Ұйымдастыру
кезені
Бірлескен оқу ортасын
құру.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Сәлеметсіздерме!
Өтілген материалдарды еске
түсіру мақсатында
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы алған білімдерін
жүйелеу.
- Қандай өрнек бүтін өрнек деп
аталады?
- Бүтін өрнекке және бүтін
емес өрнекке мысал келтіріңдер.
- Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеудің қандай тәсілдерін білесіңдер?
- Екі өрнектің қосындысының
кубы формуласын жазыңдар.
- Екі өрнектің қосындысының
кубын табу ережесін айтыңдар.
- Екі өрнектің айырмасының
кубы формуласын жазыңдар.
- Екі өрнектің айырмасының
кубын табу ережесін айтыңдар.
Үйге берілген тапсырма
тексеріледі:
Үй тапсырмасын тексеру.
№5.136.
Мұғалім интербелсенді тақтада
есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын
сәйкестендіреді.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын ашу:
(көпмүше; қысқаша көбейту
формулалары; екі өрнектің кубтарының қосындысы; көбейткіштерге
жіктеу; өрнекті ықшамдау; көбейтінді түрінде жазу; бүтін өрнектерді
түрлендіру)
Бүгін,
Алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту
формулалары арқылы көбейткіштерге
жіктеу тақырыбын
қарастырамыз. Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
алгебралық өрнектерді
көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану
жолы;
-
алгебралық өрнектерді
көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақша сыртына
шығару,
топтау, қысқаша көбейту
формулаларын қолдану сияқты түрлі әдістің комбинацияларын қолдану
жолы
|
Смайликтер
арқылы қалыптастырушы
бағалау
Тапсырмаларды
«Бағдаршам»
әдісі арқылы бағалаймын. Толық орындаса, жасыл
түсті жоғары көтереді. Қателер болса, қызыл түсті
ұстайды.
|