Мотивациялық
-қозғаушы
|
Арайлап таң
атты
Алтын сәуле
таратты
Жарқырайды
күніміз,
Жарқырайды
даламыз.
Қайырлы таң
балалар!
Қайырлы таң
қонақтар!
Қайырлы таң, құсқа, аңға
да,
Қайырлы таң, жайдары жанға
да
Қайырлы таң алға
ассын,
Кешке дейін
жалғассын!
Отбасының
гүліміз,
Көңілді өтер
күніміз,
«Қайырлы таң!» деп
айтамыз
Бір болып кешке
қайтамыз!
|
Балалар шаттық
шеңберге тұрып, өлең жолдарын қайталап, бір-бірімен
амандасады.
|
Ұйымдастыру-ізденушілік
|
Балалардың алдында кітап
көрмесі бар.Осы кітаптарды қандай топтарға бөлуге
болады?
-Бүгін мен сіздерді тағы бір
өте маңызды кітаппен таныстырғым келеді? «Қызыл кітап» слайд
көрсету.Балаларға сұрақ қою.
-Бұл кітап қалай
аталады?
-Сіздер қалай ойлайсыздар, бұл
кітап не жайында?
-Неліктен ол «Қызыл кітап» деп
аталады?
-Қызыл кітап- сирек кездесетін
және жойылып кетуі қаупі бар жануарлар, өсімдіктердің түрлері
тіркеледі.
«Қызыл кітап» дидактикалық
ойыны. Суретте бейнеленген Қызыл
кітапқа енген жануарлар, өсімдіктер, құстарды тапқызып, олардың
атын атау.Балаларға оларды қорғау шараларын
айтқызады.
Сергіту сәтін
өткізу.
«Қызыл гүлім
–ай»
Көбелек те, гүлде
бір.
Қызыл –жасыл күллі
өңір
Аспан төрі ақша
бұлт,
Бау-бақшада барша
жұрт
Саңқылдаған саз
әні,
Көлде құстың
базары
Дидактикалық ойын:
«Суреттерді құрастыр». Балаларды үш топқа бөліп,
құрастырмалы суреттерді тарату. Әрқайсысына жеке сипаттама
беру.
Шығармашылық
жұмыс:
-Балаларға үкі, қызыл түлкі,
алоэ суреттерін ұсыну.
-Құстардың қандай пайдасы
бар?
-Өсімдіктердің
пайдасы?
-Жануарлардың
пайдасы?
|
Балалардың жауабы: ертегі,
тақпақтар, әңгімелер т. б.
Тәрбиешінің әңгімесін
тыңдайды.
«Табиғаттың қызыл
кітабы»
Жануарлар, өсімдіктер, құстар
туралы.
Қызыл- қауіптілік түсі, дабыл,
ескерту дегенді білдіреді.
Құстар, өсімдіктер, жануарлар
деп үш топқа бөлу. Балалар үлгі бойынша жауабы: Арқар, құндыз,
барыс, бүркіт, тұңғиық, қызғалдақ т.
б.
-Бүркіт құсының саны азайып
барады.Сондықтан оны қорғауға алу керек.Бүркітті атуға, оның ұясын
бұзуға болмайды...
Өлеңге қосылып, сергіту
жаттығуын орындайды.
Аққу, барыс, қызғалдақтың
суреттерін құрастырып, оларды марльбс тастармен атын жазып, буынға
бөлу.
бейнеленген құс, жануар,
өсімдіктердің суретін марльбс тастарды
қолдану.
Құстың қауырсынын қалам
ретінде қолданған, көпшік жасайды, сәукелеге таққан, баланың
бесігіне, домбыраға таққан т.б
Өсімдіктерден әр түрлі емдік
шөптер, дәрілер , әтірлер , су сабындар
жасайды.
Адамдарға ішік, тон, былғары
аяқ киімдер жасайды.
|