Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
«Қызықты физика» интелектуаллды сайыс
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды сайыстыра отырып, физика курсынан алған білімдерін, табиғаттағы физикалық құбылыстардың құпиясы мен сырын аша білуге әрі қолдана білуге үйрету;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Желтоқсан 2017
2617
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Интелектуаллды сайыс
Сабақтың тақырыбы: «Қызықты физика» интелектуаллды сайысСабақтың мақсаты:Білімділік:Оқушыларды сайыстыра отырып, физика курсынан алған білімдерін, табиғаттағы физикалық құбылыстардың құпиясы мен сырын аша білуге әрі қолдана білуге үйрету;Дамытушылық: Оқушылардың ой өрістерін дамыта отырып, іскерлік, ептілік, қабілеттерін қалыптастыру;Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін және логикалық ойлау қабілеттерін арттыра отырып, оларды зеректілікке, ой шапшаңдылығына, тапқырлыққа, төзімділікке және өзара сыйластыққа тәрбиелеу.Сабақтың типі: Сайыс сабақСабақтың әдісі: топтық жұмыс, көріністерКөрнекілігі: слайд, презентацияҚұрал- жабдықтар: интерактивті тақта , жайпақ тарелка, жұмыртқа, топ аты жазылған тақтайшаларСабақтың барысы:Ұйымдастыру:
Жауабы: Сол жақтағы қиық бұрыштан бастап төменнен жоғары қарай фигура бөлшектенген квадраттардың диогналдарының бойымен ирелеңдете оқығанда : «Энергия ешқайда жоғалмайды және ешқайдан пайда болмайды ол тек бір түрден екінші түрге ауысады немесе бір денеден екінші денеге көшеді» деген сойлем шығады- Сонымен, біздің сайысымыз өз мәресіне жетті, әділ қазылар алқасынан топтардың бағасын сұраймыз. Ендігі сөз кезегін әділ қазылар алқасына береміз."Қызықты физика әлемі" атты интеллектуалды сайысымызда жеңіске жеткен жеңімпаз топты құттықтаймын! Сайысқа өз білімдерін көрсетіп белсене қатысқан барлық оқушыларға үлкен алғысымды айтамын. Келесі кездескенше сау болыңыздар
Сабақтың тақырыбы: «Қызықты физика» интелектуаллды сайысСабақтың мақсаты:Білімділік:Оқушыларды сайыстыра отырып, физика курсынан алған білімдерін, табиғаттағы физикалық құбылыстардың құпиясы мен сырын аша білуге әрі қолдана білуге үйрету;Дамытушылық: Оқушылардың ой өрістерін дамыта отырып, іскерлік, ептілік, қабілеттерін қалыптастыру;Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін және логикалық ойлау қабілеттерін арттыра отырып, оларды зеректілікке, ой шапшаңдылығына, тапқырлыққа, төзімділікке және өзара сыйластыққа тәрбиелеу.Сабақтың типі: Сайыс сабақСабақтың әдісі: топтық жұмыс, көріністерКөрнекілігі: слайд, презентацияҚұрал- жабдықтар: интерактивті тақта , жайпақ тарелка, жұмыртқа, топ аты жазылған тақтайшаларСабақтың барысы:Ұйымдастыру:
- Таныстыру (топтың аты, ұраны, эмблема)
- Ой ширату (викториналық сұрақтар)
- Адасқан аударма
- Сергіту сәті (Кел, күлейік)
- Миға шабуыл (тәжірибе жасау)
- Қай заң?
- Таныстыру (топтың аты, ұраны )
- Ньютон ----Тапқырлық таныту мақсатымыз, Біліммен шықсын тек жақсы атымыз.
- Архимед----Болашақтың ұрпағымыз білімді, Көрсетпекпіз мектепте алған білімді.
- Ой ширату (викториналық сұрақтар) (1 ұпай)
- Аспаптар ( 5 ұпай )1) Аспапты білеміз бе? Нені өлшейміз?ДинамометрМензуркаЭлектроскопАмперметрВольтметрБарометр
- Сергіту сәті (Кел, күлейік)
- «Жұмбақ шешу» сайысы. (Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай)1. Құрметтейік ғалымды,Ғылымды алға жылжытқанИнерция құбылысын Айтшы, достар, кім ашқан?(Г.Галилей)2. Жай көзге көрінбейдіҚозғалуға ерінбейді(Молекула)3. Аса қажет өмірге халық үшін,Пайдаланамыз күн сайын жарық үшін.(Электр тогы)4. Мұз жарғыш жүзіп келеді,Бауыры қызып келеді.Абайла, ойып түсер,Ондайлар бұзық келеді.(Үтік)5. Бар жоғын білмейсің,Онсыз өмір сүрмейсің.(Ауа)6. Хабар алған алыстан.Екі өріс табысқан(Электромагниттік толқын)7. Таба алмай оң мен солыңды,Адассаң қапалыста.Дәл сілтер, көрсетіп жолыңды,Шығысқа, Батысқа.(Компас)8. Көкке қараған, жұлдыз санаған.(Телескоп)
- Бұл не? 10 ұпай
- Бұл қай жануар?
