Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер 8 сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
3000
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.1. Тірі ағзалардың көптүрлілігі


Күні:

Сынып: 8

Мектеп: КММ Бәйтерек орта мектебі


Мұғалімнің аты-жөні: Бекишева Гульвира Жумабаевна


Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер.

Зертханалық жұмыс: «Даражарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.3 – Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыраты.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Дарпажарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің құрылысын анықтайды.


Көптеген оқушылар: Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің айырмашылығын сипаттайды.


Кейбір оқушылар: Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерге мысал келтіріп, дәлелдейді.

Бағалау критерийлері

-Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді сипаттайды:

-Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер кластарының белгілеріне мысал келтіреді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Үрмебұршақ – фасоль- peas

Бидай – зерно – corn

Асқабақ – тыква – pumpkin

Қызанақ – помидор – tomato

Қарбыз – арбуз – watermelon

Күнбағыс – подсолнечник- sunflower

Талқылауға арналған тармақтар:

Дара жарнақты дегеніміз не ...?

Қосжарнақты өсімдіктер дегеніміз не ...?

Тамырлардың типтері қандай ...?

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктері. Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; ынтымақтастық, өмір бойы оқу.

Пәнаралық байланыстар

Информатика, ағылшын тілі

Алдыңғы білім

8.1.1.1. Мүк тәріздес, қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабықтұқымды өсімдіктердің ерекшеліктері.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру, үш тілде амандасу. Оқушылар ортаға шығып, мұғалім қолындағы гүлді қасындағы оқушыға жақсы тілек айтып береді, гүл сағат тілімен айналып бастапқы адамға келгенше бір-біріне тілек айтып аяқтайды.

«Қара қобдиша» әдісімен топтарға бөлу. Қара қобдишаға номерлер салып, әрбір оқушы топ номерін анықтайды да, сол топқа орнығады. Даражарнақты және қосжарнақтылар екі топқа оқушыларды бөліміз.

Үй тапсырма тексереміз «шытырман» әдіспен.

Ширату сұрақтар қою арқылы.

  1. Тірі ағзалардың қанша патшалығын бөліп көрсететінің айтыңдар?

  2. Осы патшалықтардың қандай басты ерекшеліктері бар?

  3. Өсімдіктер мен саңырауқұлақтардың қаңдай ұқсастықтары бар?

  4. Сапрофиттер дегеніміз не ?

  5. Гликоген және хитин дегеніміз не?


Ой қозғау. Сабақтың тақырыбын аңықтау үшін оқушыларға бейнеролик көрсету және оқушыларға бидай тұқымымен, үрмебұршақ тұқымын әкелеп көрсету. Айырмашылықтарын айттыру.


«Қара қобдиша» топтың номерлері

















Бейнеролик ссылка https://youtu.be/

gC23UyEWC-o


Сабақтың ортасы

25 мин





































































































Сергіту сәті

3 мин



















































































Сабақтың соңы


5 мин

Мәтінмен жұмыс.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну. қолдану.

1-тапсырма. «Серпілген сауал» сұрақтар (жаңа сабақты бекітуге арналған ойын). Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды қоямыз.

А деңгейінде тапсырмалар:

  1. Даражарнақты өсімдіктер дегеніміз не?

  2. Қосжарнақты өсімдіктер дегеніміз не?


В деңгейіндегі тапсырмалар:

  1. Даражарнақты өсімдіктердің жапырақтарының жүйкеленуі мен типтері?

  2. Тамыр жүйесінің типтері?



С деңгейіндегі тапсырмалар:

  1. Даражарнақты тұқымының құрылысының ерекшеліктері?

  2. Қосжарнақты өсімдіктердің құрылысы, мысалдар келтіру?


Бағалау критерий: Мәтінді қолда отырып деңгейлік тапсырмаларды орындау.

Дескриптор:

Білім алушы

А деңгейіндегі тапсырманың

  • Оқушылар даражарнақты өсімдіктер туралы біледі

  • Қосжарнақты өсімдіктердің анықтамасын біледі.


