Пәні : Қазақ әдебиеті »
І тоқсан
Көне күндерден жеткен
жәдігерлер
6- сабақ.
Күні: 17.09 2020ж
Бейнеу ауданы Бейнеу селосы
Мектеп:Бейнеу аудандық әкімдігінің
« Үстірт орта мектебі » КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Сақтағанова Райса
СЫНЫП: 7 «В»
Сабақтың тақырыбы:
5
Троп түрлері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу көркем шығарманың тілі (А/И3);
мақсаттары:
шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха,
қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс,
риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (7.А/И3).
Жоспарланған
Жоспарланған жаттығу түрлері
уақыт
Басы
Ойқозғау.
«Қыз Жібек» жырында қазақтың бүкіл тарихи тағдыры, халқымыздың
мин
сана-сезімінің сұлулығы көрініс тапқан. Жер бетінде қазақ деген халық
барда «Қыз Жібек» те жасай бермек», – деген пікірді қалай түсінесіңдер?
Сабақ
ортасы
Мағынаны тану:
ортасы
Халық ауыз әдебиетінде «Қыз Жібек» жыры осы тақырыптағы
3минут
шығармалардың бірі. Бүгінгі сабақта біз жырдың мазмұнына үңіліп,
кейіпкерлер әлеміне саяхат жасап, түрлі талдау жұмыстарын
жүргіземіз. «Қыз Жібек»жыры халқымыздың сүйіп оқитын көркем
шығармасы. Неге десеңіз,ол өзінің көркемдік ерекшелігімен
оқырманды өзіне баурап алады.Жырдың-идеялық мазмұны,көркемдік
сөз саптауы,сюжеті,композициясы,көркемдік айшықтары жағынан
15 минут
үздік жыр. Теңеуді,эпитетті,метафораны,құбылтудан әсірелеу мен
кішірейтуді,айшықтаудан зарлай арнауды ұтымды пайдалана білген.
1-тапсырма..
Көркемдік ерекшеліктері. Шығармашылық жұмысы.
Оқулықпен жұмыс.
Жырдағы көркемдегіш құралдар
Теңеу
15 минут
Эпитет
Метафора
Сырлыбайдың алты ұлы Алтауы бірдей бөрі
еді.
Көлге біткен құрағым, Суырылып озған
пырағым.
Үй орнындай бір жерді Төңкере тастап кетеді.
Тірісі түгіл Жібектің Өлігіне адам қайырылып
Бетінен келіп өпкендей.
Алтын тақтың үстінен
Қояндай қарғып түседі.
Ақ маңдайы жарқылдап,
Танадай көзі жалтылдап...
Жүйрік аттай ойқастап...
Кер маралдай керіліп...
Үйден шықты Қыз Жібек
Портрет
Гипербола
Ассонанс
Аллитера
ция
Сексен түйе қомдаған,
Сексені де болмаған
Сексен түйе үстінде Алтынды жағлан орнаған.
Көзі оттай жанады.
Қыз Жібектің ақтығы Наурыздың ақша
қарындай, Ақ бетінің қызылы Ақ тауықтың
қанындай.
Қыз Жібектің дидары,
Көгала көлдің құрағы,
Көз сипатын қарасаң,
Бектер мінген пырағы.
Ақжайыққа жөнеген,
Айдың өткен нешесі,
Ай қараңғы кешесі
Дескрипторлары:
Көркемдік ерекшеліктерін табады.
1. Шығарманың жаңашылдығы неде екенін анықтай алады.
ҚБ
Сабақ соңы
2 мин
Рефлексия«Бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады. (Парақшада
оқушының не жазуы тиіс екені толығымен көрсетілген). Парақшаны
жеке оқушы толтырады.