ҰМЖ тарауы: Географияны зерттеу тәсілдеріКүні: Сынып: 7Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар:Қатыспағандар: |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Географияны зерттеу тәсілдері |
Сабақтың тақырыбы: | Географияны зерттеу нысандары |
Оқу мақсаты: | 7.1.1.1 -Географияның зерттеу нысандарын анықтайды |
Сабақ мақсаты: | Жалпы мақсат: Географиялық зерттеу нысандарын анықтайдыБарлығы: Географияның зерттеу нысандарын танып біледіБасым көпшілігі: Географияның зерттеу нысандарына ненің жататындығын біледіКейбіреуі:Географияның зерттеу нысандарынның маңыздылығын түсінеді олармен жұмыс жасай алады |
Бағалау критериилері:
| География ғылым мысалдарын жіктейді;Географияның зерттеу нысандарын танып біледі;Географиялық нысандарын зерттеу маңыздылығын түсіндіреді. |
Тілдік мақсаттар: | Мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту: оқушы географиялық зертеу нысандарын оқиды, талдайды. Сөйлеу дағдыларын дамыту: Мазмұны бойынша толық жауаптар береді. Пән бойынша сөздер мен терминдер: география, физикалық география, әлеуметтік-экономикалық география, картография, табиғи кешендерДиалогпен жазылым үшін қажетті тіркестер: География – бұл ............ ғылым.Географияның зерттеу нысандары болып ............. табылады. Зерттеудің маңыздылығы .........… болып табылады. |
Құндылықтарға баулу: | Ұлттық қауіпсіздіқ бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы-мемлекетіміздің белсеңді,теңдестірілген,сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні. Ғылыми жетістіктердің, яғни ақыл-ойдың дамуының арқасы екенін түсінуі арқылы оқушыларды білім алуға баулу.(«Мәңгілік елдің» 7 пункті.) |
Пәнаралық байланыс: | Жаратылыстану, тарих, биология |
Алдыңғы білім: | 5-сынып.Ғылымның рөлі6-сынып. Физикалық география нені оқытады, Жер туралы географиялық білімнің дамуы. |
Кезең | Сабақтағы жоспар жаттығу түрлері
| Дерексөздер, ресурстар
|
Сабақтың басы5 минут | Психологиялық ахуал Өте жақсы бір – бірімізге жылы лебімізді білдірейікКүніміз жарқын болсын!Аспаңымыз ашық болсын!Күніміз сәтті болсын!Деніміз сау болсын!«Шанырақ» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы еске түсіру:«Шанырақ» әдісі арқылы түске байланысты топқа бөлуТақырыпқа шығу: Оқушыларға сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпқа шығу:Физикалық география не үшін табиағатты зерттейді? «География» ұғымын ғылымға қай ғалым енгізді?География ғылымы қандай сұрақтарға жауап беру керек?Сабақтың мақсаты оқушылармен бірлесе отырып анықталадыБағалау критерийлер:Тақырып мазмұнына қатысты сұрақтарға дұрыс жауап береді.Дескрипторлар:Сұрақты түсінеді.Алған білімдерін дұрыс қолданады.Нақты, толық, дүрыс жауап береді.Бағалау: «Басмармақ» -мадақтау | Шаңырақ |
Білу:Мақсаты:Өткен сыныпты қайталау | Жұптық жұмыс: « Қос жазба күнделік» әдісі«География нысаны » ұғымы туралы бұрыннан білетін түсініктерді пайдаланып күнделіктің бір жағын толтырыңыз. Оқулық мәтінін пайдаланып екінші жағын толтырыңыз. Екі жақты салыстырып қорытынды шығарыңыз.
Бағалау: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі | Оқулық,екі жақты күнделік қиынды қағаздары
|
Түсіну:(15 минут)Мақсаты: Тақырыпты оқып мағынасын түсіну
| Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі бойынша. Мұнда жаңа сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып, осы атауларға мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.Жаңа термин:Өзен, тұсбағдар, картаҚайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласызба?Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?Бағалау: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі | Оқулық,кесте үлестірме |
Қолдану:(15 минут)Оқу мақсаты:Бұрыннан алған білімдерін қолдану, тұжырымдарды зерттеу.
| ДЖИГСО әдісі.Оқушылар топта болып жұмыс атқарады, тақырыпшаларын оқиды, өзара талқылайды, спикер флипчарт қорғайды.1-топ: «География –Жер табиғаты жайындағы ғылым»2-топ: «: «Географияның ғылым ретінде даму тарихы»3-топ: «Физикалық география»4-топ «География нысаны»Бағалау критерийлер:Географиялық нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен ажыратады;Географиялық нысандарды біледі, түсінеді.Дескрипторлар:Географиялық нысанның ерекшеліктерін анықтайды;Тірек-сызбаны пайдаланып, негізгі қабаттарды бағыттарын ажыратады, бір-біріне түсіндіреді;«Температураны өлшеу» әдісі Бағалау: «Екі жұлдыз. Бір тілек» арқылы бағалау. | Оқулық, флипчарт, маркерлер |
Талдау:(8минут)Мақсаты:Алған ақпаратты талдау барысындапроблемалық жағдайларды шешу
| Жеке жұмыс: «Тәжірибелік» әдісГеографиялық нысандарды өлшеуге арналған техникалық құралдарды кесені талдауОқушылардың әр түрлі деңгейлерін ескеру мақсатында саралап оқытуды жүзеге асырамыз:- Жасай алмай отырған оқушыларға тапсырма орындау алгоритмі беріледі.- Қабілеті жоғары оқушылардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қосымша тапсырма беріледі: Ауа райы элементтерінің қандай қасиеттерін өлшеуге, ал қайсыларын бағалауға болады дәлелдеп жазып беру Бағалау критерийлер:Географиялық нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен ажыратады;Географиялық нысандарды біледі, түсінеді.Дескрипторлар:Географиялық нысанның ерекшеліктерін анықтайды;
Бағалау: Нысана | Оқулық
|
Жинақтау:(7минутОқу мақсаты: білу, түсіну,қолдану білімдерін жинақтау.Түсініксіз мәселелерді айқындау.
| Топтық жұмыс: «Визуалды айғақтар» әдісі.Оқушыларға тандап алынған суреттерге эссе жазу
| Фотосуреттер |
Сабақтың соңы:
Рефлексия
Бағалау
| Рефлексия: -Қане, балалар!Оқыдық, салыстырдық.Тәжірибе жасадық, Соныменен сабақта Нені оқып үйрендік? «Алма ағашы әдісі»Оқушыларға сабақ басында екі түсті алма беріледі.Сабақ соңында алма ағашына ілу керек.Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ
|