Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Ұлттық экологиялық мәдениет Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар "Ұлттық экологиялық мәдениет Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрайды, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете алады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2021
1274
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар 

Сабақ: № 12

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10Т2

Катысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Ұлттық экологиялық мәдениет

Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңі

Сабақтың түрі:

Жаңатақырыптызерделеу

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;




Сабақ мақсаттары:

Ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрайды, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете алады;


Бағалау критерийлері:

  • ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерді оқып, түсіне алады;

  • ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер негізінде монолог немесе диалог құрай алады;

  • сөз әдебі мен сөйлеу әдебі формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете алады.

Тілдік мақсаттар

Теңіз, айдын, дауыл, құм дауыл, шөккен кеме, экология, экологиялық апат, ұлттық экология

Осыған дейін меңгерілген білім:

Аралдыңэкологиялықпроблемалары, Арал теңізініңжағдайы, Арал теңізі – бүкіләлемдік проблема т.б.

Дифференциация

Оқушылардың барлығы:  Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңініңмазмұнын біледі, қосымша мәтіндермен танысады, оқып негізгі идеясымен танысады

Оқушылардың көбісі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінің мазмұнындағы проблемаларды санамалап айта алады, қазіргі өмірмен байланысын таба алады, дәлелдер келтіре отырып, таратып айтып бере алады

Оқушылардың кейбірі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінжатқабіледі, өлеңде көтерілген мәселеге өз пікірі мен көзқарасын сыни тұрғыдан білдіре алады, өзіндік тұрғыда мәселені шешу жолдарын көрсете алады.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы,   география, математика

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Презентация, интернет желісін қолдану, Арал теңізіне қатысты мәліметтерді слайд бойынша түсіндіру т.б.

https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g М.Шаханов, Арал қасіреті. Тамара Асардың орындауында

Дереккөздер:


Сабақтың барысы:

Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Ресурстар

Қызығушылықты ояту




8 минут







  1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

  2. Үйге берілген тапсырманы сұрау.

  3. https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g М.Шаханов. Арал қасіреті. Тамара Асардың орындауындағы ән тыңдатып, сабақтың тақырыбына шолу жасау,анықтау.

https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g М.Шаханов, Арал қасіреті. Тамара Асардың орындауында




Мағынаны тану




2 минут












10 минут




























17 минут








Тыңдалымалды тапсырма:

Сөздікпен жұмыс, аңдатпа

Теңіз – айдын

Бұлттарды сүзген – бұлттарға жеткен

Жоқ айбының – жоқ күшің, қайратың

Шөккен – батқан

Дауыл жеккен – дауылмен қатар жүзген

Толар ма ауыл жағаға? – жағасына ауыл келіп қонар ма?

Бағалау критерийі


Бағалау критерийі

Дескриптор

Ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету

Мәтін мазмұнын түсінеді

Мәтін мазмұнына сай монолог құрастыра алады

Сөйлеу әдебін сақтап, тыңдаушыны қызықтыра алады


Тыңдалым тапсырмасы: 2 тыңдалым бірі өлең, екіншісі мәтін

Топтық жұмыс

  • Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңінің мазмұнымен таныссыздар. Қайта танысу – оқып шығу. /Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқып береді немесе алдарына өлең мәтіні беріледі/

  • Өлеңде көтерілген проблемаларды кестеге жазып, шешу жолдарын қысқаша жазып шығу


«Аралым» өлеңіндегі проблемалар

Проблеманы шешу жолдары

1.

2.

3.

4.

5.

1.

2.

3.

4.

5.



Тыңдалымнан кейінгі тапсырма:

Топтық жұмыс. Монолог құру.


  • Монолог туралы мәлімет беру

  • Төменде берілген тақырыптардың біріне топта монолог құрастыру


  1. Аралға қол ұшын беру

  2. Арал, сені қалай құтқаруға болады?

  3. Арал және ғаламдық экология


Кері байланыс:

  1. Бүгінгі сабақта сізді ойға қалдырған не?

  2. Өзіңіз Арал мәселесіне қалай қарайсыз?

  3. Жай сөзбен айту арқылы ғана үлес қосасыз ба?

  4. Сізді осы проблемада қатты толғандырған қай мәселе?






3 минут








Рефлексия

Үй тапсырмасы:  Арал теңізінің қазіргі таңдағы жай-күйі туралы мәлімет жинап келу


Қосымша мәліметтер

Өткізілген сабақ бойынша мұғалім жазбасы


Сабақ барысында қолданылған әдіс-тәсілдер тиімділігі:


 Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді:


Оқушылардың белсенділігі:


Кездескен кедергілер мен оны еңсеру жолдары:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!