Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы : 7.3 Қысым Мектеп:
Қ.Байсеитов атындағы МДШО бар
ОМ
Күні : Мұғалімнің
аты-жөні: Рымбекова
Айжан
Сынып
: 7
Қаиысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қатты денелердегі
қысым
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.3.1.2- Қысымның физикалық
мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
Қысым анықтамасын
айта алады.
Оқушылардың басым
бөлігі :
Қатты денелер
түсіретін қысымды есептеуді
біледі
Кейбір
оқушылар:
Қысымның денеге
әрекет ететін күш шамасына тәуелділігін көрсететін мысал келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
-
Қысымның физикалық
мағынасын ашады
-
Өзгерту әдістерін
сипаттайды.
-
Қысымның қандай шамаларға
тәуелді екенін анықтайды.
|
Тілдік
мақсаттары
|
1) Пәндік оқыту
мақсаты:
Тапсырманы орындай
алады, физикалық құбылыстарға мысалдар келтіре
алады
2) Тілдік оқыту
мақсаты:
Қысымға байланысты
тапсырмаларды ауызша, жазбаша орындай алады және
жүйелейді
3) Пәндік лексика
және терминология:
Қысым, күш, аудан,
Паскаль
4) Диалогқа
жазуға қажетті сөз
тіркестері:
Қатты денелердегі
қысым...............
Қысым.................пропорционал
Қысым..................тәуелді
|
Құндылықтарын
баулу
|
Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы.
Шығармашылықпен еңбек ету
қабілетін дамыту. Еңбек өнімділігін арттыру, өнеркәсіпке, ауыл
шаруашылығында, тұрмыста техникада қысымды арттыру және кеміту
жолдарын қолдану
|
Пән аралық
байланыс
|
Математика,
технология, биология
|
Жоспарланған
уақыт
|
45
мин
|
Алдынғы
білім
|
Күш,
аудан
|
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақта жопарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
5
мин
|
Ұйымдастыру
«Жұлдызымды қағып
ал» әдісі -жағымды психологиялық
ахуал туғызу және топқа
бөлу.
Көзімізді жұмып,
өзімізді ғажайыптар әлемінде жүргендей сезінеміз, жұлдыздар ағып
жатыр, кенет біздің қолымызға жұлдыз түседі. Оқушылар партаның
астына жасырылған жұлдыздардың түсі арқылы топқа
бөлінеді. Топқа
бөлу.
«Кубизм» Үй
тапсырмасын тексеру
W- толық сыныппен
еске түсіру жаттығулары
-
Сұрақтар
-
Кері байланыс
«Смайлик»
Толық Жарты Жауап
жоқ
|
Әр түрлі жұлдыздар,
артына тілектер жазылған.
Кубик әр қырына
сұрақтар жасырылған
Смайлик. Жауап бергендеріне
қарай
|
Сабақтың
ортасы:30 мин
|
Жаңа
тақырыпты ашу үшін алдымен «Суреттер
сөйлейді» әдісімен тақырыпты
ашу.
-
топ
Суреттегі адамдардың
қар бетіне түсірілген әсері?
|
-
Топ
Қай күрекпен жұмыс
жасау жеңіл?
|
-
топ
Суреттегідей қойылған
кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді
ме?
|
4
–топ
Суға түсіп кеткен
адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін
түсіндіріңіз.
|
Тақырыпты талқылау
үшін «Ойлан.
Жұптас.Бөліс» арқылы түсінеді,
талдайды.
1.Ойлан- мәтінді
оқу
2.Жұптас-оқушылар
алған білімдері бойынша пікір
алмасады.
3.Бөліс-топпен
постер жасап қорғау
«Критериилер» арқылы
оқушылар қорғаған постерлерін
талдайды.
«Тәжірбиесіз
физика бос» G
–топпен
-
топ Шеге
топырақ
-
топ Ине
оймақ
-
топ Жалпақ және
жіңішке ине, мата
Сәйкестігін тап.
Жеке жұмыс
1кПа
|
1000000
Па
|
1МПа
|
100Па
|
1гПа
|
0,001Па
|
1мПа
|
1000Па
|
1мкПа
|
0,000001Па
|
|
Слайдта
суреттер
Электрондық оқулық,
оқулықпен жұмыс
Шеге топырақ, ине
оймақ, жалпақ және жіңішке ине,
мата
Интербелсенді
тақтадағы тапсырма,оқулық
|
Сабақтың
соңы:5мин
|
Р
ефлексия. Бес
саусақ
1. Бас бармақ – Не
үйрендім?
2. Балан үйрек – Неге көңіл
аудару керек?
3.Ортан терек – Кімге
көмектестім?
4.Шылдыр шүмек – Алған әсерім,
Көңіл-күйім?
5.Кішкене бөбек-Неден
қиналдым?
|
Бес саусақ
қиындысы
|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз
?
Сіз
басқаларға
қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
Құрал-жабдықтарды
пайдалану кезіндегі
қауіпсіздік
|