Оқу ісінің меңгерушісі---------------------
|
Сабақтың тақырыбы: Шамалар. Пәні: математика
|
Мектеп:№ 28 Абылай хан мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:13.12.2017 |
Мұғалімнің есімі: Абдибаева Р. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2г |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Уақыт өлшем бірліктерді үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер: Тәулік сағат минут секунд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Деңгейлік тапсырмалар. Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар. «Қар ұлпалары» кестемен жұмыс. Диаграмма мен жұмыс. «Файнворд» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Адам бойындағы жақсы қасиеттерді үйренуге тәрбиелеу.Бір-бірін тыңдау және сыйлау. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
қазақ тілі,дүниетану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Акт қолдану дағдылары |
ноутбук |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Баған бойынша есептеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
Үй тапсырмасын сұрау. |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату. Өсеміз біз күліп ойнап . Он саусақтың саласындай . Өсеміз біз күліп ойнап , Бір адамның баласындай. Деңгейлік тапсырмалар. 1.салыстыр 15сағ*1тәул 2.Өрнектің мәнін тап 3сағ20мин-20мин 3.Есепте. 2сағ40мин+4сағ15м |
Деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірмелі қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Дескриптор: 1.Шамаларды салыстырады. 2.өрнектің мәнін табады 3.Баған бойынша есептеп шығарады. Видиоролик «Уақыт өлшем бірліктері»Видиожазба арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. -Балалар мына видиороликтен не түсіндіңдер? -Қандай уақыт өлшем бірліктерін білдіңдер? -Ең үлкен уақыт өлшемі не екен? -1ғасырда неше жыл бар? -1аптада неше күн бар? -1жылда неше ай бар? Ендеше біздің жаңа сабағымыз «Шамалар» 1 тапсырма «Қар ұлпалары» әдісі. -1аптада неше күн бар? -Апта күндерінің атын ата. -1айда неше күн бар? -1жылда нешекүн бар? Дескриптор. 1 аптада неше күн екенін айтады Апта күндерінің атын айтады. 1айда неше күн екенін айтады . 1жылда неше күн екенін айтады Сұрақтарға ауызша жауап береді Күнтізбемен жұмыс. -Күнтізбеде қай ай? Қараша және желтоқсан айы туралы сұрақ -жауап алу Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. 2 тапсырма топпен жұмыс. Рим цифрларымен белгіленген ай атауларын ата.. Әр айда неше күн барын айт. Дескриптор Ай атауларын .тауып мезгілді табу
3 тапсырма Кестемен жұмыс.
Дескриптор 1- бағаннан артық күнді табады. 2 -бағаннан артық күнді табады . 3-бағаннан артық күнді табады.
Сергіту сәті «Көңілді күн» би.
3 тапсырма .Кестемен жұмыс.
Дескриптор: 1.Дүйсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады. 2.Сейсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады. 3.Сәрсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады.
4 .тапсырма . 5. тапсырма .Диаграммамен жұмыс Жыл мезгідерінде туылған балалар саны
Сабақты қорыту.Қосымша тапсырмалар орындау. «Файнворд»әдісі
|
суреттер
видиожазба ноутбук
Тапсырмалар жазылған қар ұлпалары.
4 топқа бөлу.әр топ қай мезгіл екенін суретке сәйкестендіру.
Түрлі -түсті маркерлер
Бейне жазба
Күлекештер
Топтен жұмыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
Кері байланыс .
Бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау
Деңгейлік тапсырмалар. 1.салыстыр 15сағ*1тәул 2.Өрнектің мәнін тап 3сағ20мин-20мин 3Есепте. 2сағ40мин+4сағ15мин
|
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Әр түрлі суреттермен Басбармақ арқылы Күлекештер арқылы Мадақтау арқылы
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.Денсаулық сақтау технологияларымен Сергіту сәттері.Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Үшкір заттарды сабаққа алып келмеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Оқу ісінің меңгерушісі---------------------
|
Сабақтың тақырыбы: Шамалар. Пәні: математика
|
Мектеп:№ 28 Абылай хан мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:13.12.2017 |
Мұғалімнің есімі: Абдибаева Р. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2г |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Уақыт өлшем бірліктерді үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер: Тәулік сағат минут секунд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Деңгейлік тапсырмалар. Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар. «Қар ұлпалары» кестемен жұмыс. Диаграмма мен жұмыс. «Файнворд» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Адам бойындағы жақсы қасиеттерді үйренуге тәрбиелеу.Бір-бірін тыңдау және сыйлау. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
қазақ тілі,дүниетану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Акт қолдану дағдылары |
ноутбук |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Баған бойынша есептеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
Үй тапсырмасын сұрау. |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату. Өсеміз біз күліп ойнап . Он саусақтың саласындай . Өсеміз біз күліп ойнап , Бір адамның баласындай. Деңгейлік тапсырмалар. 1.салыстыр 15сағ*1тәул 2.Өрнектің мәнін тап 3сағ20мин-20мин 3.Есепте. 2сағ40мин+4сағ15м |
Деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірмелі қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Дескриптор: 1.Шамаларды салыстырады. 2.өрнектің мәнін табады 3.Баған бойынша есептеп шығарады. Видиоролик «Уақыт өлшем бірліктері»Видиожазба арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. -Балалар мына видиороликтен не түсіндіңдер? -Қандай уақыт өлшем бірліктерін білдіңдер? -Ең үлкен уақыт өлшемі не екен? -1ғасырда неше жыл бар? -1аптада неше күн бар? -1жылда неше ай бар? Ендеше біздің жаңа сабағымыз «Шамалар» 1 тапсырма «Қар ұлпалары» әдісі. -1аптада неше күн бар? -Апта күндерінің атын ата. -1айда неше күн бар? -1жылда нешекүн бар? Дескриптор. 1 аптада неше күн екенін айтады Апта күндерінің атын айтады. 1айда неше күн екенін айтады . 1жылда неше күн екенін айтады Сұрақтарға ауызша жауап береді Күнтізбемен жұмыс. -Күнтізбеде қай ай? Қараша және желтоқсан айы туралы сұрақ -жауап алу Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. 2 тапсырма топпен жұмыс. Рим цифрларымен белгіленген ай атауларын ата.. Әр айда неше күн барын айт. Дескриптор Ай атауларын .тауып мезгілді табу
3 тапсырма Кестемен жұмыс.
Дескриптор 1- бағаннан артық күнді табады. 2 -бағаннан артық күнді табады . 3-бағаннан артық күнді табады.
Сергіту сәті «Көңілді күн» би.
3 тапсырма .Кестемен жұмыс.
Дескриптор: 1.Дүйсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады. 2.Сейсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады. 3.Сәрсенбі күні неше минут жаңбыр жауғанын айтады.
4 .тапсырма . 5. тапсырма .Диаграммамен жұмыс Жыл мезгідерінде туылған балалар саны
Сабақты қорыту.Қосымша тапсырмалар орындау. «Файнворд»әдісі
|
суреттер
видиожазба ноутбук
Тапсырмалар жазылған қар ұлпалары.
4 топқа бөлу.әр топ қай мезгіл екенін суретке сәйкестендіру.
Түрлі -түсті маркерлер
Бейне жазба
Күлекештер
Топтен жұмыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
Кері байланыс .
Бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау
Деңгейлік тапсырмалар. 1.салыстыр 15сағ*1тәул 2.Өрнектің мәнін тап 3сағ20мин-20мин 3Есепте. 2сағ40мин+4сағ15мин
|
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Әр түрлі суреттермен Басбармақ арқылы Күлекештер арқылы Мадақтау арқылы
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.Денсаулық сақтау технологияларымен Сергіту сәттері.Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Үшкір заттарды сабаққа алып келмеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














