Жұпта жазған сөйлемді
оқу.
Өзара топта құрастырып жазған
сөйлемдерін смайликтермен бағалайды.
Топта
оқу.
Ең жақсы құрылған сөйлемді
өзге топтарға жария ету.
(Әр топтың суреті/фотосы
магниттік тақтаға ілінеді, әр топтан бір бала шығып жақсы құрылған
сөйлемді интонацияға сәйкес оқып, жария
етеді).
Айтылу мақсатына қарай
сөйлемдердің түрін, сөйлемдердің соңына қойылатын тыныс белгілерін
еске түсіру.
Оқушыларға сұрақ қою:
Екі
адам
өзара
әңгімелесе ала
ма?
Сендер қандай тапсырма
орындағанда өзара әңгімелестіңдер?
(жұпта және топта сөйлемдерді
оқығанда).
Қалай ойлайсыңдар не жайында
әңгімелесуге болады? (отбасы, достары, ауа
райы, мектеп
т.б).
Аудиотаспадан екі адамның
әңгімесін тыңдату.
Сұрақтар қою:
Тыңдағандарыңыз не
болды?
(Екі адамның
сөйлесуі/әңгімелесуі).
Олар не жайында
сөйлесті?
(Аты кім екені, қай сыныпта
оқитыны, қызығушылығы жайында).
Әңгімесуі қандай түрде
болды?
(Бір адам сұрақ қойды,
екіншісі жауап берді).
Мұғалімнің берген ақпараты:
Екі адамның әңгімелуін диалог деп атайды.
Т: Сөздіктен
диалогтың
анықтамасын тауып
оқу, оқығандарыңды топта
талқылау.
Сұхбат алу мен сұхбат алу
жайында өздіктерінен ойланыңдар, ойларыңмен жұпта, топта ой
бөлісіңдер. Ортақ
ойларыңды
кластерге
түсіріңдер.Өзге
топтарға
кластерлерін жария
ету.Топтарды
смайликтермен бағалау.
МК: Мұғалімнің көмегімен сұхбат алу үлгісін көрсету.
Мұғалім
сұхбат
беруші,
1 оқушы журналист
сұхбат
алушы.
Журлалист:
Мұғалім: -Кішкентай кезімде
сурет салуды өте жақсы көретінмін.
Журналист:
-Сіз
ең
бірінші
суретіңізді неше жаста
салдыңыз?
Мұғалім:
-Ең бірінші суретімді балабақшада үш жасымда
салдым.
Журналист:
Отбасыңыздың сіздің
қызығушылығыңызға қандай
ықпалы
болды?
Мұғалім:
-Анам әр қашанда маған альбом,
бояларды сатып әперетін және сурет үйірмесіне баруыма жағдай
жасады.
|