Материалдар / Қызыл кітап құпиясы

Қызыл кітап құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызыл кітап туралы мағлұматтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2021
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің технологиялық картасы


Тобы: Мектепалды даярлық


Тәрбиеші: Бижанова Людмила Есимовна


Білім беру саласы: «Таным»


Бөлімі: Экология негіздері


Тақырыбы: Қызыл кітап құпиясы.


Мақсаты:Қызыл кітап туралы түсінік беріп, қоршаған ортаны қорғау, оған қамқорлық жасау дағдыларын қалыптастыру.Жануарлар, құстардың және өсімдіктердің құруына әкеп соғатын себептерді түсіндіру.Табиғатты аялауға, қамқор болуға тәрбиелеу.


Көрнекілігі: Слайд, суреттер, марбльс тастарын қолдану.

Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-қызметі

Мотивациялық -қозғаушы

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды күніміз,

Жарқырайды даламыз.

Қайырлы таң балалар!

Қайырлы таң қонақтар!

Қайырлы таң, құсқа, аңға да,

Қайырлы таң, жайдары жанға да

Қайырлы таң алға ассын,

Кешке дейін жалғассын!

Отбасының гүліміз,

Көңілді өтер күніміз,

«Қайырлы таң!» деп айтамыз

Бір болып кешке қайтамыз!


Балалар шаттық шеңберге тұрып, өлең жолдарын қайталап, бір-бірімен амандасады.

Ұйымдастыру-ізденушілік

Балалардың алдында кітап көрмесі бар.Осы кітаптарды қандай топтарға бөлуге болады?

-Бүгін мен сіздерді тағы бір өте маңызды кітаппен таныстырғым келеді? «Қызыл кітап» слайд көрсету.Балаларға сұрақ қою.

-Бұл кітап қалай аталады?

-Сіздер қалай ойлайсыздар, бұл кітап не жайында?

-Неліктен ол «Қызыл кітап» деп аталады?

-Қызыл кітап- сирек кездесетін және жойылып кетуі қаупі бар жануарлар, өсімдіктердің түрлері тіркеледі.


«Қызыл кітап» дидактикалық ойыны. Суретте бейнеленген Қызыл кітапқа енген жануарлар, өсімдіктер, құстарды тапқызып, олардың атын атау.Балаларға оларды қорғау шараларын айтқызады.






Сергіту сәтін өткізу.

«Қызыл гүлім –ай»


Көбелек те, гүлде бір.

Қызыл –жасыл күллі өңір

Аспан төрі ақша бұлт,

Бау-бақшада барша жұрт

Саңқылдаған саз әні,

Көлде құстың базары


Дидактикалық ойын: «Суреттерді құрастыр». Балаларды үш топқа бөліп, құрастырмалы суреттерді тарату. Әрқайсысына жеке сипаттама беру.





Шығармашылық жұмыс:

-Балаларға үкі, қызыл түлкі, алоэ суреттерін ұсыну.



-Құстардың қандай пайдасы бар?






-Өсімдіктердің пайдасы?





-Жануарлардың пайдасы?

Балалардың жауабы: ертегі, тақпақтар, әңгімелер т. б.



Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.

«Табиғаттың қызыл кітабы»

Жануарлар, өсімдіктер, құстар туралы.

Қызыл- қауіптілік түсі, дабыл, ескерту дегенді білдіреді.









Құстар, өсімдіктер, жануарлар деп үш топқа бөлу. Балалар үлгі бойынша жауабы: Арқар, құндыз, барыс, бүркіт, тұңғиық, қызғалдақ т. б.

-Бүркіт құсының саны азайып барады.Сондықтан оны қорғауға алу керек.Бүркітті атуға, оның ұясын бұзуға болмайды...


Өлеңге қосылып, сергіту жаттығуын орындайды.









Аққу, барыс, қызғалдақтың суреттерін құрастырып, оларды марльбс тастармен атын жазып, буынға бөлу.




бейнеленген құс, жануар, өсімдіктердің суретін марльбс тастарды қолдану.


Құстың қауырсынын қалам ретінде қолданған, көпшік жасайды, сәукелеге таққан, баланың бесігіне, домбыраға таққан т.б

Өсімдіктерден әр түрлі емдік шөптер, дәрілер , әтірлер , су сабындар жасайды.


Адамдарға ішік, тон, былғары аяқ киімдер жасайды.



Рефлексивті түзетуші

Тәрбиеші сұрақ-жауап және көрнекілік әдістері арқылы балалардың сабақта алған білімдерін пысықтайды.

-«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, ал табиғат оны айтуға тілі жоқ»- дегендей, өсімдіктер мен жануарларды қорғау әрбір адамның парызы.






Бәріміз дос бауырымыз,

Ажырамас іргеміз.

Қиындыққа мойымай,

Сау болыңыз, дейміз біз!...






Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:Табиғат жанашыры туралы ұғымы болуы

Нені игерді: Жануарлар, құстар, өсімдіктерді қорғау.

Нені меңгерді: Өз өлкелерінде мекендейтін жануарларға, құстарға қамқорлық көрсету, өсімдіктерді күтіп баптау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