Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Қуыршақ театры . Атаулы сөйлемдер
Бөлім: |
8-бөлім. Театр өнері және мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Бейсенбаева Ә.Қ. |
Күні: |
20.04.2022ж |
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
: Қуыршақ театры . Атаулы сөйлемдер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; 8.4.4.4 –жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
- тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; – атаулы сөйлемді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
Құндылықтарды дарыту |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Бұл сабақ оқушыларды қазақ театр мәдениетін сақтауға үйретеді |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы 7 мин. |
1. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал: «Өзіме-көршіме» әдісі арқылы топқа бөлу . «Додекаэдр» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сұрақтарға жауап аламын. |
Оқушылар шеңбер болып тұрып,қолындағы қағазды өзіме дегенде өзіне алады, көршіңе дегенде көршісіне береді. Қағазды ашып ішіндегі тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалар: Көршімнің шашын сипалағым келіп тұр Көршіме тілек айтқым келіп тұр Көршімнің қолын алғым келіп тұр Көршіме комплимент айтқым келіп тұр Көршімді құшақтағым келіп тұр т.с.с. Қағаздағы айлы түн, жаз, бөлме іші суреттеріне байланысты топқа бөлінеді. Өткен тақырыптарды пысықтау. Додекаэдрдің қырларындағы сұрақтарға жауап береді. 1.Жай сөйлем дегеніміз не? 2. Жай сөйлемнің түрлерін ата. 3.Жақты сөйлем дегеніміз не? 4.Жақсыз сөйлемде қандай сөйлем мүшесі болмайды? 5. Толымды сөйлем туралы айт. 6.Жалаң сөйлем қандай сөйлем мүшелерінен тұрады. 7. Толымсыз сөйлемге мысал келтір. 8. Жайылма сөйлем мен тұрлаусыз мүшелердің қандай байланысы бар? |
|
суреттер |
||||||||||||
Сабақтың ортасы . 26 мин. Жеке жұмыс 1-тапсырма |
Қызығушылықты ояту
1-тапсырма Тыңдалым Оқылым
2-тапсырма Мәтіндердің құрылымына талдау жасайды |
Қалам түріндегі қуыршақтың іс-әрекеті арқылы сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады. Қуыршақ атынан бірнеше сұрақтар қойылады. .-Қуыршақ театры қандай?Барып көргендерің бар ма?
Қуыршақ театры – қуыршақтар арқылы сахналық ойын көрсететін театрдың бір түрі. Қуыршақты актер қимылға келтіріп, оның сөзін көбінесе өзі, кейде көркемсөз оқушы айтып тұрады. Қуыршақ түріне, оны қимылға келтіру тәсіліне, сахнасына қарай қуыршақ театры бірнеше топқа жіктеледі: киілмелі (қолға киіп ойнайтын), сылдырмақты (жіп немесе сым арқылы қозғалтатын), суретке түсірілген қуыршақтармен (қағаздағы қуыршақ кескінін экранға түсіретін) ойын көрсететін театрлар, Қазақ жеріндегі қуыршақ театры ұлттық ойындардан бастау алған. Ертеден келе жатқан “Ортеке” ойыны осының айқын дәлелі. Ағаштан жонылып жасалған киік немесе ат мүсіншесін сылдырмақтап жіп тағып, домбыра тартқанда жіптің бір ұшын ішекті шертер саусаққа іліп билететін болған. Тартылған күй ырғағына қарай “Ортеке” ойын көрсеткен.1935 ж. Алматы қаласында қазақтың қуыршақ театры ұйымдастырылды.1938 ж. театрға республикалық қуыршақ театры дәрежесі берілді. Елімізде қуыршақ театрлары Ақтөбе мен Жезқазғанда (1985), Ақтауда (1981), Шымкентте (1983) және Қостанай мен Петропавлда (1992) ашылды. «Wordwall» платформасы арқылы орындайды.
|
Мадақтау
Смайликтер арқылы бағалаймын
ескриптор: -мәтіндерді тыңдайды, оқиды -тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды
«Бағалаушы жетондар» әдісі арқылы бағаланады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Оқулық, дәптер. Оқулық, жұмыс дәптері
|
||||||||||||
|
«Өзің жаса, өзің ойнат» әдісі Ал, енді, балалар, қуыршақ театры туралы білдік. Олай болса, қуыршақтарды өздерің де ойнатып көріңдер.
|
Балалар, сендер қазір 3 түрлі қуыршақ театрын ойнатасыңдар. Олар: суретке түсірілген қуыршақтармен (қағаздағы қуыршақ кескінін экранға түсіретін), көлеңкелі, киілмелі (қолға киіп ойнайтын). 1-топ. киілмелі (қолға киіп ойнайтын) «Мақта қыз бен мысық» ертегісі(үзінді) Мақта қыз: — Менің қатығымды төле! – дейді. Мысық сиырға барады. — Сиыр, маған қатық берші! – дейді. Сиыр: — Менің қарным ашып тұр. Маған жапырақ әкеліп берші! – дейді. Мысық ағашқа барып: — Ағаш, ағаш, жапырағыңды берші! – дейді — Мен шөлдеп тұрмын. Су әкелсең, жапырақ беремін, – дейді. 2-топ. Көлеңкелі театр. «Түлкі мен қырғауыл» ертегісі. Қағаздан жасалған қуыршақтар кескінін экранға түсіреді) Бір түлкі қалың ағашты аралап келе жатып, ағаштың басында отырған қырғауылды көреді де, жақындап келіп:
Қырғауыл:
|