Материалдар / Қызықты математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қызықты математика

Материал туралы қысқаша түсінік
тоқсандық бақылау жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
489
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаМЕКТЕП:«Балқаш қаласының жалпы білім беретін №9 орта мектебі» КММ
КҮНІ:20.12.2018МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Блалова Н.
ТАҚЫРЫБЫ:Бақылау жұмысы №5
СЫНЫП: 4ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ:ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:
САБАҚТАҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ ТИІСТІ ОҚУ МАҚСАТЫ Көп таңбалы сандарды жазбаша бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритм меңгеру деңгейлерін, күрделі теңдеуді шешу алгоритм меңгерулері, күрделі өрнекті жазу және амалдап шығара алу,көп таңбалы саннан көп таңбалы санды жазбаша қосу және азайту алгоритмін меңгеру деңгейлерін тексеру.
САБАҚ МАҚСАТТАРЫТапсырмалар бойынша амалдардың орындалу тәртібін толық меңгерту ЖАДА аймағындағы жұмысты жандандыру, шамаларды қосып және азайтуды бекіту.Барлық оқушылар (А, В, С оқушы жасай алады):


Оқушылар ережелерді ескере отырып есептер шығаруға үйренеді


Оқушылардың басым бөлігі (А, В (көптеген оқушылар жасай алулары керек):


Өткен тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыптағы есептерді дұрыс орындауға дағдыланады


Кейбір оқушылар (А (кейбір оқушылар жасай алуы тиіс)):


Оқушылар сызбаға сәйкес есеп құрастырады.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Есептер шығару дағдысы қалыптасады
ТІЛДІК МАҚСАТОқушылар (сипаттай алады):- есептердің түрлерін анықтай алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Көбейту, бөлу, қосу, азайту


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):


Талқылауға арналған тармақтар:


Өткен тақырыптар бойынша ереже айта аласың ба ?


Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Өткен тақырыпқа байланысты берілген есептер шығару
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ Пропорционал бөлуге арналған есептер.
ЖОСПАР
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар)РЕСУРСТАР




1. Психологиялық ахуал орнату (3 мин)2. Үй тапсырмасын тексеру (3 мин)3. Миға шабуылстратегиясы(3 мин)
Мұғалімнің іс – әрекетіОқушының іс - әрекетіОқулық


«Шаттық шеңбері» арқылы психологиялық ахуалды жақсарту







Ал енді, балалар үй тапсырмасын тексерейік. Ол үшін топта жұптасып, бір – бірілеріңізді тексеріңіз.Қосымша 1.Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша ашық, жабық сұрақтар қоюАуызша есептеу;

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Әр топ өздеріне жылы лебіз білдіреді.Оқушылар жұптасып , жұбымен дәптер ауысады. Дұрыс жауаптар арқылы бірін – бірі тексеріп, бағалайды. «Бармақ» стратегиясымен жұптарын бағалайдыОқушылар бір – біріне өткен тақырыптар туралы «ашық» және «жабық» сұрақтар қояды. Оқушылар ауызша есептеуге қатысады

4.Өздік жұмысОртасы (Мағынаны тану) Жаңа сабақ І нұсқау
  • 1. Есепті теңдеу арқылы шығар.
  • Турист бірнеше километр жаяу жүрді, содан кейін автобуспен және пайызбен жүрді. Бүкіл жол 375 км-ді құрайтын болса, онда турист неше километр жерді жаяу жүріп өтті?
  • 2. Есептеуді орында.
  • 6 093 · 45 436 : 6102 365 – 85 963702 561 · 332 408 : 878 536 + 36 589
  • 3. Теңдеулерді шеш
  • х · 5 = 375 000540 900 : х = 3 809 – 3 800
  • 4. Өрнектің мәнін тап.
  • 244 200 : 600 – 200 + 6 020 : 70
  • 5. Тік төртбұрыш сыз, оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені , ал ұзындығы артық.
  • ІІ нұсқау
  • 1. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.
  • 1250 теңгеге бауырсақ және 100 теңгеден бірнеші болмұздақ сатып алынды. Осының бәріне 2 050 теңге төленді. Неше балмұздақ сатып алынды?
  • 2. Есепте.
  • 6093 · 43 248 : 878 536 + 36 589702561 · 3543 606 : 6252 365 – 85 963
  • 3. Теңдеулерді шеш.
  • 12 000 + х · 5 = 12 45554 : х + 11 = 38
  • 4. Өрнектің мәнін тап.
  • (65 784 ·3 - 32 568) + 2 564 : 25.Тік төртбұрыш сыз және оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені , ал ұзындығы одан 2 есе артық.
    Оқушылар баған түрінде жазуды орындайды



    Есепті өздері талдайды, орындайды

    Оқушылар тапсырмаларды орындайды


    Аяқталуы (Ой толғаныс)8. Рефлексия. 9. Үй тапсырмасы беру (1мин)10. Бағалау Енді бүгінгі сабақты қорытындылайық. Оқушыларға тақырыпты түсіну деңгейі бойынша шабадан, себет, еттартқышқа стикир жабыстыру ұсынылады.Кәне, балалар, үй тапсырмасын жазып алайықЕнді балалар, бүгінгі сабағымыздағы іс – әрекетімізге баға берейік. Ол үшін «Бас бармақ» тәсілін қолданамыз. Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.Оқушылардыбағалау.

    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Пәнаралық байланыс
    Рефлексия (соңында)

    Қорытынды бағамдау













    І нұсқау1. Есепті теңдеу арқылы шығар.Турист бірнеше километр жаяу жүрді, содан кейін автобуспен және пайызбен жүрді. Бүкіл жол 375 км-ді құрайтын болса, онда турист неше километр жерді жаяу жүріп өтті?2. Есептеуді орында.6 093 · 4 5 436 : 6102 365 – 85 963702 561 · 3 32 408 : 8 78 536 + 36 5893. Теңдеулерді шешх · 5 = 375 000540 900 : х = 3 809 – 3 8004. Өрнектің мәнін тап.244 200 : 600 – 200 + 6 020 : 705. Тік төртбұрыш сыз, оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені , ал ұзындығы артық.ІІ нұсқау1. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.1250 теңгеге бауырсақ және 100 теңгеден бірнеші болмұздақ сатып алынды. Осының бәріне 2 050 теңге төленді. Неше балмұздақ сатып алынды?2. Есепте.6093 · 43 248 : 878 536 + 36 589702561 · 3543 606 : 6252 365 – 85 9633. Теңдеулерді шеш.12 000 + х · 5 = 12 45554 : х + 11 = 384. Өрнектің мәнін тап.(65 784 ·3 - 32 568) + 2 564 : 25.Тік төртбұрыш сыз және оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені , ал ұзындығы одан 2 есе артық.

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!