Материалдар / «Қыз Жібек» жыры
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қыз Жібек» жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 1

Көне күндерден жеткен жәдігерлер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

Сабақ : 9

Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлердің бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтады; шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушы-лықты ояту

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушы-ны бір-біріне тілек айту арқылы жақын

дастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Жаңа сабаққа кіріспе

3 мин.



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақы-рыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатын-да ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастарының пікі-рін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өзара ұжымдық талқылау жа-сағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады.

Балалар, бүгінгі сабағымызда мынадай сұрақтарға жауап беріп көріңдерші:

1.«Қыз Жібек» жыры-ның негізгі кейіпкер-лерін атаңыздар.

2. Жағымды не жағымсыз кейіпкер деп кімдерді айтамыз?

3.Жырдағы кейіпкерлер қалай мінезделген?

4.Қай эпизодта қай кеіпкер қалай мінезделген?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі:Оқушының

танымдық дағдысы артады.Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенді-лікпен қатысқан оқушыға «Жарай-сың!» деген мадақтау сөзімен ынталан-дыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

34 мин.


Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Сақина салмақ ойыны»

Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі - кімнің қолында сақина қалса, сол оқушы менің сұрағыма жауап береді? Жырдан үзінділер оқытылып,сұрақ-жауап жүргізіледі.



Оқулық, интернет көзі

Топтық жұмыс


Қолдану.

 Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.


Дескриптор:

Жалпы – 4 балл.

Оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұптасып жауап береді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері


Талдау. Shape1

Жинақтау.

«Қыз Жібек» жыры туралы кластер толтырту.

Жыр кейіпкерлеріне мінездеме бергізу.

Дескриптор:

Жалпы – 6 балл.

1.«Балық қаңқасын» толтыру.

2.Кластер толтыру.

3. Жыр кейіпкерлеріне мінездеме беру.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Ой қорыту. Picture 5 Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып б\ша оқушы-лардың пікірін анықтайды. Жинақталған дерек-тердің құнды болуын қадағалайды.Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

Талпын! Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша оқушы-лардың сабаққа қатысу белсенділігі де бағаланады.


Үйге тапсырма:

Жырдан үзінді жаттау.

6-тапсырма,

20-бет.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қол-дау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылар-дың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушы-лардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсыр-ма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсету-де, оқу материалы мен ресурстарды оқу-шылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі.

1-10 балдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдана-мын. Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!