Материалдар / Қызықты математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қызықты математика

Материал туралы қысқаша түсінік
тоқсандық бақылау жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

МЕКТЕП:«Балқаш қаласының жалпы білім беретін №9 орта мектебі» КММ

КҮНІ:20.12.2018

МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Блалова Н.

ТАҚЫРЫБЫ:

Бақылау жұмысы №5

СЫНЫП: 4

ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ:

ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:

САБАҚТАҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ ТИІСТІ ОҚУ МАҚСАТЫ

Көп таңбалы сандарды жазбаша бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритм меңгеру деңгейлерін, күрделі теңдеуді шешу алгоритм меңгерулері, күрделі өрнекті жазу және амалдап шығара алу,көп таңбалы саннан көп таңбалы санды жазбаша қосу және азайту алгоритмін меңгеру деңгейлерін тексеру.

САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

Тапсырмалар бойынша амалдардың орындалу тәртібін толық меңгерту ЖАДА аймағындағы жұмысты жандандыру, шамаларды қосып және азайтуды бекіту.

Барлық оқушылар (А, В, С оқушы жасай алады):

Оқушылар ережелерді ескере отырып есептер шығаруға үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі (А, В (көптеген оқушылар жасай алулары керек):

Өткен тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыптағы есептерді дұрыс орындауға дағдыланады

Кейбір оқушылар (А (кейбір оқушылар жасай алуы тиіс)):

Оқушылар сызбаға сәйкес есеп құрастырады.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Есептер шығару дағдысы қалыптасады

ТІЛДІК МАҚСАТ

Оқушылар (сипаттай алады):

- есептердің түрлерін анықтай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Көбейту, бөлу, қосу, азайту

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):

Талқылауға арналған тармақтар:

Өткен тақырыптар бойынша ереже айта аласың ба ?

Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Өткен тақырыпқа байланысты берілген есептер шығару

АЛДЫҢҒЫ ОҚУ

Пропорционал бөлуге арналған есептер.

ЖОСПАР

ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар)

РЕСУРСТАР



1. Психологиялық ахуал орнату (3 мин)

2. Үй тапсырмасын тексеру (3 мин)

3. Миға шабуыл

стратегиясы(3 мин)

Мұғалімнің іс – әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Оқулық

«Шаттық шеңбері» арқылы психологиялық ахуалды жақсарту





Ал енді, балалар үй тапсырмасын тексерейік. Ол үшін топта жұптасып, бір – бірілеріңізді тексеріңіз.

Қосымша 1.

Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша ашық, жабық сұрақтар қою

Ауызша есептеу;


Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Әр топ өздеріне жылы лебіз білдіреді.

Оқушылар жұптасып ,

жұбымен дәптер ауысады. Дұрыс жауаптар арқылы бірін – бірі тексеріп, бағалайды. «Бармақ» стратегиясымен жұптарын бағалайды

Оқушылар бір – біріне өткен тақырыптар туралы «ашық» және «жабық» сұрақтар қояды.

Оқушылар ауызша есептеуге қатысады

4.Өздік жұмыс

Ортасы (Мағынаны тану) Жаңа сабақ

І нұсқау

  1. 1. Есепті теңдеу арқылы шығар.

Турист бірнеше километр жаяу жүрді, содан кейін автобуспен 60 км және пайызбен 300 км жүрді. Бүкіл жол 375 км-ді құрайтын болса, онда турист неше километр жерді жаяу жүріп өтті?

  1. 2. Есептеуді орында.

6 093 · 4 5 436 : 6 102 365 – 85 963

702 561 · 3 32 408 : 8 78 536 + 36 589

  1. 3. Теңдеулерді шеш

х · 5 = 375 000 540 900 : х = 3 809 – 3 800

  1. 4. Өрнектің мәнін тап.

244 200 : 600 – 200 + 6 020 : 70

  1. 5. Тік төртбұрыш сыз, оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 7 см, ал ұзындығы 2 см артық.

ІІ нұсқау

  1. 1. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.

1250 теңгеге бауырсақ және 100 теңгеден бірнеші болмұздақ сатып алынды. Осының бәріне 2 050 теңге төленді. Неше балмұздақ сатып алынды?

  1. 2. Есепте.

6093 · 4 3 248 : 8 78 536 + 36 589

702561 · 3 543 606 : 6 252 365 – 85 963

  1. 3. Теңдеулерді шеш.

12 000 + х · 5 = 12 455 54 : х + 11 = 38

  1. 4. Өрнектің мәнін тап.

(65 784 ·3 - 32 568) + 2 564 : 2

5.Тік төртбұрыш сыз және оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 6 см, ал ұзындығы одан 2 есе артық.

Оқушылар баған түрінде жазуды орындайды



Есепті өздері талдайды, орындайды


Оқушылар тапсырмаларды орындайды


Аяқталуы (Ой толғаныс)

8. Рефлексия.

9. Үй тапсырмасы беру (1мин)

10. Бағалау

Енді бүгінгі сабақты қорытындылайық.

