Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: № 12 |
Мектеп: |
|||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||
|
Сынып: 10Т2 |
Катысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ұлттық экологиялық мәдениет Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңі |
|||||||||||||
|
Сабақтың түрі: |
Жаңатақырыптызерделеу |
|||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрайды, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете алады; |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Теңіз, айдын, дауыл, құм дауыл, шөккен кеме, экология, экологиялық апат, ұлттық экология |
|||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім: |
Аралдыңэкологиялықпроблемалары, Арал теңізініңжағдайы, Арал теңізі – бүкіләлемдік проблема т.б. |
|||||||||||||
|
Дифференциация |
Оқушылардың барлығы: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңініңмазмұнын біледі, қосымша мәтіндермен танысады, оқып негізгі идеясымен танысады Оқушылардың көбісі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінің мазмұнындағы проблемаларды санамалап айта алады, қазіргі өмірмен байланысын таба алады, дәлелдер келтіре отырып, таратып айтып бере алады Оқушылардың кейбірі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінжатқабіледі, өлеңде көтерілген мәселеге өз пікірі мен көзқарасын сыни тұрғыдан білдіре алады, өзіндік тұрғыда мәселені шешу жолдарын көрсете алады. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, география, математика |
|||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Презентация, интернет желісін қолдану, Арал теңізіне қатысты мәліметтерді слайд бойынша түсіндіру т.б. https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g М.Шаханов, Арал қасіреті. Тамара Асардың орындауында |
|||||||||||||
|
Дереккөздер: |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||||||||
|
Уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
||||||||||||||
|
8 минут |
|
https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g М.Шаханов, Арал қасіреті. Тамара Асардың орындауында |
||||||||||||
|
Мағынаны тану |
||||||||||||||
|
2 минут 10 минут 17 минут |
Тыңдалымалды тапсырма: Сөздікпен жұмыс, аңдатпа Теңіз – айдын Бұлттарды сүзген – бұлттарға жеткен Жоқ айбының – жоқ күшің, қайратың Шөккен – батқан Дауыл жеккен – дауылмен қатар жүзген Толар ма ауыл жағаға? – жағасына ауыл келіп қонар ма? Бағалау критерийі
Тыңдалым тапсырмасы: 2 тыңдалым бірі өлең, екіншісі мәтін Топтық жұмыс
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: Топтық жұмыс. Монолог құру.
Кері байланыс:
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
3 минут |
Рефлексия
Үй тапсырмасы: Арал теңізінің қазіргі таңдағы жай-күйі туралы мәлімет жинап келу |
|
||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
||||||||||||||
|
Өткізілген сабақ бойынша мұғалім жазбасы Сабақ барысында қолданылған әдіс-тәсілдер тиімділігі: Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді: Оқушылардың белсенділігі: Кездескен кедергілер мен оны еңсеру жолдары: |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар "Ұлттық экологиялық мәдениет Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңі"
Қысқа мерзімді жоспар "Ұлттық экологиялық мәдениет Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңі"
Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: № 12 |
Мектеп: |
|||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||
|
Сынып: 10Т2 |
Катысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ұлттық экологиялық мәдениет Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңі |
|||||||||||||
|
Сабақтың түрі: |
Жаңатақырыптызерделеу |
|||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрайды, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете алады; |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Теңіз, айдын, дауыл, құм дауыл, шөккен кеме, экология, экологиялық апат, ұлттық экология |
|||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім: |
Аралдыңэкологиялықпроблемалары, Арал теңізініңжағдайы, Арал теңізі – бүкіләлемдік проблема т.б. |
|||||||||||||
|
Дифференциация |
Оқушылардың барлығы: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңініңмазмұнын біледі, қосымша мәтіндермен танысады, оқып негізгі идеясымен танысады Оқушылардың көбісі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінің мазмұнындағы проблемаларды санамалап айта алады, қазіргі өмірмен байланысын таба алады, дәлелдер келтіре отырып, таратып айтып бере алады Оқушылардың кейбірі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінжатқабіледі, өлеңде көтерілген мәселеге өз пікірі мен көзқарасын сыни тұрғыдан білдіре алады, өзіндік тұрғыда мәселені шешу жолдарын көрсете алады. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, география, математика |
|||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Презентация, интернет желісін қолдану, Арал теңізіне қатысты мәліметтерді слайд бойынша түсіндіру т.б. https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g М.Шаханов, Арал қасіреті. Тамара Асардың орындауында |
|||||||||||||
|
Дереккөздер: |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||||||||
|
Уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
||||||||||||||
|
8 минут |
|
https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g М.Шаханов, Арал қасіреті. Тамара Асардың орындауында |
||||||||||||
|
Мағынаны тану |
||||||||||||||
|
2 минут 10 минут 17 минут |
Тыңдалымалды тапсырма: Сөздікпен жұмыс, аңдатпа Теңіз – айдын Бұлттарды сүзген – бұлттарға жеткен Жоқ айбының – жоқ күшің, қайратың Шөккен – батқан Дауыл жеккен – дауылмен қатар жүзген Толар ма ауыл жағаға? – жағасына ауыл келіп қонар ма? Бағалау критерийі
Тыңдалым тапсырмасы: 2 тыңдалым бірі өлең, екіншісі мәтін Топтық жұмыс
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: Топтық жұмыс. Монолог құру.
Кері байланыс:
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
3 минут |
Рефлексия
Үй тапсырмасы: Арал теңізінің қазіргі таңдағы жай-күйі туралы мәлімет жинап келу |
|
||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
||||||||||||||
|
Өткізілген сабақ бойынша мұғалім жазбасы Сабақ барысында қолданылған әдіс-тәсілдер тиімділігі: Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді: Оқушылардың белсенділігі: Кездескен кедергілер мен оны еңсеру жолдары: |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














