Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
9.1.1.1 демографиялық
өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті
қорытынды жасау;
9.4.1.1 Кеңес үкіметі
кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға
беру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлығы: Қазақстандағы тың игерудің жағымды, жағымсыз
жақтарын анықтайды;
Кӛбісі: Деректерді пайдалана отырып, тың игеру саясатының
Қазақстан ауыл шаруашылығының дамуына әсерін
жіктейді;
Кейбірі: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясатының
Қазақстанға әсерін ӛздігінше бағалайды
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар «Тың игеру» туралы бейнематериалды кӛріп, оның мәнін
талқылайды (оқылым, тыңдалым, айтылым).
Негізгі
сӛздер мен тіркестер: тың игеру, эрозия, топырақ
эрозиясы.
Сыныптағы диалогқа қажетті
тіркестер:
Ауыл
шаруашылығында орын алған ӛзгерістер ... Тың игерудің ұзақ, орта,
және қысқа себептері... Талдауға арналған
тапсырмалар:
Егер сен
Ж.Шаяхметовтың орнында болсаң тың игеру идеясын қолдар ма едің
?
Тың
игерудің жағымсыз салдарлары қандай болды?
Жазылым
бойынша тапсырма:
«Т-кестесі»
|
Ортасы
|
“Ойлан, жұптас,талқыла”әдісі.
Картамен жұмыс
1-тапсырма: Тың және тыңайған
жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін
анықтаңыз.
Картамен
жұмыс.
Қалыптастырушы
бағалау
“Бас бармақ” әдісі арқылы
жұптар бірін-бірі бағалайды
“Балық қаңқасы”
әдісі (оқушылардың басым бөлігі
орындайды)
2-тапсырма: Демографиялық
өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды
.
Кейбірбөлігі
орындайды
«Көршіңе әңгімелеп
бер»әдісі
3-тапсырма:Демографиялық өзгерістердің себебін талдау
арқылы қорытынды жасаңыз.
Қалыптастырушы
бағалау: Ауызша бағалау: “Жарайсың!, “Керемет!,
Тамаша!””.
|
Дескриптор:
-Мәтінді топта
оқиды;
-жұпта, топта
талқылайды;
-Демографиялық өзгерістерді
анықтайды;
-картадан тың және тыңайған
жерлерді анықтайды.
Дескриптор: білім
алушы:
-Демографиялық өзгерістердің
себептерін анықтайды;
-Демографиялық өзгерістердің
салдарын анықтайды;
- сынып алдында
қорғайды.
Дескриптор: білім
алушы:
- топты мәтінді оқып,
талқылайды;
- демографиялық өзгерістердің
себептерін анықтайды;
- демографиялық өзгерістердің
себептерін талдайды;
- Сынып алдында өз ойларын,
пікірлерін айтады;
-Өзара топта
бағалайды.
|
Өзара
бағалау
Өзін-қзі
бағалау
|
|
Аяқталуы
|
Қалыптастырушы
бағалау: INSERT - әдісі
Бағалау
парағы
Бұрыннан білетін
нәрсе
|
Түсініксізді
анықтау
|
Зерделеу, қарау,
тану
|
Жаңа ақпаратты
қабылдау
|
|
|
|
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
«Өзін-өзі
бағалау»
|
А4,
конспект
|