Сабақ
кезеңі
/ Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушы-лықты ояту
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: Оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: Оқушы-ны бір-біріне
тілек айту арқылы жақын
дастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
3
мин.
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақы-рыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатын-да ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастарының пікі-рін толықтырады. Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өзара ұжымдық талқылау
жа-сағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын, мақсатын
таныстырады.
|
Балалар, бүгінгі
сабағымызда мынадай сұрақтарға жауап беріп
көріңдерші:
1.«Қыз Жібек» жыры-ның
негізгі кейіпкер-лерін атаңыздар.
2. Жағымды не жағымсыз
кейіпкер деп кімдерді айтамыз?
3.Жырдағы кейіпкерлер
қалай мінезделген?
4.Қай эпизодта қай
кеіпкер қалай мінезделген?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:Оқушының
танымдық дағдысы
артады.Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенді-лікпен қатысқан оқушыға
«Жарай-сың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталан-дыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
34
мин.
|
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
«Сақина салмақ ойыны»
Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл
ойынның бүгіінгі ерекшелігі - кімнің қолында сақина қалса, сол
оқушы менің сұрағыма жауап береді? Жырдан үзінділер
оқытылып,сұрақ-жауап жүргізіледі.
|
Оқулық, интернет көзі
|
Топтық
жұмыс
|
Қолдану.
Жалпыға арналған
тапсырма: Оқушылар тақырып
аясында сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына
жауап береді.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4
балл.
Оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұптасып жауап
береді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
|
Талдау.
Жинақтау.
«Қыз Жібек» жыры туралы
кластер толтырту.
Жыр кейіпкерлеріне мінездеме бергізу.
|
Дескриптор:
Жалпы – 6
балл.
1.«Балық қаңқасын»
толтыру.
2.Кластер
толтыру.
3. Жыр кейіпкерлеріне мінездеме беру.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Ой қорыту.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып б\ша
оқушы-лардың пікірін анықтайды. Жинақталған дерек-тердің құнды
болуын қадағалайды.Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың! Жақсы!
Талпын! Сонымен қатар 1-10
балдық жүйе бойынша оқушы-лардың сабаққа қатысу белсенділігі де
бағаланады.
|
Үйге
тапсырма:
Жырдан үзінді
жаттау.
6-тапсырма,
20-бет.
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қол-дау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылар-дың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушы-лардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсыр-ма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін
нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсету-де, оқу материалы мен
ресурстарды оқу-шылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі.
1-10 балдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық
сақтау технологиялары.
Сабақта
сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдана-мын. Осы
сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|