В деңгейіндегі тапсырманың

  • Даражарнақты өсімдікттердің жапырақтарының жүйкеленуі мен типтерін анықтайды.

  • Тамыр жүйесінің типтерін атайды.

С деңгейіндегі тапсырманың

  • Даражарнақты өсімдіктердің құрылысының ерекшеліктеріне сипаттама береді.

  • Қосжарнақты өсімдіктердің құрылысын сипаттап береді.

К/Б «смайлики» әдісі.



2-тапсырма. «Анықта» әдісі

Төменде берілген суретті пайдаланып даражарнақты және қосжарнақты тұқымдардың ерекшеліктерін анықтандар:


Даражарнақтылар

Қосжарнақтылар

1.

1.

2.

2.

3.

3.

4.

4.

5.

5.


Дескриптор:

  • Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің құрылысын сипаттайды.

  • Берілген кестені толтырады.

К/Б «Ашық микрофон» әдісі


3-тапсырма. «Салыстыру» әдісі А және В класындағы өсімдіктерді ажыратыңыз:


А В




А

В

Тұқымындағы

Жарнақ саны



Жапырақтарының жүйкеленуі



Тамыр жүйесі:

А.Шығу тегіне қарай.

В.Пішіне қарай



Бағалау критерийлер: Сурет арқылы тұқым жарнағы, тамырын, жапырағын талдайды.

Дескриптор:

  • А және В класындағы өсімдіктердің айырмашылықтарын ажыратады.

  • Белгілер, тән қасиеттерін жазады.

К/Б «Екі жұлдыз, бір тілек»



«Көңілді күн». Оқушылар би билеп сергіп қалады.


4 Зертханалық жұмыс.

Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу.

Жумыс мақсаты: нақты өсімдіктің қандай класқа жататының анықтауды үйрену. Құрал-жабдықтар: даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің өкілдерінің ірі тұқымдарының жиынтығы мен кеппеөсімдік материалдары.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: талдау

Жұмыс барысы:

  1. Берілген өсімдіктердің тұқымдарын қараңдар, олардың қабығын алып тастаңдар. Оларды екі жарты бөлікке бөлуге бола ма? Анықтау.

  2. Берілген өсімдіктердің әрқайсысының кеппеөсімдігін көрсету.

  3. Жапырақ, тамыр жүйесінің типі, жүйкелену типі сияқты құрылысын анықтау керек.

  4. Гүлдерінің құрылысына көрсету.Гүл бөліктері, тостағанша жапырақшалары бар ма?

  5. Жасалған бақылаулар негізінде гүлді өсімдіктердің гүлді өсімдіктердің белгілі бір класқа жататыны туралы қорытынды жасаңдар.

  6. Гүлді өсімдіктердің екі класының негізгі айырмашылықтарын белгілеп кестені дәптерге жазады.







Даражарнақтылар класы

Белгісі

Қосжарнақтылар класы


Тұқымдағы тұқым жарнағының саны



Тамыр жүйесінің типтері



Жапырақтарының жүйкелену типтері



Тостаған жапырақшаларының болуы



Гүл бөліктерінің еселенуі




Камбий және сүрегінің болуы



Тіршілік формалары



Қорытынды: қарастырған өсімдіктердің кластарын дұрыс анықтағандарынды дәлелдеу.

Бағалау критерий:

Өсімдіктердің қандай класқа жататындығын анықтай алады.

Дескриптор:

  1. Өсімдіктердің тұқымын қарап, қабығын алып екі бөлікке бөліп аңыктайды.

  2. Өсімдіктердің тамыр жүйесінің типі, жүйкеленуі құрылысын анықтайды.

  3. Гүлді өсімдіктердің айырмашылықтарын белгілеп кесте толтырады.

4-тапсырма.

Жеке жұмыс. Өзін-өзі бағалау. «Семантикалық карта» әдісі бойынша «+», «-»қойыңыз.

Өсімдіктер түрлері

Даражарнақты

Қосжарнақты

Бидай



Үрмебұршақ



Орхидей



Асқабақ



Пияз



Қызанақ



құртқашаш




Дескриптор:

  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