Материалдар / Қысқа мерзімді жоспарлары .10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспарлары .10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге жаңа ҚМж түзуде көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2018
314
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Shape1 «Тексерілді»...........................

Пәні:География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Климат және агроклиматтық ресурстар

Мектеп: М.Әуезов жом.

Күні: 5-6.09. 2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ. Доса

Сынып: 10 а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Кіріспе.Географияны оқытудың мақсаты,міндеттері және мазмұны

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • География пәнінің мақсаты мен міндеттерін түсіну және қазіргі бағыты туралы анықтау.

Сабақ мақсаттары

  • География курсының қарастыратын мәселелерін білу.

  • География курсының қарастыратын мәселелерін ұғыну.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер мен терминдер: экономика,әлеумет,эгж

Талқылауға арналған сұрақтар: Қазіргі заманғы географияның мақсаты мен міндеттері қандай?

Бағалау критерийлері

  • География курсының қарастыратын мәселелерін ұғынады,

Әлеуметтік-экономикалық географияның пәндік мазмұнын түсінеді. Географиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдерін үйренеді.

Пәнаралық байланыстар

Тарих пәні. Экономикалық саясат. 10 сынып

АКТ қолдану дағдылары

Интернет желілері материалдарын пайдалану.

Бастапқы білім

9 сынып. Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы

Сабақ барысы

Сабақтың басы

5 минут








Сабақтың ортасы

30 минут





















Сабақтың соңы 5минут


  1. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен сәлемдесу.

    2. Сынып құрамын және оқу құрал-жабдықтарын түгелдеу

3. Көңіл-күйді анықтау. Оқушылар өзінің көңіл -күйін көрсететін сурет смайлик таңдайды және бір -біріне көрсетеді. Оларға сабақтын аяғына дейін көңіл – күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу туралы ұсыныс айтылады.

4.Топқа бөлу:

Оқушылар өздері таңдаған стикер түрлеріне қарай 3 топқа топтасады


Жаңа сабақ.

1.Қызығушылықты ояту және бастапқы білімдерін еске түсіру:

ме? «Экспертиза»әдісі.Өткен материалды қайталау: Мұғалім оқушылардың қалауы бойынша «Эксперттер» тобын құрады. Тақырыптарды жақсы меңгерген оқушылардан құралса тиімді. Топ мүшелеріне қалған оқушылар сұрақтар қояды.Эксперт тобының мүшелері кезекпен білетін сұрақтарға жауап беріп отырады.

Оқушылар топтың ортаға салған түйіндері бойынша, «келісемін, өйткені..., келіспеймін, себебі ...» – деп ой қорытындылайды.

2.Топқа тапсырма:

1 топ. Қазіргі заманғы географияның мақсаты мен міндеттері

2 топ. Әлеуметтік-экономикалық географияның пәндік мазмұны .

3 топ. Географиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдері

Сабақты бекіту. ИНСЕРТ

Мен үшін түсінікті v


Менің білетініме сай келмейді н/се өзгеше

Жаңа ақпарат +

Мені таң қалдырды н/се түсініксіз ?









Рефлексия Аяқталмаған сөйлемдер

* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды .

  1. Оқушылар кері байланыс жазады.

  2. Бағалау . Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай «смайлик» арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау.

  3. Үйге тапсырма: Жеңіл түсті металдар металлургиясы және қоршаған орта.

  4. Кескін картаға кен орындарын түсіру.

  5. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.




Түрлі-түсті стикерлер





Слайд көрсетілімдері





Қазақстанның физикалық картасы





Атлас









Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«А» деңгейлі оқушылар- өз бетінше іздене отырып жұмыс жүргізеді.

«В» деңгейлі оқушылар- қосымша сұрақтар мен тапсырмалар арқылы жұмыс жасауына мүмкіндік беру.

«С» деңгейлі оқушылар- А және В деңгейлі оқушылар арқылы бірлескен оқуды ұйымдастыру арқылы қолдау көрсету.

Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай «смайлик» арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



















Сабақ жоспары

Пәні:География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Жалпы географиялық заңдылықтар

Мектеп: М.Әуезов жом.

Күні: 27-28.09. 2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ. Доса

Сынып: 10а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

  • Литосфера,оның даму заңдылықтары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • Литосфера мен оның даму заңдылықтарын түсіну;

  • Литосфералық тақталар қозғалысының маңыздылығын білу.

Сабақ мақсаттары

  1. Литосфералық тақталар қозғалысын түсіну;

  2. Материктік және мұхиттық жер қыртысын ажырату.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер мен терминдер: Литосфералық тақта,тақталар

қозғалысы,платформа,рифт,антиклинорий,синклинорий,қалқан.

Талқылауға арналған тармақтар:

Материктер мен мұхиттар аумағы мен пішінінің өзгеру қандай қозғалыстар арқылы жүзеге асады?

