Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Географияны зерттеу нысандары" 7 сынып

Қысқа мерзімді жоспар "Географияны зерттеу нысандары" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1193
35 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы: Географияны зерттеу тәсілдеріКүні: Сынып: 7Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар:Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Географияны зерттеу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Географияны зерттеу нысандары
Оқу мақсаты:7.1.1.1 -Географияның зерттеу нысандарын анықтайды
Сабақ мақсаты:Жалпы мақсат: Географиялық зерттеу нысандарын анықтайдыБарлығы: Географияның зерттеу нысандарын танып біледіБасым көпшілігі: Географияның зерттеу нысандарына ненің жататындығын біледіКейбіреуі:Географияның зерттеу нысандарынның маңыздылығын түсінеді олармен жұмыс жасай алады
Бағалау критериилері:

География ғылым мысалдарын жіктейді;Географияның зерттеу нысандарын танып біледі;Географиялық нысандарын зерттеу маңыздылығын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар:Мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту: оқушы географиялық зертеу нысандарын оқиды, талдайды. Сөйлеу дағдыларын дамыту: Мазмұны бойынша толық жауаптар береді. Пән бойынша сөздер мен терминдер: география, физикалық география, әлеуметтік-экономикалық география, картография, табиғи кешендерДиалогпен жазылым үшін қажетті тіркестер:
  • География – бұл ............ ғылым.
  • Географияның зерттеу нысандары болып ............. табылады.
  • Зерттеудің маңыздылығы .........… болып табылады.
  • Құндылықтарға баулу:Ұлттық қауіпсіздіқ бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы-мемлекетіміздің белсеңді,теңдестірілген,сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні. Ғылыми жетістіктердің, яғни ақыл-ойдың дамуының арқасы екенін түсінуі арқылы оқушыларды білім алуға баулу.(«Мәңгілік елдің» 7 пункті.)
    Пәнаралық байланыс:Жаратылыстану, тарих, биология
    Алдыңғы білім:5-сынып.Ғылымның рөлі6-сынып. Физикалық география нені оқытады, Жер туралы географиялық білімнің дамуы.
    КезеңСабақтағы жоспар жаттығу түрлері

    Дерексөздер, ресурстар

    Сабақтың басы5 минутПсихологиялық ахуал Өте жақсы бір – бірімізге жылы лебімізді білдірейікКүніміз жарқын болсын!Аспаңымыз ашық болсын!Күніміз сәтті болсын!Деніміз сау болсын!«Шанырақ» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы еске түсіру:«Шанырақ» әдісі арқылы түске байланысты топқа бөлуТақырыпқа шығу: Оқушыларға сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпқа шығу:Физикалық география не үшін табиағатты зерттейді? «География» ұғымын ғылымға қай ғалым енгізді?География ғылымы қандай сұрақтарға жауап беру керек?Сабақтың мақсаты оқушылармен бірлесе отырып анықталадыБағалау критерийлер:
  • Тақырып мазмұнына қатысты сұрақтарға дұрыс жауап береді.
  • Дескрипторлар:
  • Сұрақты түсінеді.
  • Алған білімдерін дұрыс қолданады.
  • Нақты, толық, дүрыс жауап береді.
  • Бағалау: «Басмармақ» -мадақтау
    Шаңырақ
    Білу:Мақсаты:Өткен сыныпты қайталауЖұптық жұмыс: « Қос жазба күнделік» әдісі«География нысаны » ұғымы туралы бұрыннан білетін түсініктерді пайдаланып күнделіктің бір жағын толтырыңыз. Оқулық мәтінін пайдаланып екінші жағын толтырыңыз. Екі жақты салыстырып қорытынды шығарыңыз.

    Бағалау: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі
    Оқулық,екі жақты күнделік қиынды қағаздары

    Түсіну:(15 минут)Мақсаты: Тақырыпты оқып мағынасын түсіну

    Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі бойынша. Мұнда жаңа сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып, осы атауларға мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.Жаңа термин:Өзен, тұсбағдар, карта
  • Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?
  • Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласызба?
  • Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?
  • Бағалау: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі
    Оқулық,кесте үлестірме
    Қолдану:(15 минут)Оқу мақсаты:Бұрыннан алған білімдерін қолдану, тұжырымдарды зерттеу.

    ДЖИГСО әдісі.Оқушылар топта болып жұмыс атқарады, тақырыпшаларын оқиды, өзара талқылайды, спикер флипчарт қорғайды.1-топ: «География –Жер табиғаты жайындағы ғылым»2-топ: «: «Географияның ғылым ретінде даму тарихы»3-топ: «Физикалық география»4-топ «География нысаны»Бағалау критерийлер:
  • Географиялық нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен ажыратады;
  • Географиялық нысандарды біледі, түсінеді.
  • Дескрипторлар:
  • Географиялық нысанның ерекшеліктерін анықтайды;
  • Тірек-сызбаны пайдаланып, негізгі қабаттарды бағыттарын ажыратады, бір-біріне түсіндіреді;
  • «Температураны өлшеу» әдісі Бағалау: «Екі жұлдыз. Бір тілек» арқылы бағалау.
    Оқулық, флипчарт, маркерлер
    Талдау:(8минут)Мақсаты:Алған ақпаратты талдау барысындапроблемалық жағдайларды шешу

    Жеке жұмыс: «Тәжірибелік» әдісГеографиялық нысандарды өлшеуге арналған техникалық құралдарды кесені талдауОқушылардың әр түрлі деңгейлерін ескеру мақсатында саралап оқытуды жүзеге асырамыз:- Жасай алмай отырған оқушыларға тапсырма орындау алгоритмі беріледі.- Қабілеті жоғары оқушылардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қосымша тапсырма беріледі: Ауа райы элементтерінің қандай қасиеттерін өлшеуге, ал қайсыларын бағалауға болады дәлелдеп жазып беру Бағалау критерийлер:
  • Географиялық нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен ажыратады;
  • Географиялық нысандарды біледі, түсінеді.
  • Дескрипторлар:
  • Географиялық нысанның ерекшеліктерін анықтайды;


  • Бағалау: Нысана
    Оқулық

    Жинақтау:(7минутОқу мақсаты: білу, түсіну,қолдану білімдерін жинақтау.Түсініксіз мәселелерді айқындау.



    Топтық жұмыс: «Визуалды айғақтар» әдісі.Оқушыларға тандап алынған суреттерге эссе жазу

    Фотосуреттер
    Сабақтың соңы:

    Рефлексия

    Бағалау



























    Рефлексия: -Қане, балалар!Оқыдық, салыстырдық.Тәжірибе жасадық, Соныменен сабақта Нені оқып үйрендік? «Алма ағашы әдісі»Оқушыларға сабақ басында екі түсті алма беріледі.Сабақ соңында алма ағашына ілу керек.Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