Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар Әдебиеттік оқу 2 сынып Менің отбасым және достарым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар Әдебиеттік оқу 2 сынып Менің отбасым және достарым

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
2675
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: қазақ тілі

Менің отбасым және достарым

Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:





СЫНЫП: 2 сынып

Әлеуметтік ортада тілдік нормаларды сақтау.

1-тоқсан

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

ТА 5.2.1 Мәселеден хабардар екенін көрсете отырып, түрлі жағдаяттарда қысқа диалогке қатысады.

Ж12 Пунктуациялық нормаларды сақтау.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Менің отбасым, достарым аясындағы түрлі жағдаяттарда қысқа диалогке қатыса алады.





Интонациясына қарай сөйлемдерді ажыратады және сөйлем соңына тиісті тыныс белгісін қояды.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сұхбат сұрақтары мен сұхбат жауаптарын ажыратады.




Кейбір оқушылар орындай алады:

Тірек сызбалар, суреттер арқылы қысқа сұхбат түрін құрастырады.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Диалогтегі жағдаятқа сәйкес сөйлемдерді келтіре алады.


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:


Сұхбат алу, сұхбат беру, нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі, сөйлем.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:


Талқылауға арналған сұрақтар:


Екі адам өзара әңмелесе ала ма? Не туралы әңгімелесуі мүмкін деп ойлайсыңдар?


Екі адамның әңгімелесуін қалай атайды екен? Қалай ойлайсыңдар? сұхбат беру ма, сұхбат алу оңай ма? Неліктен?


ишара (көңілді болу, өкініш, мұңайю, т.б) жағдаяттарға сәйкес көңіл күйді мимикамен, эмоциямен көрсетуу.




Алдыңғы оқу:

Оқушылар қарапайым сөйлемдер жаза алады.


Жоспар



Жоспарланған уақыт есебі


Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)


Ресурстар


Басы


(5мин)

«Суреттер сөйлейді» тапсырмасы.

Т:4 топқа отбасы бейнеленген суреттер, фотолар тартылады. Отбасы мүшелерін атау. Отбасы, семья, family.Ана, мама, mother. Әке, папа, fateher. Әпке, сестра, siste. Аға, брат,briser. Ата, дедушка, grandfateher. Әже, бабушка, grand mother.

Суретке қарай отырып бір сөйлем өздігінен құрап, жазу.


Отбасы жайында әр топқа бір сурет не фото үлестіру.

Смаликтер





















Ортасы



(5мин)





















(5мин)








(3мин)

Жұпта жазған сөйлемді оқу.

Өзара топта құрастырып жазған сөйлемдерін смайликтермен бағалайды.

Топта оқу.

Ең жақсы құрылған сөйлемді өзге топтарға жария ету.

(Әр топтың суреті/фотосы магниттік тақтаға ілінеді, әр топтан бір бала шығып жақсы құрылған сөйлемді интонацияға сәйкес оқып, жария етеді).

Айтылу мақсатына қарай сөйлемдердің түрін, сөйлемдердің соңына қойылатын тыныс белгілерін еске түсіру.



Оқушыларға сұрақ қою:

Екі адам өзара әңгімелесе ала ма?

Сендер қандай тапсырма орындағанда өзара әңгімелестіңдер?

(жұпта және топта сөйлемдерді оқығанда).

Қалай ойлайсыңдар не жайында әңгімелесуге болады? (отбасы, достары, ауа райы, мектеп т.б).

Аудиотаспадан екі адамның әңгімесін тыңдату.

Сұрақтар қою:

Тыңдағандарыңыз не болды?

(Екі адамның сөйлесуі/әңгімелесуі).

Олар не жайында сөйлесті?

(Аты кім екені, қай сыныпта оқитыны, қызығушылығы жайында).

Әңгімесуі қандай түрде болды?

(Бір адам сұрақ қойды, екіншісі жауап берді).

Мұғалімнің берген ақпараты: Екі адамның әңгімелуін диалог деп атайды.

Т: Сөздіктен диалогтың анықтамасын тауып оқу, оқығандарыңды топта талқылау.


Сұхбат алу мен сұхбат алу жайында өздіктерінен ойланыңдар, ойларыңмен жұпта, топта ой бөлісіңдер. Ортақ ойларыңды кластерге түсіріңдер.Өзге топтарға кластерлерін жария ету.Топтарды смайликтермен бағалау.


МК: Мұғалімнің көмегімен сұхбат алу үлгісін көрсету.

Мұғалім сұхбат беруші, 1 оқушы журналист сұхбат алушы.

Журлалист:

  • Сіздің сурет салу қызығушылығыңыз қалай пайда болды?

Мұғалім: -Кішкентай кезімде сурет салуды өте жақсы көретінмін.

Журналист:










-Сіз ең бірінші суретіңізді неше жаста салдыңыз?

Мұғалім:

-Ең бірінші суретімді балабақшада үш жасымда салдым.

Журналист:

Отбасыңыздың сіздің қызығушылығыңызға қандай ықпалы болды?

Мұғалім:

-Анам әр қашанда маған альбом, бояларды сатып әперетін және сурет үйірмесіне баруыма жағдай жасады.











770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!