Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
11.1: Бұлтты
технологиялар
|
Мектеп: №48
Жоббм
|
Күні: 27.09.21
|
Мұғалім:Санақұл
Н.Б.
|
Сынып: 11 Ә
|
Қатысқандар:
|
Қатыспаған:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Бұлттық технология
сервистері.
|
Осы сабақта қол жеткізілген
оқу мақсаттары
|
11.1.1.2 жалпыға
қолжетімділікке арналған файлдарды (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер,
презентациялар, кестелер) қолдану, қашықтан және бірлесіп
өңдеу
|
Ойлау
дағдылары
|
Білу, түсіну.қолдану салаларын
ұғыну.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Білімділік(жаңа білім жаңа
түсіну)-
жалпыға қолжетімділікке
арналған мәтіндік құжатты теруді жүзеге
асыру
Құзырлылық (қолданым
әрекеті, талдау әрекеті)-бұлттық
технологиялардыағы жалпыға қолжетімділікке
арналған мәтіндік құжаттарды және кестелер құруды
орындау
Құндылық.(шығармашылық
әрекеті, бағамдау әрекеті)- бұлттық
технологиялардыағы жалпыға қолжетімділікке
арналған мәтіндік құжаттарды күнтізбелерді, презентацияларды және
кестелер құруды қашықтықтан қолдану іс-әрекеттерін жүзеге
асыру
|
Бағалау
критерийлері
|
Жалпыға қолжетімділікке
арналған мәтіндік құжатты теруді
орындайды.
Бұлттық
технологиялардыағы жалпыға қолжетімділікке
арналған мәтіндік құжаттарды және кестелер құруды
орындайды.
Бұлттық
технологиялардыағы жалпыға қолжетімділікке
арналған мәтіндік құжаттарды күнтізбелерді, презентацияларды және
кестелер құруды қашықтықтан қолдану іс-әрекеттерін жүзеге асырып
бір бірімен ақпарат алмасады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
бұлтты технологиялар мен ортақ
файлдар қалай жұмыс істейтінін түсіндіре
алады
Пәндік сөздік және
терминология:
бұлтты технологиялар, бұлтты
есептеу, желілер, серверлер, қосымшалар,
қызметтер
Диалог / жазу үшін пайдалы
фразалар жиынтығы:
Бұлтты технологиялар ...
мүмкіндік береді.
Бұлтты пайдаланудың
артықшылықтары:
Бұлтты қолданудың кемшіліктері
.... болуы мүмкін:
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Өзара құрмет, ашықтық,
Академиялық адалдық
|
Пәнаралық
байланыс
|
Ағылшын тілі,
математика.
|
Алдыңғы
білім
|
Бұлттық технология
сервистері.
|
Сабақ
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
іс-шаралар
|
Ресурстар
|
Басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Миға шабуыл»
әдісі
Бұлттық технологияда құрылған
мәтіндік құжаттарды қарапайым мәтіндік құжаттардан айырмашылығы
және артықшылығы?
Бұлттық технологияда құрылған
кестелердің қарапайым кестеден айырмашылығы және артықшылығы
неде?
Бұлттық технологияда құрылған
презентациялар қарапайым презентациядан айырмашылығы және
артықшылығы неде?
Дес-р:
Оқушылар Бұлттық технологияның
сервистерінде құрылған(мәтіндік құжаттар, кестелер,
презентациялардың) қарапайым сервистерін салыстыра
отырып,артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсетіп
береді
|
тыңдалым
тапсырмасы
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
10 минут
|
Мұғалім оқушыларға «Бұллттық
технологияның сервистері»- құрылған (мәтіндік құжаттар,
кестелер, презентациялардың).қалай орныдауын Интерактивті
тақтада көрсетіп артықшылықтары кемшіліктері және жаңадан қосылған
кейбір жаңа пәрмендердің тиімді жақтарын айқындап қолдануын
толықтай көрсетеді.Жұмысты аяқтаған соң оқушыларды тапсырмаларды
компьютерде орындауын қадағалайды.Мұғалім тақырыпқа қатысты бірнеше
сұрақ қояды. Сұрақтарға жауап берген соң оқушылар жұмыстарын
компьютерде орындайды.
-бұлттық технологияда мәтіндік
құжаттарды қалай орындаймыз?
-бұлттық технологияда жалпыға
қол жетімді кестелерді қалай құрастырамыз?
Презентацияны қалай қолданамыз
және құрастырылады?
Дес-р:
Оқушылар
- Жалпы қол жетімге арналған
файлдар туралы анықтама
береді
- бұлттық технологияда
мәтіндік құжаттарды орындауды
үйренеді
- бұлттық технологияда жалпыға
қол жетімді кестелерді құрастыруын үйреніп бір бірлеріне ақпарат
жібереді
- Презентацияны қашықтықтан
қолдануын түсініп ақпарттармен
алмасады
|
Мұғалім жасаған
бейнематериал
Талқылауға арналған бекітулер
жұмыс парағы
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
"Тақтада жүгіру"
іс-шарасы
Мұғалім сыныпты екі командаға бөледі.
Содан кейін ол әр командаға бір флипчарт пен
маркер береді. Әр команда бір қатарға
бірінің артынан
бірі тұруы керек. Үш минут ішінде олар сабақта естіген
"бұлтты технологиялар" туралы барлық сөздерді жазып алуы керек.
Сөздер қайталанбауы керек. Соңында мұғалім флипчартқа жазылған
сөздердің санын есептейді және сөздердің ең көп санын жазған
команда жеңеді.
Дес-р:
Оқушылар сабақта Бұлттық
техногияның сервистерінің қалай жұмыс істеуін айқындап
береді
|
Маркер,
флипчарт
How to play “Board
race”
http://eslexpat.com/esl-vocabulary-games/board-race/
http://www.onestopenglish.com/community/lesson-
|
Саралау (Дифференциация)-сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Неғұрлым қабілетті
оқушыларға қалай қарсы тұруды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау-студенттердің оқуын
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Қауіпсіздік техникасы және
еңбекті қорғау ережелері
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаттары / оқу
міндеттері нақты болды ма? Барлық оқушылар LO-ға жетті
ме?
Егер жоқ болса,
неге?
Менің жоспарланған саралауым
жақсы жұмыс жасады ма?
Мен уақытты ұстандым
ба?
Мен өз жоспарыма
қандай өзгерістер енгіздім және
неге?
|
Сабақ туралы ойлану үшін
төмендегі кеңістікті пайдаланыңыз. Сабақ туралы сол жақтағы ең
маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Қорытынды
баға
Қандай екі нәрсе өте жақсы
өтті (оқыту мен оқуды
қарастырыңыз)?
1:
2:
Сабақты қандай екі нәрсе
жақсартады (оқыту мен оқуды
қарастырыңыз)?
1:
2:
Бұл сабақтан сабақ туралы не
білдім, немесе менің келесі сабағымда қолданылатын жеке адамдардың
жетістіктері / қиындықтары?
|