ҰМЖ тарауы: Зерттеу және
зерттеушілер
Күні:
Мектеп:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Зерттеу және
зерттеушілер
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Географиялық дерек
көздері
|
Оқу
мақсаты:
|
7.1.1.3 -Географиялық
дереккөздермен жұмыс істейді: карта, сурет, мәтін, фотосуреттер,
графикалық
материалдар
|
Сабақ
мақсаты:
|
Жалпы
мақсат: Географиялық дереккөздермен
жұмыс істейді: карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық
материалдармен
Барлығы: Географиялық білім көздерін
біледі, карта, атлас, оқулық, әдебиеттермен қалай жұмыс істеу керек
екенін түсінеді
Басым
көпшілігі: Карта, сурет, мәтін,
фотосуреттер, графикалық материалдармен жұмыс істей
алады.
Кейбіреуі: Географиялық нысандардың,
құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін диаграмма, профиль,
график түрде көрсете
алады
|
Бағалау
критериилері:
|
Карта арқылы зерттеу
нысандарын
түсіндіреді;
Зерттеушілердің зерттеген
нысандарын анықтап
түсіндіреді;
Зерттеу әдістерін қолданып,
жинақтайды және
талдайды
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Мәтінмен жұмыс істеу
дағдыларын дамыту: оқушы географиялық дерек көздерін оқиды,
талдайды.
Сөйлеу дағдыларын
дамыту:
Мазмұны бойынша толық жауаптар
береді.
Қолданылатын тақырыптық
сөздер: зерттеушілер, саяхатшылар, әдістер, құралдар, дерек көздер,
зерттеу
қорытындылары.
Диалог пен жазылым үшін
қажетті тіркестер:
Географиялық дерек көздеріне
жатады.......
Геграфиялық
зерттеулердің басты мақсаты.......болып
табылады
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік
ел» жалпыұлттық идеяға
сай құндылығы:Оқушылардың бүкіләлемдік және
өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан
қатысуы.
Зияткерлік мектептердің
құндылығы:Оқушылар бойындағы
жауапкершілік, коллаборативті орта
құру.
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Жаратылыстану, дүнинжүзі
тарихы сабақтарымен байланыстыруға
болады
|
Алдыңғы
білім:
|
5 сынып .Табиғатты ғылыми
тұрғыдан тану
әдістері
6 сынып
.Географиялық
карта
|
Кезең
|
Сабақтағы жоспар жаттығу
түрлері
|
Дерексөздер,
ресурстар
|
Сабақтың
басы
Уақыты
5 мин
|
Психологиялық ахуал
туғызу: Сергіту сәті, дене қимыл
жаттығуларды орындайды. Оқушылар 4 арқа құрып тұрады және осылайша
топқа бөлінеді.
Тақырыпқа шығу: «Визуалды
айғақтар» әдісі
Оқушыға географиялық білім алу
үшін қандай құралдар қажет?- деген сұрақ қойылады. Ретсіз жатқан
сөздердің арасынан,тек географиядан білім алуға болатын құралдарды
тізіп жазып алады.Тақырыпқа осылайша өздері
шығады.
Сөздер: грамматика, глобус,
алфавит, карта, ара, ғаламтор, номенклатура, дереккөздер, суреттер,
графикалық материалдар,
аквариум.
Оқушылардың жауаптарын тыңдау,
жетелеу сұрақтар арқылы тақырыпқа
шығу
Бағалау:
Жарайсың!»,
«Бәрекелді
|
Интернет-ресурс
|
Сабақтың
ортасы
Қолдану
(10
мин)
Мақсаты: Алған және жаңа
білімді жұмыс барысында
қолдану
|
«Еркін әңгіме» – әдісі бойынша
мәтінмен жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтіннен мәлімет жинақтайды.
Топтарында талқылап, сөздердің мағынасын келесі топтарға
түсіндіреді. Әр топ өздерінің түсінгенін
айтады
Бағалау
критерий:
Дескриптор
|
Балл
|
Мәтінді нақты
айтады
|
1
|
Зерттеу кезеңдеріне шолу
жасайды
|
1
|
Нақты дәлелдер
келтіреді
|
2
|
Картадан зерттеушілердің
жүрген жолдарын
көрсетеді
|
2
|
Дескриптор:
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» әдісі
|
Оқулық,кесте
|
Талдау
Оқу
мақсаты:
Тақырыпты оқып, мағынасын
түсіну
Уақыты
8
мин
|
«Мозайка»
әдісі:
Тапсырма: төмендегі әр мәтінде не туралы
жазылғанын анықтаңыз және маңызы мен қолданылуын
айтыңыз.
I-топ
*Жер шарының бетін немесе оның
бөліктерін белгілі бір картографиялық проекцияда жазықтыққа
кішірейтіп және жинақтап бейнелеу. Қолданылу мақсатына қарай
керекті мәліметтер көрсетіледі.
(карта)
II-топ
*Фотосезгіш
материалдарда кескінді алудың жәнефизикалық немесе
басқа процестер кезіндегі сәулеленулерді тіркеудің
тәсілдері.Ақпарат пен құжат
дайындауда,кино өнерінде, полиграфияда және ғылым мен техниканың
көптеген саласында фотография негізгі құрал ретінде пайдаланылады.
(Фотосурет)
III-топ
*Картографиялық бейнелер
түсірілген, кескіндердің геометриялық ұқсастығы мен аудандардың
арақатынастары сақталған Жердің, Айдың, планеталардың және аспан
сферасының шар тәрізді үлгісі. Ең бірінші неміссаяхатшысы М. Бехайм
жасаған (1492жылы) деп
саналады(Глобус)
Бағалау
критерийлері:
-Мәтіндегі маңызы мен
қолданылуын
сипаттайды
Дискрипторлар:
-Мәтінді оқиды, ұғымды
түсінеді
- Өткен білімдерін
қолданады
Бағалау:
Түрткі сұрақтар арқылы мәтін
мазмұнын түсінеді.
Бағалау: Блоб
ағашы
|
|
Жинақтау
(12
мин)
Мақсаты Оқу материалының маңызын
анықта, ол туралы өзіндік пікір келтір, ойынды
білдір
|
«Синквейн» әдісі бойынша оқушылар
проблемалық сұрақ дайындап, қарсы топтарға береді. Олар сұраққа
жауап беріп, қорытындыларына талдау
жасайды.
|
|
Бағалау
мақсаты:
Оқушының білім деңгейін
анықтау, келесі қадамын
анықтау
Уақыты
5
мин
|
«Чемодан, себет,
еттартқыш»
Мақсат: Кері байланыс жасай отырып,
өзін-өзі бағалау
Чемодан-Сізге не
ұнады?
Өзіңізге не
алдыңыз?
Себет- Сізге әлі де не
түсініксіз?
Тағы неге оралу
керек?
Еттартқыш-Сізге не ұнаған
жоқ?
Сізге не
түсініксіз?
Кері
байланыс: «Қоржын,Еттартқыш,Қоқыс
шелегі» әдісі
«Өзіммен бірге алып
кетемін…»
|
«есте
сақтаймын......»
|
«қоқысқа
ластырамын ....»
|
|
|
|
|
«Чемодан, себет,
еттартқыш»
плакат
|