Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


Мектеп: Талдықорған қаласы№23 орта


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жапар.Ш

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Бейорганикалық қосылыстардың арасындағы генетикалық байланыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.4.13 – Бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстары арасындағы генетикалық байланысты практика жүзінде зерттеу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Бейорганикалық қосылыстарды ажырата отырып бір-біріне айналу заңдылықтарын білу

Оқушылардың басым бөлігі: Бейорганикалық қосылыстардың қасиеттерін ескере отырып генетикалық қатарды құра білу

Кейбір оқушылар: Бейорганикалық қосылыстардың қасиеттерін ескере отырып химиялық реакция теңдеулерін жазу

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар: Бейорганикалық қосылыстарды ажырата отырып бір-біріне айналу заңдылықтарын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Бейорганикалық қосылыстардың қасиеттерін ескере отырып генетикалық қатарды құра алады

Кейбір оқушылар: Бейорганикалық қосылыстардың қасиеттерін ескере отырып химиялық реакция теңдеулерін жаза алады.

Тілдік мақсаттар

Оксидтер, қышқылдар, тұздар, бейметалл, металл, генетика

Құндылық

тарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханиятты дәріптеу

Пәнаралық байланыс

Физика, биология

Алдыңғы білім


Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар, индикаторлар ұғымдарын түсінеді. Биологядан тұқымқуалаушылықты біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

  1. мин


Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

  • Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сәттілік тілеу.

Психологиялық ахуал «Жүректен жүрекке». (бір-біріне мадақ сөз айтады)

Топқа бөлу. Кеспе қағаздар арқылы.

I-топ. Оксидтер

II-топ. Қышқылдар

III-топ. Тұздар

ІV-топ. Негіздер

«Түбірін тап» ойыны

Балалар бұл ойынның шарты: Берілген кестедегі тапсырмаларды ережеге сәйкес орындау.

1. Жай заттардың формулаларын кестеден тауып (металлды сары маркермен және бейметаллды қызыл маркермен бояу)

2. Күрделі заттарды табу? Оксидтерді сарымен, қышқылдарды көкпен, тұздарды жасылмен, негіздерді қызылмен белгіле.

3. Кестедегі формулаларды пайдаланып әр топ өз атауына сәйкес заттың химиялық қасиеттерін анықтайтын реакция теңдеулерін жазындар.

Дескриптор;

- жәй заттарды жіктей алады.

- күрделі заттардың анықтамаларын біледі, формулаларын жазады.

- заттардың химиялық қасиеттерін анықтайды.

- реакция теңдеулерін жазады.

ҚБ. «Бас бармақ әдісі»


Кеспе қағаздар: «Оксидтер», «Қышқылдар», «Тұздар», «Негіздер».

Дескриптор қағазы,

«Білім қоржыны»













Сабақтың ортасы

20 мин

«Ой қозғау» әдісі. «Химик» конверті (берілген төрт конвертте бірдей тапсырмалар бар).

Жай заттардың және қосылыстардың химиялық қасиеттерін есімізге түсірсек, бір заттың басқа затқа айналу заңдылықтары қатарын құра аламыз. Мысалы;

  1. Металл→негіздік оксд→ негіз→тұз

Nа→Na2O→NаОН→NаСІ (оқушылар өздері жазады)

  1. Бейметалл→қышкылдық оксид→қышқыл →тұз

  2. Ата→ана→ген→ұрпақ (мәтін бойынша өз ойыңды ортаға сал)

  3. S→SОз →H2SO4 →Nа2SO4 (оқушылар өздері жазады)

Дескриптор

  • Заттардың бір біріне айналу заңдылықтарын біледі, жазады.

  • Тізбек арқылы реакция теңдеулерін жаза алады

  • Заттар кластарының арасындағы генетикалык байланысты болатындығын түсінеді, жазады

  • Пәндік өмірмен байланыстырады

ҚБ: «Екі жұлдық, бір тілек» әдісі

Сергіту сәті. (би қара жорға)


Конверттер, дескриптор, стикерлер











Сабақтың соңы

10 мин


«Сұраққа жетіп ал» әдісі. Мәтінді толық немесе бір бөлігін оқыту (мәтіннің күрделілігіне, оқушылардың даму ерекшелігіне қарай) оқылған мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою. 1-ші оқушы – сұрақ қояды, 2-ші оқушы сол сұраққа жауап береді.

Дескриптор: Білім алушы

  • Оқушы тақырыпқа қатысты сұрақ қояды.

  • Сұраққа нақты жауап алынады.

  • Мысалдар келтіреді.

ҚБ. «Рахмет айту» әдісі

Рефлексия. «Білім қоржыны»


Кітап, қоржындар

Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  • Қарқын

Көп күш жұмсауды қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беремін.

Қабілетті оқушыларға қосымша үлестірме беру арқылы тапсырмаларды күрделендіремін

  • Тапсырмалар

Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар, сабақ мақсаттарына сай таңдап алынған деңгейлік тапсырмалар арқылы.


  • Диалог және қолдау көрсету

Сөзбен қолдау көрсету, нұсқау , бағыт беру, түрткі сұрақтар қою.


«Бас бармақ », «Екі жұлдық, бір тілек» әдісі, «Рахмет айту» әдісі

Сілтілік металдармен жұмыс жасағанда абай болу, қауіпсіздік ережесін сақтау.Себебі сілтілер күйдіргіш заттар.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!