Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс | Мектеп:«Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ |
Күні: 3.11.2018 ж | Мұғалім:Келдыбекова Назгул ЕсенгельдыевнаЗертханашы:ЖаманкуловаГулгул Толешевна,Карипова Кымбат Бакытбеккызы |
Сынып: 8 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Қышқылдар. №7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу» |
Оқу мақсаттары: | 8.3.4.8- қышқылдардың жіктелуін, қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру | Ресурстары |
Сабақтың мақсаты: | Қышқылдарды жіктеуді және олардыңқасиеттерінбіледі;қышқылдардың химиялық қасиеттерін негізге ала отырып өз беттерінше реакция теңдеулерін құрастырады;қышқылдардың қасиеттеріне зерттеу жүргізіп, нәтижесін қорытындылайды. |
|
БағалауКритерийі | қышқылдарды құрамына қарай жіктейдіжәне қышқылдардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрады. |
|
Тілдік мақсаттар | Тірек ұғымдар: оттекті, оттексіз, бірнегізді, екінегізді, үшнегізді қышқылдар, индикаторларДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Біз ..........................байқадықЗертханада қауіпсіздік өте маңызды, себебі…Зертханада / тәжірибе жүргізу кезінде, біз … жасауымыз/жасамауымыз керек/ керек емес |
|
Құндылықтарға баулу | Қарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету, шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау қабілетін арттыру. |
|
Пәнаралық байланыс | Биология, математика, физика |
|
Алдыңғы білім | 7.3А Химиялық реакциялар Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар. Сұйытылған қышқылдардың металдармен және карбонаттармен әрекеттесуі. |
|
Сабақтың басы2-мин
1-мин
5-мин
5-мин | Ұйымдастыру кезеңі .Сәлемдесу, түгендеу ,психологиялық ахуал тудыру:Жүректен жүрекке әдісі арқылы жақсы тілектер айту арқылы.Үй тапсырмасы «Оксидтер»Химиялық диктантНегіздік оксидтер сумен әрекеттескенде .....түзедіОксидтер дегеніміз 2 элементтен тұратын .....қосылыстарНатрий оксиді ........ оксидке жатадыҚышқылдық та, негіздік те қасиет көрсететін оксидтер .....деп аталадыКүкірт қышқылына сәйкес келетін оксид .....Фосфор (V) оксиді .....оксидке жатадыОксидтер .............................болып жіктеледі.Көміртек (IV) оксидінің тарихи атауы - ..............Негіздік оксид қышқылдық оксидпен әрекеттескенде ............ түзіледі. Қышқылдық оксид негізбен әрекеттескенде ........................... түзіледі.Тақтадағы дұрыс жауаптар бойынша қасындағы оқушының жұмысын тексереді.Бағалау шкаласы:
Топқа бөлуОқушылар әр түрлі түсті сынауықтарды таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді..
Ой қозғау.Оқушыларға слайдтан суреттер көрсетіледі,бұл суреттер нені білдіреді?Оқушылар тұрмыстағы қышқылдар туралы әңгімелейді.
«Бинго»әдісі.Қоржында қышқылдардың формуласы беріледі бір оқушы бинго ойнатады,ұтысқа шыққан қышқыл формуласын жіктейді (бірнегізді,екінегізді,үшнегізді,оттекті,оттексіз)
|
Үлестірмелер
Сурет қиындылары:
|
Сабақтың ортасы
8-мин
4-мин
5-мин
10-мин
Сабақтың соңыРефлексия
3-мин | «Инсерт» тәсілі3 топқа оқулықтағы мәтінді бөліп беріп, топ ішінде талқылап,1-топ қышқылдардың құрылымдық формуласын,2-топ химиялық қасиеттерін,3-топ физикалық қасиеттерін және қолданылуын қысқа әрі түсінікті түрде плакаттарға бейнелеп, түсіндіреді.Оқушылардың айтқан мәліметтері тыңдалады, оқушылар жауаптарына «Екі жұлдыз бір ұсыныс» әдісі арқылы баға беріледі «Домино» әдісі1-топқа (қышқыл формуласы мен атауын сәйкесендіру)
«Пазл» құрастыру2-топ (қышқылдардың формулалары мен заттары бейнеленген,құрастыра отырып танысады)
«Судуку» әдісі3-топқа
«Бас бармақ»әдісі арқылы бағаланады«Түртіп ал» әдісі.Оқушылар оқулықтан жаңа тақырып бойынша өздеріне ең қажетті деген ақпараттарды түртіп, жазып аладыДискриптор:қышқылдардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін реакция өнімдеріне қарап құрастырады; − химиялық реакция теңдеулерін теңестіреді. Бағалау:Жұлдызшалар арқылы,бас бармақ әдісі, Мұғалімнің бағалауы (ауызша): қолпаштау, мадақтау
Жұптық жұмыс. «Шыңдарды бірге бағындыр»№7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу» Реактивтер: тұз қышқылы, мырыш түйіршіктері, мыс сымдары.Құрал-жабдықтар: стақандар, зертханалық қасық, рН-датчигі, промывка, планшет. Мақсаты: 2-тәжірибе.Қышқылдардың металдармен әрекеттесуі.Екі сынауыққа тұз қышқылын құйыңдар. Біріншісіне мырыш түйіршіктерін, ал екіншісіне мыс сымдарын салыңдар.Жасаған тәжірибелердегі бақылауларыңды жазып, тиісті реакция теңдеулерін құрастырыңдар. Қорытынды жасаңдар.Zn + HCl → ZnCl2 + H2↑Cu + HCl → реакция жүрмейді.
Дискриптор:Қажетті реакция теңдеуін құрастырадыРеакцияның жүру белгілеріне қарай түзілген өнімді атайды.
Бағалау:түрлі түсті жұлдыздар арқылы (мұғалім)
Кері байланыс«Ашық микрофон» әдісі.Оқушылар қолдарына микрофон ұстап бүгінгі сабақ бойынша пікірлерін айтады.1.Сабақтан қандай әсер алдыңдар?2.Сабақта өзіңе не ұнады?
|
Оқулық,постер
оқу плакаттары, маркерлер
Үлестірме
Жұлдызшалар
Құрал-жабдықтар, реактивтер, жұмыс тапсырмасы үлестірме түрінде |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Оқушыларға сабақтың тақырыбын өз бетімен зерттеу жүргізу арқылы түсінуге мүмкіндік беремін. Белсенді оқушылардың жылдамдығын арттыратын әдістерді қарастырамын.Жеке жұмысқа арналған тапсырманы күрделендіре отырып, оқушыны терең ойлануға ынталандырамын. | «Бас бармақ» әдісі (топтық жұмыста)Қол шапалақ (үй тапсырмасы )«Қол шапалақ» ( «Ой қозғау» кезеңі)«Түрлі түсті жұлдыздар» (жеке жұмыста)Оқушылардың үйренгенін тексеруді тиімді бағалау әдістері арқылы жоспарлаймын |
1.Оқу бөлмесінің таза, жарық,желдетілген2.Оқу құралдары керекті ресурстар өз орнында техрикалық қауіпсіздігі сакталған3. зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтардың тазалығы, реактивтердің сапасы4. Сабақта АКТ қолданудың техникалық қауіпсіздігін сақтау
|
|