1.Саралау
тапсырмалары: .«Бұрыштау» стратегиясы арқылы
үш тапсырма беріледі. Білім алушы қажеттілігіне қарай тапсырманы
орындайды.
1.«Домбыра» сөзіне 5 жолды өлең
шығарады
Зат
есім_____
Сын
есім_______
Етістік
Синоним
Толық
сөйлем
Бұл тапсырманы
берудегі себебім білім алушыларға өткен сыныптардағы алған білімін
толықтырып, жетілдіру үшін осы әдісті қолдандым. Осы әдіс арқылы
оқушылардың сөз таптары туралы білімі айқын
көрінеді.
2. «Домбыра» сөзіне сөзжұмбақ
құрастыру.
Осы тапсырма арқылы
білім алушылардың сыни ойлау қабілеті мен ой жүйріктігін байқау
мақсатында, сұрақтарды тақырыпқа сай орынды құрай алу дағдыларын
қалыптастыру үшін
3. «Нағыз қазақ – қазақ емес,
нағыз қазақ – домбыра» тақырыбына постер
қорғау.
Жоғары деңгей
дағдылары қалыптасады, тақырыпты зерттейді, тұжырымдайды, өз
пікірін айтады, қазіргі уақытпен байланыстырып құнды пікір
айтады
|
Критериалды бағалау
оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына
сәйкес.ұжым талқысынан өткен ,оқушыға,ата анаға және мұғалімге
түсінікті, нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау
үдерісі.
Қалыптастырушы
бағалау мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа
да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз
ететін оқудың ағымдағы бағалануы.Қалыптастырушы бағалау сыныптағы
күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылып,оқушының ағымдағы оқу
үлгерімінің көрсеткіші болып табылады.Оқушы мен мұғалім арасында
кері байланысты қамтамасыз етіп,оқу үдерісіне уақтылы өзгеріс
енгізіп отыруға мүмкіндік
береді.
Кері
байланыс (жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш
арқылы бағалау)
"Жұлдызша", "Бас
бармақ " әдісі бойынша
|
Қазақ халқының
тарихындағы өнердің алатын орны мен тарихи құндылығын терең сезіну
үшін тарих пәнімен;
Қазақ халқының
мұрасы домбыра үнінің құдіретін түсіну үшін музыка пәнімен
байланыстыр
дым. Тапсырмаларды
орындау барысында, домбыра – халықтың ұлттық мұрасы екендігін
түсіндіріп, қадірлеуге үйрету, сөздік қорларын дамытып, қазақ
тілінің өте бай тіл екендігіне көздерін
жеткізу.
«Мәңгілік Ел» идеясы
құндылықтарын негізге ала отырып, қазақтың ұлттық музыкалық аспабы
домбыра арқылы өз халқын сүюге, ұлттық өнерді құрметтеуге
тәрбиеледім.
Білім алушыларды
тынықтыру мақсатында «Сарыарқа» күйін тыңдатып сергіту сәтін
жасадым.
Білім алушылар
сабақта АКТ- ны тиімді қолдана білді. «Нағыз қазақ – қазақ емес,
нағыз қазақ – домбыра» тақырыбына постер қорғау
кезінде қажетті ресурстарды таба
білді.
- ақпаратты алу және
беруді білді, өз жұмысының нәтижесін сапалы, тиімді, әсерлі
жеткізді.Әр оқушының өз үлесін қосуына септігін
тигізеді.
|