Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда жаңартылған білім мазмұны бойынша жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
497
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі---------------------
Сабақтың тақырыбы: Шамалар.Пәні: математика

Мектеп:№ 28 Абылай хан мектебі
Күні:13.12.2017Мұғалімнің есімі: Абдибаева Р.
СЫНЫП: 2гҚатысқандар саны: Қатыспағандар:


2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру
Оқу мақсаттары

Сабақтың мақсаттарыОқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Тілдік мақсаттар







Уақыт өлшем бірліктерді үйренеді.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер: Тәулік сағат минут секунд


Жазу.
Бағалау критерийлеріДеңгейлік тапсырмалар. Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар. «Қар ұлпалары» кестемен жұмыс. Диаграмма мен жұмыс. «Файнворд» әдісі
Құндылықтарды дарытуАдам бойындағы жақсы қасиеттерді үйренуге тәрбиелеу.Бір-бірін тыңдау және сыйлау..
Пәнаралық байланыстарқазақ тілі,дүниетану
Акт қолданудағдылары

ноутбук
Бастапқы білімБаған бойынша есептеу


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы









Үй тапсырмасын сұрау.
Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал орнату.Өсеміз біз күліп ойнап .Он саусақтың саласындай .Өсеміз біз күліп ойнап , Бір адамның баласындай.

Деңгейлік тапсырмалар.1.салыстыр 15сағ*1тәул2.Өрнектің мәнін тап3сағ20мин-20мин3.Есепте.2сағ40мин+4сағ15м














Деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірмелі қағаздар.








Сабақтың ортасы































































Дескриптор: 1.Шамаларды салыстырады.2.өрнектің мәнін табады 3.Баған бойынша есептеп шығарады.

Видиоролик «Уақыт өлшем бірліктері»Видиожазба арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.-Балалар мына видиороликтен не түсіндіңдер?-Қандай уақыт өлшем бірліктерін білдіңдер?-Ең үлкен уақыт өлшемі не екен?-1ғасырда неше жыл бар?-1аптада неше күн бар?-1жылда неше ай бар?

Ендеше біздің жаңа сабағымыз «Шамалар»1 тапсырма «Қар ұлпалары» әдісі.-1аптада неше күн бар?-Апта күндерінің атын ата.-1айда неше күн бар?-1жылда нешекүн бар?Дескриптор.1 аптада неше күн екенін айтадыАпта күндерінің атын айтады.1айда неше күн екенін айтады .1жылда неше күн екенін айтадыСұрақтарға ауызша жауап береді

Күнтізбемен жұмыс.-Күнтізбеде қай ай?Қараша және желтоқсан айы туралы сұрақ -жауап алуБілу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады ҚолдануОқулықтағы тапсырмаларды орындау.

2 тапсырма топпен жұмыс. Рим цифрларымен белгіленген ай атауларын ата.. Әр айда неше күн барын айт.Дескриптор Ай атауларын .тауып мезгілді табу





3 тапсырмаКестемен жұмыс.

Дескриптор1- бағаннан артық күнді табады.2 -бағаннан артық күнді табады .3-бағаннан артық күнді табады.

Сергіту сәті «Көңілді күн» би.

3 тапсырма .Кестемен жұмыс.Дескриптор:1.Дүйсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады.2.Сейсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады.3.Сәрсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады.

4 .тапсырма .5. тапсырма .Диаграммамен жұмыс Жыл мезгідерінде туылған балалар саны





Сабақты қорыту.Қосымша тапсырмалар орындау. «Файнворд»әдісі



суреттер



видиожазбаноутбук

















Тапсырмалар жазылған қар ұлпалары.

































4 топқа бөлу.әр топ қай мезгіл екенін суретке сәйкестендіру.

















Түрлі -түсті маркерлер







Бейне жазба























































Күлекештер



Топтен жұмыс





















































































Сабақтың соңы



































Кері байланыс .

Бағалау




Саралау

Деңгейлік тапсырмалар.1.салыстыр 15сағ*1тәул2.Өрнектің мәнін тап3сағ20мин-20мин3Есепте.2сағ40мин+4сағ15мин



Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Әр түрлі суреттерменБасбармақ арқылыКүлекештер арқылыМадақтау арқылы







Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.Денсаулық сақтау технологияларымен Сергіту сәттері.Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарыҮшкір заттарды сабаққа алып келмеу.
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