Оқушыларға тақырыпты түсіну деңгейі бойынша шабадан, себет, еттартқышқа стикир жабыстыру ұсынылады.

Кәне, балалар, үй тапсырмасын жазып алайық

Енді балалар, бүгінгі сабағымыздағы іс – әрекетімізге баға берейік. Ол үшін «Бас бармақ» тәсілін қолданамыз.

Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Оқушыларды

бағалау.


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау –

Пәнаралық байланыс

Рефлексия (соңында)


Қорытынды бағамдау












І нұсқау

1. Есепті теңдеу арқылы шығар.

Турист бірнеше километр жаяу жүрді, содан кейін автобуспен 60 км және пайызбен 300 км жүрді. Бүкіл жол 375 км-ді құрайтын болса, онда турист неше километр жерді жаяу жүріп өтті?

2. Есептеуді орында.

6 093 · 4 5 436 : 6 102 365 – 85 963

702 561 · 3 32 408 : 8 78 536 + 36 589

3. Теңдеулерді шеш

х · 5 = 375 000 540 900 : х = 3 809 – 3 800

4. Өрнектің мәнін тап.

244 200 : 600 – 200 + 6 020 : 70

5. Тік төртбұрыш сыз, оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 7 см, ал ұзындығы 2 см артық.

ІІ нұсқау

1. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.

1250 теңгеге бауырсақ және 100 теңгеден бірнеші болмұздақ сатып алынды. Осының бәріне 2 050 теңге төленді. Неше балмұздақ сатып алынды?

2. Есепте.

6093 · 4 3 248 : 8 78 536 + 36 589

702561 · 3 543 606 : 6 252 365 – 85 963

3. Теңдеулерді шеш.

12 000 + х · 5 = 12 455 54 : х + 11 = 38

4. Өрнектің мәнін тап.

(65 784 ·3 - 32 568) + 2 564 : 2

5.Тік төртбұрыш сыз және оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 6 см, ал ұзындығы одан 2 есе артық.



І нұсқау

1. Есепті теңдеу арқылы шығар.

Турист бірнеше километр жаяу жүрді, содан кейін автобуспен 60 км және пайызбен 300 км жүрді. Бүкіл жол 375 км-ді құрайтын болса, онда турист неше километр жерді жаяу жүріп өтті?

2. Есептеуді орында.

6 093 · 4 5 436 : 6 102 365 – 85 963

702 561 · 3 32 408 : 8 78 536 + 36 589

3. Теңдеулерді шеш

х · 5 = 375 000 540 900 : х = 3 809 – 3 800

4. Өрнектің мәнін тап.

244 200 : 600 – 200 + 6 020 : 70

5. Тік төртбұрыш сыз, оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 7 см, ал ұзындығы 2 см артық.



І нұсқау

1. Есепті теңдеу арқылы шығар.

Турист бірнеше километр жаяу жүрді, содан кейін автобуспен 60 км және пайызбен 300 км жүрді. Бүкіл жол 375 км-ді құрайтын болса, онда турист неше километр жерді жаяу жүріп өтті?

2. Есептеуді орында.

6 093 · 4 5 436 : 6 102 365 – 85 963

702 561 · 3 32 408 : 8 78 536 + 36 589

3. Теңдеулерді шеш

х · 5 = 375 000 540 900 : х = 3 809 – 3 800

4. Өрнектің мәнін тап.

244 200 : 600 – 200 + 6 020 : 70

5. Тік төртбұрыш сыз, оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 7 см, ал ұзындығы 2 см артық.







ІІ нұсқау

1. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.

1250 теңгеге бауырсақ және 100 теңгеден бірнеші болмұздақ сатып алынды. Осының бәріне 2 050 теңге төленді. Неше балмұздақ сатып алынды?

2. Есепте.

6093 · 4 3 248 : 8 78 536 + 36 589

702561 · 3 543 606 : 6 252 365 – 85 963

3. Теңдеулерді шеш.

12 000 + х · 5 = 12 455 54 : х + 11 = 38

4. Өрнектің мәнін тап.

(65 784 ·3 - 32 568) + 2 564 : 2

5.Тік төртбұрыш сыз және оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 6 см, ал ұзындығы одан 2 есе артық.




ІІ нұсқау

1. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.

1250 теңгеге бауырсақ және 100 теңгеден бірнеші балмұздақ сатып алынды. Осының бәріне 2 050 теңге төленді. Неше балмұздақ сатып алынды?

2. Есепте.

6093 · 4 3 248 : 8 78 536 + 36 589

702561 · 3 543 606 : 6 252 365 – 85 963

3. Теңдеулерді шеш.

12 000 + х · 5 = 12 455 54 : х + 11 = 38

4. Өрнектің мәнін тап.

(65 784 ·3 - 32 568) + 2 564 : 2

5.Тік төртбұрыш сыз және оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені 6 см, ал ұзындығы одан 2 есе артық.


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!