Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары

Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
310
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



7 сынып Алгебра Тақырып: Қысқаша көбейту формулаларыБілімділік: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау; есептеу дағдыларын тереңдету.Дамытушылық: MyTest бағдарламасымен құрылған тестік тапсырмалармен жұмыс жасау машықтарын қалыптастыру, өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуларына жағдай жасау.Тәрбиелік: алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге қызығушылығын арттыру.Құрал-жабдықтар: компьютер, мультимедиа, тапсырмалары бар карточка , таратпа материал, MyTest бағдарламасымен құрылған тестік тапсырмалар.Сабақ типі: Білімді жүйелеу және жалпылау сабағы.Сабақ жоспары1. Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру. (1 мин.).2. Сабақтың тақырыбын, жүргізу формасын және мақсатын хабарлау. Сабақ кіріспесі. (1мин.).3. Бекеттер бойынша жұмыстар Билетке тапсырыс беру«Тестік тапсырма» (10 мин.).1. Бекет«Деңгейлік тапсырма» (7 мин.).2. Бекет«Олимпиадаға дайындық» (11 мин.).3. Бекет – «Ауызша сұрақтар» (9 мин.).4. Сабақты қорытындылау. Үй тапсырмасы (1 мин.).Сабақтың барысы
  • Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру.
Сынып бөлмесі мен оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақ басталмастан бұрын үй жұмысын тексеріп алу. 2. Сабақтың тақырыбын, жүргізу формасын және мақсатын хабарлау.



Кіріспе Мұғалім бүгін алгебра курсының негізгі тарауларының бірі - «Қысқаша көбейту формулалары» тарауын қайталайтынын хабарлайды. 7 сынып курсы бойынша көптеген маңызды тақырып қарастырылғанын және де оларды білмей алгебра курсын әрі қарай оқу мүмкін еместігін ескертеді. Сабақ ойын түрінде өтетінін және ойынның жүргізілу тәртібімен таныстырады. Сабақ соңында әр оқушының «Білім» қаласына қай вагонмен келгенімен бағаланатынын ескертеді. Ол үшін алдымен билетке «тапсырыс береді»: формулаларды бекіту мақсатымен оқушылар компьютермен MyTest бағдарламасымен құрылған тестік тапсырмаларын орындайды. Білімдерін компьютер бағалайды. Алған бағалары бойынша математикалық поездың сәйкес вагонына орналасып, «Білім» қаласына аттанады. «5»-тік баға алған оқушы купе вагонымен;«4» -тік баға алған оқушы плацкарт вагонымен;«3» -тік баға алған оқушы жалпы вагонмен аттанады,ал «2» -лік баға алған оқушы «Білім» қаласына сапарға аттана алмайды.Сонымен қатар әр бекеттегі тапсырмаларды орындау арқылы өз вагондарынан басқа вагондарға ауыса алады. Мысалы деңгейлік тапсырмалардың үшеуі дұрыс орындалса, жалпыдан→ плацкартқа; плацкарттан→купеге; екеуі дұрыс орындалса, өз вагонында қалады, ал егер біреуі дұрыс орындалса, керісінше купеден→ плацкартқа; плацкарттан→жалпыға ауысады. Басқа бекеттердегі тапсырмаларды өз сұраулары бойынша орындайды және вагондарға ауысу тәртібі тапсырмалары дұрыс орындалса ғана жүзеге асады. Сәт сапар тілейміз!

3. Бекеттер бойынша тапсырмалар орындау

  • Бекет– «Деңгейлік тапсырма»
А деңгей- жалпы вагондағы оқушыларға1. Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: (х – 1)(х+1)(х2+1)(х4+1)=х8-1.Дәлелдеуі: (х2 – 1)(х2+1)(х4+1)= (х4 – 1)(х4+1)= х8-1.х8-1=х8-12. Амалдарды орындаңдар: Шешуі: Жауабы: 803. Теңдеуді шешіңдер: 2-9=0 Шешуі: 2-9=0(2х-3)(2х+3)=02х-3=0 2х+3=0=3 =-3x=1,5 х=-1,5Жауабы: x1=1,5, х2=-1,5 В деңгейПлацкарттағы оқушыларға1.Санды өрнектің мәнін табыңдар: (2 – 1)(2+1)(22+1)(24+1)(28+1)–216 Шешуі: (2 – 1)(2+1)(22+1)(24+1)(28+1)–216=(22–1)(22+1)(24+1)(28+1)–216==(24-1)(24+1)(28+1)–216=(28-1)(28+1)–216=216-1–216= –1Жауабы: -12. Бос орындарды толтырыңдар: (*+*)2=*+84x2y3+49y6 Жауабы:(6х2+7у3)2=36х4+84x2y3+49y6 3.Көбейткіштерге жіктеңдер: 64a6-125b9Жауабы:64a6-125b9=(4a2-5b3)(16a4+20a2b3+25b6)

С деңгей Купедегі оқушыларға1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 29612- 2953∙2969Шешуі: 29612- 2953∙2969= 29612- (2961-8)∙(2961+8)= 29612-(29612- 64)= 29612-29612+64=64 Жауабы: 642. Өрнекті ықшамдаңдар: (х+1)3-3(х+1)2+3(х+1)-1Шешуі: (х+1)3-3(х+1)2+3(х+1)-1=(х+1-1)3=х3Жауабы: х33. Бос орындарды толтырыңдар: (3х5+*)3=*+108x10y2+*+* Жауабы:(3х5+4у2)3=27х15+108x10y2+144х5у4+64у6 2. Бекет – «Олимпиадаға дайындық»№7.10х3- 7х- 6 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер:Шешуі:х3- 7х- 6 = х3+1- 7х- 7 = (х+1)( х2- х+1)- 7(х+1) = (х+1)( х2- х+1- 7)= (х+1)( х2- х- 6)= (х+1)( х2- х- 2∙3)= (х+1)( х2- 3х+ 2х- 6)= (х+1)((х(х-3) + 2(х- 3))= (х+1)(х-3)(х+2)№8.14Есептеңдер: (1- ) (1- ) (1-) (1-)∙∙∙ (1- )=Шешуі: (1- )∙ (1- )∙ (1-)∙ (1-)∙ ∙∙∙ ∙ (1- )= (1- ) (1+)(1- ) (1+) (1- ) (1+) (1- ) (1+) ∙∙∙ (1-) (1+)== 693 ₸ - Сатып алу
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!