Материалдар / "Қыз Жібек» жырындағы троп түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қыз Жібек» жырындағы троп түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне қосымша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2020
1042
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Пәні : Қазақ әдебиеті »
І тоқсан
Көне күндерден жеткен
жәдігерлер
6- сабақ.
Бейнеу ауданы Бейнеу селосы
Мектеп:Бейнеу аудандық әкімдігінің
« Үстірт орта мектебі » КММ
Күні: 17.09 2020ж Мұғалімнің аты-жөні: Сақтағанова Райса
СЫНЫП: 7 «В»
Сабақтың тақырыбы: Троп түрлері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары:
көркем шығарманың тілі (А/И3);
шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха,
қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс,
риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (7.А/И3).
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Басы
5 мин
Ойқозғау.
«Қыз Жібек» жырында қазақтың бүкіл тарихи тағдыры, халқымыздың
сана-сезімінің сұлулығы көрініс тапқан. Жер бетінде қазақ деген халық
барда «Қыз Жібек» те жасай бермек», – деген пікірді қалай түсінесіңдер?
Сабақ ортасы
ортасы
3минут





15 минут












15 минут





Мағынаны тану:
Халық ауыз әдебиетінде «Қыз Жібек» жыры осы тақырыптағы
шығармалардың бірі. Бүгінгі сабақта біз жырдың мазмұнына үңіліп,
кейіпкерлер әлеміне саяхат жасап, түрлі талдау жұмыстарын
жүргіземіз. «Қыз Жібек»жыры халқымыздың сүйіп оқитын көркем
шығармасы. Неге десеңіз,ол өзінің көркемдік ерекшелігімен
оқырманды өзіне баурап алады.Жырдың-идеялық мазмұны,көркемдік
сөз саптауы,сюжеті,композициясы,көркемдік айшықтары жағынан
үздік жыр. Теңеуді,эпитетті,метафораны,құбылтудан әсірелеу мен
кішірейтуді,айшықтаудан зарлай арнауды ұтымды пайдалана білген.

1-тапсырма..
Көркемдік ерекшеліктері. Шығармашылық жұмысы.
Оқулықпен жұмыс.

Жырдағы көркемдегіш құралдар


Теңеу

Сырлыбайдың алты ұлы Алтауы бірдей бөрі
еді.
Көлге біткен құрағым, Суырылып озған
пырағым.

Эпитет

Үй орнындай бір жерді Төңкере тастап кетеді.
Тірісі түгіл Жібектің Өлігіне адам қайырылып
Бетінен келіп өпкендей.


Метафора

Алтын тақтың үстінен
Қояндай қарғып түседі.
Ақ маңдайы жарқылдап,
Танадай көзі жалтылдап...
Жүйрік аттай ойқастап...
Кер маралдай керіліп...
Үйден шықты Қыз Жібек


Page 2



Портрет

Сексен түйе қомдаған,
Сексені де болмаған
Сексен түйе үстінде Алтынды жағлан орнаған.

Гипербола

Көзі оттай жанады.
Қыз Жібектің ақтығы Наурыздың ақша
қарындай, Ақ бетінің қызылы Ақ тауықтың
қанындай.

Ассонанс

Қыз Жібектің дидары,
Көгала көлдің құрағы,
Көз сипатын қарасаң,
Бектер мінген пырағы.

Аллитера
ция

Ақжайыққа жөнеген,
Айдың өткен нешесі,
Ай қараңғы кешесі


Дескрипторлары:
Көркемдік ерекшеліктерін табады.
1. Шығарманың жаңашылдығы неде екенін анықтай алады.
ҚБ

Сабақ соңы
2 мин
Рефлексия«Бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады. (Парақшада
оқушының не жазуы тиіс екені толығымен көрсетілген). Парақшаны
жеке оқушы толтырады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!