Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің қауіпсіздігім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
389
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Дүниетану

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Өнер

Күні:

Сынып: 3-сынып

Мектеп:№19 орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Амурлаева Ш.А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Менің қауіпсіздігім

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.4.1. Тұрмыстық құралдарды қолдану ережелерін графикалық түрде елестету

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Тұрмыстық құралдарды қолдану ережелерін графикалық түрде елестету

Көптеген оқушылар: Электр құралдарын қолдануды біледі, олардың қызметін анықтай алады.

Кейбір оқушылар: «Электр қуатын сақта» жадынамасын құрастырады және сол бойынша қорытындылар шығарады;

Бағалау критерийлері

Электр құралдарын анықтай алады.

Қауіпсіздік ережелерін құрастырады.


Ойлау дағдылары

Білу,түсіну,қолдану , талдау.

Тілдік мақсаттар

Өнердің адам өміріндегі рөлін анықтайды.


Құндылықтарды дарыту

Азаматтық жауапкершілік,өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Суреттер, видеороликтер, интернет ресурстар

Ресурстар

интерактивті тақта, жұмыс дәптері, видеоматериалдар, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Менің отбасымның рухани құндылықтары

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар










Білу, түсіну кезеңі.




































Әдісі:

Бірлескен оқу

Белсенді оқу





Саралау





Дағдылар:





















Қолдану








Әдісі

«Оқушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру»

« Оқу әңгімелері»



Саралау










Дағдылар:












Психологиялық ахуал (Ұ ұжымдық)

«Фиксики» сергіту сәтімен басталады.

(сергіту және топқа біріктіру) Сабақты осылай бастау оқушылардың көңіл- күйін көтереді, ойларын жинақтауға көмектеседі.





Критерий: Ежелгі замандағы және қазіргі замандағы қауіпсіздік ережелерін табады.

Тапсырма:Бүгінгі тақырыптың мазмұнын ашу мақсатында, тақырыпқа байланысты « Рөлдік ойын»әдісін қолдана отырып, оқушыларға « Ежелгі замандағы қауіп – қатерлер», « Қазіргі замандағы қауіп- қатерлер» тақырыбында бірлесе отырып, оларды символдар арқылы бейнелеу тапсырмасын беремін.

(Т- топпен жұмыс), (ОТ- оқушы тәжірибесі)



Сен ежелгі адамсың




Сен қазіргі заман адамысың












І тапсырма. « Сен ежелгі адамсың»

Топта оқушылар рөлге бөлінеді. Бұрынғы замандағы қауіп – қатерді белгілер және символдар арқылы бейнелеп көрсетеді.

Символ грекше сумболон- танымдық белгі, таңба.

Ежелгі кездегі қауіп – қатерлер: жабайы аңдар, от, улы өсімдіктер...


ІІ тапсырма. « Сен – қазіргі заман адамысың»

Қазіргі заманғы қауіп – қатерді белгілер және символдар арқылы бейнелеп көрсетеді.

Қазіргі кездегі қауіп – қатерлер: көлік, тұрмыстық техника, емдік дәрілер, өткір құралдар, тұрмыстық химия...

Топтар орындаған жұмыстарын бір – бірімен алмастырады, не көрсетпек болғандарын анықтайды.Оқушылар қорытынды шығарады.


Осы тапсырманы орындау барысында білу,түсіну кезеңінде оқушылар бірлесе отырып орындағандықтан «Бірлескен оқу» тәсілі іске асырылады. Сонымен қатар, жаңа білімді бұған дейінгі біліммен байланыстырып, жекеше ізденеді, өзімізді тексеріп, түсінігімізді жетілдіруге жол ашатындықтан , «Белсенді оқу» тәсілі қолданылады.



Саралаудың «Жіктеу» тәсілін қолданамын. Себебі,оқушылар топта ұйымшылдықпен тапсырма орындай отырып, келесі топтың жұмысын қорытындылай келе, оқушыларды оқуға ынталандыруға,шығармашылығын дамытуға септігін тигізеді.



О қушылар тапсырманы орындау барысында бірін - бірі тыңдау арқылы тыңдалым, оны талдап айтуда айтылым дағдылары жетіледі.


Критерийлерге сәйкес дескриптор құрылады .


Дескриптор:

1. Тапсырманың мазмұнын түсінеді.

2. Сөздерге сәйкес белгі, таңбалар жасайды.

Оқушылар тапсырманың нәтижесін көрсетуде қалыптастырушы бағалау қолданамын.

Қалыптастырушы бағалау: « Әткеншек» әдісі








«Әткеншек» әдісі

Оқушылар шеңбер бойымен кезектесе қозғалып, орындаған тапсырмаларын келесі топқа айтады, олар қорытынды шығарады.


Критерий: Мәтіннің негізгі ойын түсінеді, тірек сөздерді табады.( Ө – өз бетінше), (Ж- жұппен жұмыс)


Тапсырма : Осы тақырыпқа байланысты оқулықпен жұмыс жүргізе отырып, мәтінді оқу, онда берілген суреттерді басшылыққа ала отырып, электр құралдарын атайды, олардың қызметін және ортақ қасиеттерін анықтау тапсырмасын беремін. (дәптермен жұмыс)



Қолдану кезеңіндегі тапсырманы орындау барысында түсінік пен дағдылары тереңдейді, өзіне деген сенімі, оқуға деген уәжі артатындықтан «Жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру»әдісі қолданылады.Сонымен қатар, оқушылар жұпта бір – біріне білім мен дағдыларды үйретуіне жетелейтіндіктен « Оқу әңгімелері»әдісі жүзеге асты.




Тапсырманы орындау барысында саралаудың «Тапсырма тәсілі» жүзеге асады.Оқушылардың білім деңгейі әр түрлі болғандықтан қажеттіліктеріне қарай тапсырма беріледі.

Көмекті қажет етпейтін оқушылар :Суреттерге қарап, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.

Көмекті орташа қажет ететін оқушылар: Қауіпсіздік ережесін құрай алады.

Көмекті қажет ететін оқушылар: Сурет сюжеті бойынша әңгімелей алады.


Оқушылар тапсырманы орындау барысында тапсырманы оқу арқылы оқылым және дәптермен жұмыс жасағанда жазылым дағдыларын жетілдіремін.


Критерийлерге сәйкес дескриптор құрылады .




Дескриптор:

1. Электр құралдарының қолдануды біледі.

2. Қауіпсіздік ережелерін құрай алады.

3. Өмірде қолдана алады.


Оқушылар тапсырманың нәтижесін көрсетуде қалыптастырушы бағалау қолданамын.

Қалыптастырушы бағалау:

+; - әдісі

+, - әдісін қолдану барысында, оқушылардың ұғу деңгейі тексеріледі.

+ таңбасы көрсетіліп тұрса, барлығы түсінікті

  • таңбасы көрсетілсе, түсінбеген тұстары бар екендігін

білдіреді.



видеоролик







А4 қағазы, түрлі түсті маркер, фломастер, қарындаштар




















578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!