- Қай заң?
Е | Р | И | Д | Ж | Ә | Б | О | Д | Е | ||
Н | Г | А | А | Ы | Н | А | Л | Р | Н | Д | |
Э | И | Қ | Ж | Д | Е | Д | М | Ү | Е | А | Ы |
Я | Ш | О | Й | Е | Й | А | Т | К | С | Н | Д |
Е | Ғ | А | Ш | А | Й | Р | І | Ы | Е | Е | Е |
А | М | Қ | П | Д | І | Н | У | М | Н | Н | Н |
Л | А | Н | Ы | Б | Ш | А | Е | Е | Е | Е | Е |
Й | А | , | К | І | Е | С | Д | К | Д | Г | Е |
Д | О | Е | Т | Г | Е | Р | І | І | Е | Ш | Д |
Л | Т | Ү | Р | Б | І | Н | Ш | К | Ө | І | . |
- 1 топқа сұрақтар1. Сандыққа нені тығып қоюға болмайды? ( жарық )2. Күн күркірегенде ең алдымен найзағайды көреміз бе, әлде күркіреген дауысты естиміз бе? (найзағайды)3. массасының өлшем бірлігіне не алынған? (кг)4. Ең кішкентай заряд? (электрон)5. электр заряды жоқ бөлшек? ( нейтрон)6. Жылдамдықты өлшеуге арналған құрал? (спидометр))7. Аттас зарядтар бір біріне тартыла ма?( жоқ тебіледі)8. Басқа денелер әрекетін тигізбегенде дененің жылдамдығын сақтау құбылысы, ол....? (инерция)9. Жылу берілудің қандай түрлері бар?( жылу өткізгіштік, конвекция, сәуле шығару)10. Дененің жұмыс істеу қабілеттілігін сипаттайтын физикалық шама... (энергия)2 топқа сұрақтар 1. Сұйықтың ең кішкетай бөлшегі қалай аталады? ( тамшы)2. Термометрді кім жасады? ( Швед астрономы, физигі Цельсий)3. импульс түрлерін атаңдар? ( дене импульсі, күш импульсі)4. Дене импульсінің формуласы? ( Р=mv, )5. Атомның ядролық моделін жасаған ғалым? ( Резерфорд)6. Бір заттың малекулаларының екінші заттың малекулалар аралық бос орындарына өзара өтуі – бұл.... (диффузия)7. Дене пішінінің немесе өлшемдерінің өзгеруі? ( деформация )8. Дененің тірекке немесе аспаға түсіретін күші? ( салмақ)9. Динамика заңдарын атаңдар? ( Ньютон заңдары)10. Физиктер: «... – заңын білмесең, үйде отыр» деген сөзді қай ғалым жайлы айтқан? ( Ом заңы)
- Сөзжұмбақ шешу. 1-ұпайСөзжұмбақ «Ампер» 1 - топқа.1. Қуат бірлігі2. Кедергі бірлігі3. Қысым бірлігі4. Ұзындық бірлігі5. Электр сыйымдылығының бірлігі«Физика» сөзжұмбағы 2 - топқа.1. Молекуланың үздіксіз, ретсіз қозғалысы (диффузия)2. Итальян ғалымы (Галилей)3. Заттың үш күйінің бірі (Газ)4. Табиғатты зерттейтін ғылым (Физика)5. Заттың ең ұсақ бөлшегі (Молекула)6. Суды көлем өлшейтін құрал (мензурка)
- Мақал-мәтелдердің физикалық қасиеттері және физикалық жұмбақтар Көрермендермен ойын «Қызықты сұрақтарға жауап» Көрермен көзайымы кім болады екен?1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді? (Құс жолы)2. Ньютонның заңын ашуға себеп болған не? (Алма)3. Ашық ыдыстағы су неге азаяды? (Буланады)4. Қандай ыдысқа су құйылмайды? (су толы ыдысқа)5. Теңізде қандай тастар табылмайды? (құрғақ)6. Алтын теңге кетеді,Күміс теңге келеді. (Күн, Ай, табиғи жарық) 7. Қармен біз жүргенде, Сықырлайды ол неге? (сынады, қатты дене)8. Өзі затты құрайды,Теңесуге таразыны сұрайды. (масса, физикалық шама)9. Отқа жанбас, суға батпас. (мұз)10. Табаныма байладым,Қос аяқпен айдадым (Шаңғы, сырғанау, үйкеліс, қысым)11. Шапшаң жүргенге шаң жұқпас. (инерция құбылысы)12. Саусақ бірікпей, ине ілікпейді. (үйкеліс құбылысы)13. Бір сасық құмалақ, бір қарын майды шірітеді? (диффузия құбылысы)14. Шапқан озар, жатқан қалар. (жылдамдық, физикалық шама)15. Басқан жерде ізі қалар,Айтқан жерде сөзі қалар. (қысым, физикалық шама)16. Шешен сөзінен сынады, ине көзінен сынады. (заттың беріктік шегі)17. Кемпірқосақтың түстерін не деп атайды?18. Тұмсығымен қозғалар, соңынан аппақ із қалар. (бор, жұғу құбылысы)19. Азықсыз адам, алысқа бармайды. (әлсіз, энергиясы аз)20. Ас адамның қуаты, ат адамның қанаты.(күшті,энергиясы мол, күш көп)
- «Тапқырлар сайысы». Топтарға екі конверт беріледі. 5-ұпай1. «Физикалық приборлар» - 1 топқа2. «Физикалық шамалар» - 2 топқаКонверттің ішінде жеке – жеке жазылған сөздер бар, артық сөзді алып тастау керек.«Физикалық приборлар»: таразы, термометр, динамометр, вольтметр, барометр, мензурка, найзағай,реостат, сағат, сызғыш.«Физикалық шамалар»: Ұзындық, уақыт, масса, көлем, газ, жылдамдық, тығыздық, күш, үдеу, қуат.
- Логикалық есептер шығару(Әр дұрыс есепке 5 ұпай) 1. Жеті үйрек ұшып бара жатыр. Аңшы екеуін атып түсірді. Неше үйрек қалды? (Екеу, өйткені қалғаны ұшып кетті)2. Бөлмеде төрт бұрыш бар. Әр бұрышта мысық отыр. Әрбір мысыққа қарап үш мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық? (Төртеу)3. Үстелде төрт бұрыш бар. Бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? ( 5 бұрыш)4. Қаздар ұшып келеді. Алдында бір қаз және оның артында екі қаз. Ең соңғы қатарда бір қаз және оның алдында екі қаз. Екі қаздың ортасында бір қаз және барлық қаз бір қатарда ұшып келеді. Барлығы неше қаз? (Үш қаз)5. Апа қалаға келе жатып қаладан шығып келе жатқан аттары бар үш жігітті кездестірді, әрбіреуінің жанында бір тазыдан байлаулы . Неше тірі жан қалаға бара жатыр? (Жалғыз апа ғана)6. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған? (13)7. 86 санын ешқандай жазу жазбай 12-ге арттыр. (98) 8. Екі адам 2 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған? (2)9. Столдың басында 2 әке және 2 бала отыр. Оларға 3 алманы қалай тең бөліп беруге болады? (атасы, әкесі, баласы)10. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады? (3 үйрек)11. Сағат 22.00-де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? (жоқ)12. Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай? (соңғы қызға корзинамен бірге беру керек)
- «Сиқырлы текше» эксперимент жүргізу.№1 қалта. Шикі жұмыртқаны піскен жұмыртқадан қалай ажыратуға болады? Тәжірибе жасап көрсет. Берілген құралдар: Тарелка, 2 жұмыртқа, сызғыш.(жұмыртқаны айналдыру керек, піскен тез айналады).№2 қалта. Конверт ішінде кілт жатыр. Осы кілтті конвертке қол тигізбей қалай алуға болады? Берілген құралдар: Кілті бар конверт, қайшы, су, сіріңке. (конвертті жағып жіберу керек)
- Келесі кезең «Портреттер жарысы». Бұл сайыста физик – астроном ғалымдардың портреттері көрсетіледі, қай ел ғалымы, аты-жөні, қандай заңдылықтарды ашқаны туралы табу керек.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)