Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қызықты математика
Материал туралы қысқаша түсінік
тоқсандық бақылау жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қаңтар 2019
564
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика | МЕКТЕП:«Балқаш қаласының жалпы білім беретін №9 орта мектебі» КММ | ||
КҮНІ:20.12.2018 | МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Блалова Н. | ||
ТАҚЫРЫБЫ: | Бақылау жұмысы №5 | ||
СЫНЫП: 4 | ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: | ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: | |
САБАҚТАҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ ТИІСТІ ОҚУ МАҚСАТЫ | Көп таңбалы сандарды жазбаша бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритм меңгеру деңгейлерін, күрделі теңдеуді шешу алгоритм меңгерулері, күрделі өрнекті жазу және амалдап шығара алу,көп таңбалы саннан көп таңбалы санды жазбаша қосу және азайту алгоритмін меңгеру деңгейлерін тексеру. | ||
САБАҚ МАҚСАТТАРЫТапсырмалар бойынша амалдардың орындалу тәртібін толық меңгерту ЖАДА аймағындағы жұмысты жандандыру, шамаларды қосып және азайтуды бекіту. | Барлық оқушылар (А, В, С оқушы жасай алады): | ||
Оқушылар ережелерді ескере отырып есептер шығаруға үйренеді | |||
Оқушылардың басым бөлігі (А, В (көптеген оқушылар жасай алулары керек): | |||
Өткен тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыптағы есептерді дұрыс орындауға дағдыланады | |||
Кейбір оқушылар (А (кейбір оқушылар жасай алуы тиіс)): | |||
Оқушылар сызбаға сәйкес есеп құрастырады. | |||
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ | Есептер шығару дағдысы қалыптасады | ||
ТІЛДІК МАҚСАТ | Оқушылар (сипаттай алады):- есептердің түрлерін анықтай алады. | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
Көбейту, бөлу, қосу, азайту | |||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым): | |||
Талқылауға арналған тармақтар: | |||
Өткен тақырыптар бойынша ереже айта аласың ба ? | |||
Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? | |||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||
Өткен тақырыпқа байланысты берілген есептер шығару | |||
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ | Пропорционал бөлуге арналған есептер. | ||
ЖОСПАР | |||
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар) | РЕСУРСТАР | |
1. Психологиялық ахуал орнату (3 мин)2. Үй тапсырмасын тексеру (3 мин)3. Миға шабуылстратегиясы(3 мин) | Мұғалімнің іс – әрекеті | Оқушының іс - әрекеті | Оқулық |
«Шаттық шеңбері» арқылы психологиялық ахуалды жақсарту Ал енді, балалар үй тапсырмасын тексерейік. Ол үшін топта жұптасып, бір – бірілеріңізді тексеріңіз.Қосымша 1.Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша ашық, жабық сұрақтар қоюАуызша есептеу; | Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Әр топ өздеріне жылы лебіз білдіреді.Оқушылар жұптасып , жұбымен дәптер ауысады. Дұрыс жауаптар арқылы бірін – бірі тексеріп, бағалайды. «Бармақ» стратегиясымен жұптарын бағалайдыОқушылар бір – біріне өткен тақырыптар туралы «ашық» және «жабық» сұрақтар қояды. Оқушылар ауызша есептеуге қатысады | ||
4.Өздік жұмысОртасы (Мағынаны тану) Жаңа сабақ | І нұсқау | Оқушылар баған түрінде жазуды орындайды Есепті өздері талдайды, орындайды Оқушылар тапсырмаларды орындайды | |
Аяқталуы (Ой толғаныс)8. Рефлексия. 9. Үй тапсырмасы беру (1мин)10. Бағалау | Енді бүгінгі сабақты қорытындылайық. Оқушыларға тақырыпты түсіну деңгейі бойынша шабадан, себет, еттартқышқа стикир жабыстыру ұсынылады.Кәне, балалар, үй тапсырмасын жазып алайықЕнді балалар, бүгінгі сабағымыздағы іс – әрекетімізге баға берейік. Ол үшін «Бас бармақ» тәсілін қолданамыз. | Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.Оқушылардыбағалау. | |
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – | Пәнаралық байланыс | |
Рефлексия (соңында) | |||
Қорытынды бағамдау |
І нұсқау1. Есепті теңдеу арқылы шығар.Турист бірнеше километр жаяу жүрді, содан кейін автобуспен және пайызбен жүрді. Бүкіл жол 375 км-ді құрайтын болса, онда турист неше километр жерді жаяу жүріп өтті?2. Есептеуді орында.6 093 · 4 5 436 : 6102 365 – 85 963702 561 · 3 32 408 : 8 78 536 + 36 5893. Теңдеулерді шешх · 5 = 375 000540 900 : х = 3 809 – 3 8004. Өрнектің мәнін тап.244 200 : 600 – 200 + 6 020 : 705. Тік төртбұрыш сыз, оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені , ал ұзындығы артық.ІІ нұсқау1. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.1250 теңгеге бауырсақ және 100 теңгеден бірнеші болмұздақ сатып алынды. Осының бәріне 2 050 теңге төленді. Неше балмұздақ сатып алынды?2. Есепте.6093 · 43 248 : 878 536 + 36 589702561 · 3543 606 : 6252 365 – 85 9633. Теңдеулерді шеш.12 000 + х · 5 = 12 45554 : х + 11 = 384. Өрнектің мәнін тап.(65 784 ·3 - 32 568) + 2 564 : 25.Тік төртбұрыш сыз және оның периметрі мен ауданын есепте. Тік төртбұрыштың ені , ал ұзындығы одан 2 есе артық.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)