Құндылықтарды дарыту

Оқу мақсаттарына жету үшін жасалынатын іс әрекеттерде құрмет, ашықтық құндылықтары ескеріледі.

Бағалау критерийлері

Білу: Литосфера және литосфералық тақталар қозғалысы жайлы біледі, түсінеді. Қолдану: Материктік және мұхиттық жер қыртысын салыстыра алады.

Талдау: Материктер мен мұхиттар аумағы мен пішінінің өзгеру кезеңдеріне талдау жасайды.

Пәнаралық байланыстар

  • Биология пәні. Тіршіліктің даму кезеңдері

АКТ қолдану дағдылары

Сабаққа қажетті интернет желілері материалдарын өңдеу,білім сайттарынан іздеу.

Бастапқы білім

7 сынып. Литосфералық тақталар қозғалысы.

Сабақ барысы

Сабақтың басы

10 минут












Сабақтың ортасы

25 минут











Сабақтың соңы 5минут

Ұйымдастыру кезеңі:

-оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару,

-сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу.

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

- сабақтың өткізу жоспарын көрсету.

Өткен материалды қайталау:

1.Сұрақ-жауап.

Геохронологиялық кесте,тау жыныстарының жасы мен эра, дәуір , ірі тау жүйелерінің қатпарлықта пайда болуы.

2.Картамен жұмыс:Тектоникалық картадан ірі рифттер мен жанартауларды тап.

3.Сыни сұрақтар:

Ірі рифтердің пайда болу себептері

Жаңа сабақ

Тапсырма:

1 топ. Жигсо әдісін пайдаланып, жаңа ұғымдарды бір-біріне түсіндіру.

2 топ.Материктік және мұхиттық жер қыртысын салыстыру.

3 топ.7-сурет бойынша материктер мен мұхиттар аумағы мен пішінінің өзгеру кезеңдеріне та материктер мен мұхиттар аумағы мен пішінінің өзгеру талдау жасау.

Дескриптор.

1.Ірі платформалар мен геосинклинальдарды картадан тауып, қай қатпарлықта пайда болғанын анықтайды.

2. Венн диаграммасы арқылы материктік және мұхиттық жер қыртысын салыстырады.

Рефлексия «Тепе-теңдік дөңгелегі» Ойды жинақтау, тақырып бойынша қажеттіліктерін анықтау

Бағалау .Оқушылардың жауаптарына орай сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: Литосфера,оның даму заңдылықтары

Картамен жұмыс: Ірі платформаларды кескін картаға түсіру

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.




Түрлі-түсті стикерлер





Атлас







Кестемен жұмыс






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«А» деңгейлі оқушылар- өз бетінше іздене отырып жұмыс жүргізеді.

«В» деңгейлі оқушылар- қосымша сұрақтар мен тапсырмалар арқылы жұмыс жасауына мүмкіндік беру.

«С» деңгейлі оқушылар- А және В деңгейлі оқушылар арқылы бірлескен оқуды ұйымдастыру арқылы қолдау көрсету.

Сұрақ-жауап арқылы,өзіндік,топтық жұмыстарын бағалау арқылы.

Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін, ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



«Тексерілді»...........................



Сабақ жоспары

Пәні:География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Жалпы географиялық заңдылықтар

Мектеп: М.Әуезов жом.


Күні: 03.10. 2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ. Доса


Сынып: 10а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Сабақ тақырыбы

  • Жер бедері,оның даму заңдылықтары


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • Жер бедерінің түрлерін білу;

  • Қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштерді анықтау.



Сабақ мақсаттары

  • Қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштерді ажырату;

  • Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтау.


Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер мен терминдер:

Экзогенді, эндогенді күштер,үгілу,карст.

Талқылауға арналған тармақтар:

Үгілудің әсерінен жүзеге асатын әрекеттерге талдау жасау.


Құндылықтарды дарыту

Оқу мақсаттарына жету үшін жасалынатын іс әрекеттерде құрмет, ашықтық құндылықтары ескеріледі.


Бағалау критерийлері

Білу: жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштер жайлы біледі, түсінеді.

Қолдану: Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтайды.


Пәнаралық байланыстар

  • Биология пәні. Биологиялық сыртқы күштер.


АКТ қолдану дағдылары

Сабаққа қажетті интернет желілері материалдарын өңдеу,білім сайттарынан іздеу.


Бастапқы білім

6 сынып. Жер бедері.


Сабақ барысы


Сабақтың басы

10 минут












Сабақтың ортасы

25 минут











Сабақтың соңы 5минут

Ұйымдастыру кезеңі:

-оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару,

-сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу.

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

- сабақтың өткізу жоспарын көрсету.

