Материалдар / Қышқылдар: құрамы, номенклатурасы,жіктелуі,қасиеттері, алынуы

Қышқылдар: құрамы, номенклатурасы,жіктелуі,қасиеттері, алынуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қышқылдар: құрамы, номенклатурасы,жіктелуі,қасиеттері, алынуы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
538
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Химия Сабақ№60 Сынып 8 Күні:
Сабақтың тақырыбы Қышқылдар: құрамы, номенклатурасы,жіктелуі,қасиеттері, алынуы
Жалпы мақсаты Қышқылдардың құрамы, қасиеттері, жіктелуі туралы түсінік қалыптастыру.. Оқушылардың алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру.
Негізгі міндеттері: өз ойын тұжырымдап, тақырыптың мазмұнын жетілдіре отырып, айтып беру дағдысын және логикалық ойларын дамытуталдау, қорытынды жасау, есте сақтау, байқау, ұқыптылық білік, дағдыларын дамыту;оқушыларды бірлесіп жұмыс жасауға, бірін-бірі құрметтеуге, бір-бірінің пікірін тыңдауға, сабақ уақытын бағалауға үйрету, тәрбиелеу.
СілтемеОқулық: : Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина
Күтілетін нәтижелерӨз ойларын еркін айтаға, тез шешім қабылдауға жол ашады; Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландырады;Қышқылдар туралы түсінік алады; Тапсырманы орындауға тиімді әділ-тәсілдерді қолдана білуге үйренеді, пәнге деген қызығушылығы артады.
Әдіс-тәсілдер Топтық жұмыс, диалогтық, көшбасшылық, сыни тұрғыда ойлау, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер
Ресурстар Кесте, суреттер , жұмыс дәптері


Сабақкезеңдері мұғалімнің іс-әрекеті оқушыныңіс-әрекеті Бағалау
КіріспеҰйымдастыру







Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылармен амандасу.Сабақты қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;Сыныпты топтарға бөлу;Оқушыларды психологиялық дайындау;Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Өткен тақырып бойынша сұрақтар қою«Білімді жаңғырту» 1. Оксидтер дегеніміз не? 2.Оксидтер қалай жіктеледі? 3.Оларды қайда қолданады? Амандасу.Жаңа материалды оқып үйренудің қажеттілігін түсіну;Оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуСабақ барысында оқушыларға өздерін және сыныптастарын бағалау парағы ұсынылады. Тапсырманы орындау деңгейіне байланысты сабақ барысында бағалап отыру.
Жаңа тақырыпБілу(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)Оқушылардың базалық білімдерін жаңғырту, анықтау мақсатында сұрақтар қою, сыныппен диалог жүргізу. 1.Сұрақтарға жауап беру 1.Қышқылдар дегеніміз не?2.Олар қайда кездеседі?3.Қышқылдар қандай заттар?4.Қышқыл күйдірген жағдайда не істейміз?Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Өзара бағалау
Түсіну1)Түсінік беру (слайдтар арқылы көрсетілімдер)2)Топпен жұмыс1-топ Қышқылдардыңң құрамы, номенклатурасы 2-топ Қышқылдардың жіктелуі, қасиеттері, алынуы Топпен талдауТоппен бағалау
Қолдану(оқулықпен жұмыс, қарапайым тапсырмалар) Химиялық диктантҚышқылдардың формулаларын олардың жіктелуіне сәйкестендіріп жазыңдар:1.Оттекті.........................................................2.Оттексіз.........................................................3.Бірнегізді..........................................................4.Екінегізді.........................................................5.Үшнегізді.........................................................Тапсырмалар орындауӨзара бағалау
Талдау1.Салыстыр.2.Айырмашылығы неде?3.Ұқсастығы неде?4.Тақырыптың басты идеясы1-топсырма Мына оксидтерді жіктеңдерНCI , H2SO4 ,HNO3 , H3PO4 ,HF , HI , HBr Қышқылдар

Оттекті Оттексіз2-тапсырмиа125 беттегі 7-11 есептерді шығару
Тапсырмаларды орындауӨзара бағалау
ЖинақтауҚорытынды шығар, анықтама бер.Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т.б.түрінде Мынадай оксидтер мен қышқылдардың аттарын, формулаларын жазыңдар және жіктеңдер Дәптерге жазуӨзін-өзі,өзара бағалау
Бағалау(сен қалай ойлайсың? не істер едің?)Мұғалім топтық және жұптық жұмыстарды, кейбір оқушыларды жеке бағалайды. Сабақтың мақсатына орай қандай нәтижеге қол жеткенін, өзін өзі бағалайды.

Өзін-өзі бағалау
Үй тапсырмасыПараграф №47 (Жұмыс дәптерімен жұмыс жасау)



РефлексияКері байланыс









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