Өткен материалды қайталау:

1. Ірі платформалар мен геосинклинальдарды картадан тауып, қай қатпарлықта пайда болғанын анықтау.

2. Материктік және мұхиттық жер қыртысын салыстыру.

Жаңа сабақ

1.Қызығушылықты ояту және бастапқы білімдерін еске түсіру:

«Экспертиза»әдісі. Мұғалім оқушылардың қалауы бойынша «Эксперттер» тобын құрады. Топ мүшелеріне қалған оқушылар сұрақтар қояды.Эксперт тобының мүшелері кезекпен білетін сұрақтарға жауап беріп отырады.

Оқушылар топтың ортаға салған түйіндері бойынша, «келісемін, өйткені..., келіспеймін, себебі ...» – деп ой қорытындылайды.

Тапсырма:

Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім INSERT әдісі бойынша әр топқа тапсырма береді.

1 топ. Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтау.

2 топ. Үгілудің әсерінен жүзеге асатын әрекеттерге талдау жасау.

Дескриптор.

1.Өздері тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтайды.

Үгілудің әсерінен жүзеге асатын әрекеттерге талдау жасайды.

Рефлексия «Тепе-теңдік дөңгелегі» Ойды жинақтау, тақырып бойынша қажеттіліктерін анықтау.

Бағалау .Оқушылардың жауаптарына орай сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: Жер бедері,оның даму заңдылықтары

Картамен жұмыс: Жер бедерінің ірі формаларын табу.

Оқу шылар үй тапсырмасын жазып алады.









Дүниежүзінің физикалық картасы.











Атлас









Түрлі-түсті стикерлер






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


«А» деңгейлі оқушылар- өз бетінше іздене отырып жұмыс жүргізеді.

«В» деңгейлі оқушылар- қосымша сұрақтар мен тапсырмалар арқылы жұмыс жасауына мүмкіндік беру.

«С» деңгейлі оқушылар- А және В деңгейлі оқушылар арқылы бірлескен оқуды ұйымдастыру арқылы қолдау көрсету.

Сұрақ-жауап арқылы,өзіндік,топтық жұмыстарын бағалау арқылы.

Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін, ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




«Тексерілді»...........................

Сабақ жоспары

Пәні:География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Жалпы географиялық заңдылықтар

Мектеп: М.Әуезов жом.

Күні: 04-05.10. 2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ. Доса

Сынып: 10а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Атмосфера және оның қасиеттері.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Атмосфера және оның қасиеттері туралы мәліметтер алу. Сонымен қатар оның құрылысымен танысу

Сабақ мақсаттары

Атмосфера мен оның қасиеттері мен оның маңызын түсіну; Атмосфераның қабаттарын және олардың айырмашылықтарын анықтау; Атмосфераның абсолютті, салыстырмалы ылғалдылығына, жер шарының салыстырмалы ылғалдылығы жоғары және төмен аймақтарына талдау.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер мен терминдер:

Атмосфера,тропосфера, стратосфера, ионосфера,күн энергиясы

Талқылауға арналған тармақтар:

Жер шарының салыстырмалы ылғалдылығы жоғары және төмен аймақтарына әсер ететін факторлар

Құндылықтарды дарыту

Оқу мақсаттарына жету үшін жасалынатын іс әрекеттерде құрмет, ашықтық құндылықтары ескеріледі.

Бағалау критерийлері

Білу: Оқушылар атмосфера мен оның қасиеттері жайлы біледі, оның маңызын түсінеді. Қолдану: Атмосфераның қабаттарын және олардың айырмашылықтарын анықтай алады. Талдау: Атмосфераның абсолютті, салыстырмалы ылғалдылығына, жер шарының салыстырмалы ылғалдылығы жоғары және төмен аймақтарына талдау жасай алады.

Пәнаралық байланыстар

Физика пәні. Атмосферадағы құбылыстар

АКТ қолдану дағдылары

Сабаққа қажетті интернет желілері материалдарын өңдеу,білім сайттарынан іздеу.

Бастапқы білім

6 сынып. Жер қабықтары

Сабақ барысы Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут












Сабақтың ортасы

25 минут





Сабақтың соңы 5минут

Ұйымдастыру кезеңі:

-оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару,

-сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу.

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

- сабақтың өткізу жоспарын көрсету.

Өткен материалды қайталау:

1.Сұрақ-жауап. Жер бедерінің түрлері.

2.Қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштер.

3.Сыни сұрақтар:

Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін қалай ажыратасың?

Жаңа сабақ

Тапсырма:

1 топ. Жигсо әдісін пайдаланып, жаңа ұғымдарды бір-біріне түсіндіру.

2 топ. Ауаның қасиеттері.

3 топ. Атмосфера қабаттары

4 топ. Атмосфераның маңызы

Дескриптор.

Тапсырма. Деңгейлік тапсырма:

1. Жер шарының салыстырмалы ылғалдылығы жоғары және төмен аймақтарына талдау жасау.

2. Салыстырмалы ылғалдылықты анықтауға есеп шығару.

Рефлексия «Тепе-теңдік дөңгелегі» Ойды жинақтау, тақырып бойынша қажеттіліктерін анықтау

Бағалау .Оқушылардың жауаптарына орай сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма Атмосфера және оның қасиеттері.

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.









Дүниежүзінің физикалық картасы





Атлас







Кестемен жұмыс

Түрлі-түсті стикерлер


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«А» деңгейлі оқушылар- өз бетінше іздене отырып жұмыс жүргізеді.

«В» деңгейлі оқушылар- қосымша сұрақтар мен тапсырмалар арқылы жұмыс жасауына мүмкіндік беру.

«С» деңгейлі оқушылар- А және В деңгейлі оқушылар арқылы бірлескен оқуды ұйымдастыру арқылы қолдау көрсету.

Сұрақ-жауап арқылы,өзіндік,топтық жұмыстарын бағалау арқылы.

Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін, ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



«Тексерілді»...........................







Сабақ жоспары

Пәні:География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Жалпы географиялық заңдылықтар

Мектеп: М.Әуезов жом.

Күні: 10.10. 2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ. Доса

Сынып: 10а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Атмосфералық циркулляция


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Атмосфералық қысым туралы оқып, осы Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығарып үйрену.


Сабақ мақсаттары

Білу: Оқушылар атмосфералық қысымның өзгерістеріне әсет ететін фактолар ; Түсіну: Ауа массаларының қозғалысы мен желдердің бағытын білу;

Қолдану: Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есептер шығару; Талдау: Жер шарының басым желдері қай жерлерде байқалатынына карта бойынша талдау.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер мен терминдер:

Атмосфералық қысым, желдер,муссон,бриз,ауа массасы.

Талқылауға арналған тармақтар:

Жергілікті жердегі атмосфералық қысымның өзгерістеріне әсет ететін фактолар ;

Құндылықтарды дарыту

Оқу мақсаттарына жету үшін жасалынатын іс әрекеттерде құрмет, ашықтық құндылықтары ескеріледі.

Бағалау критерийлері

Білу: Оқушылар атмосфералық қысымның өзгерістері қандай фактоларға тәуелді болатынын біледі. Түсіну: Ауа массаларының қозғалысы мен желдердің бағытын білудің маңызын түсінеді.

Қолдану: Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығара алады. Талдау: Жер шарының басым желдері қай жерлерде байқалатынына карта бойынша талдау жасай алады

Пәнаралық байланыстар

Физика пәні. Атмосфералық қысым

АКТ қолдану дағдылары

Сабаққа қажетті интернет желілері материалдарын өңдеу,білім сайттарынан іздеу.

Бастапқы білім

6 сынып. Атмосфера

Сабақ барысы Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут










Сабақтың ортасы

25 минут









Сабақтың соңы 5минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу.

Сынып құрамын және оқу құрал-жабдықтарын түгелдеу

Көңіл-күйді анықтау. Оқушылар өзінің көңіл -күйін көрсететін сурет смайлик таңдайды және бір -біріне көрсетеді. Оларға сабақтын аяғына дейін көңіл – күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу туралы ұсыныс айтылады.

Өткен материалды қайталау:

2. Ауаның қасиеттері.

3. Атмосфера қабаттары

4 . Атмосфераның маңызы

Жаңа сабақ

Тапсырма:

1 топ. Жигсо әдісін пайдаланып, жаңа ұғымдарды бір-біріне түсіндіру.

2 топ. Ауаның қысымы

3 топ. Ауа массалары

4 топ. Басым желдер

Тапсырма. Деңгейлік тапсырма:

1. Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есептер шығару;

2. Жергілікті жердегі атмосфералық қысымның өзгерістеріне әсет ететін фактолар.

Рефлексия Аяқталмаған сөйлемдер

* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды


Бағалау .Оқушылардың жауаптарына орай сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма Атмосфералық циркулляция

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.









Дүниежүзінің физикалық картасы





Атлас







Кестемен жұмыс

Түрлі-түсті стикерлер


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«А» деңгейлі оқушылар- өз бетінше іздене отырып жұмыс жүргізеді.

«В» деңгейлі оқушылар- қосымша сұрақтар мен тапсырмалар арқылы жұмыс жасауына мүмкіндік беру.

«С» деңгейлі оқушылар- А және В деңгейлі оқушылар арқылы бірлескен оқуды ұйымдастыру арқылы қолдау көрсету.

Сұрақ-жауап арқылы,өзіндік,топтық жұмыстарын бағалау арқылы.

Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін, ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



«Тексерілді»...........................





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!