Материалдар / Рационал сандар

Рационал сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жоспардың мақсаты – оқушының белсенділігін жоғарылату, өз бетімен жұмыс істеп, ақпарат іздеуге машықтандыру, қызығушылығын ояту.Оқушы алдымен «аймақтық компонент дегеннің не екенін біледі». «Аймақ» - Ожеговтың сөздігінде белгілі бір жердің құрамы – деп берілген. Келесі этап, аймақтық компонеттің мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру. Тек осыдан кеиін оқушыға өз ізденісі болатын тақырыптар ұсынылады 3 тоқсанда ол ізденіс жұмыстары бойынша конференция өткізіледі. Көзге ілінер жұмыстар толықтырылып, оқушының ғылыми – ізденіс жұмысына айналады. Өз сабағымда аймақтық компонентке байланысты шығарған есептерден мысалдар келтіріп отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:


• «II тарау. РАЦИОНАЛ САНДАР тарауы бойынша қайталау сабағы. Есептер шығару.»
Мақсат:
БілімдікЖаңа білім• Қайталау арқылы тарау бойынша термин сөздерінің анықтамалары туралы білім дағдыларды тұжырымдайды.


Жаңа түсінік• Рационал сандар тарауы бойынша барлық тақырыптардың негізгі ұғымдарын есте сақтау арқылы түсінікті кеңейтеді.
ҚұзырлылықҚолданым әрекеті• Барлық тақырыптардың негізгі ұғымдарын қолданып есептерді шығарады.


Талдау әрекеті• Координаталық түзулерде сандарды салады және салыстырады.


Шығармашылық әрекет• Модулі бар өрнектерді шығарып, шешімін қайта қарайды.
ҚұндылықБағамдау әрекеті• Рационал сандар тарау тақырыптарының өмірдегі жүйелі білім-білік дағдының қалыптасуындағы маңыздылығын бағалайды.
Сабақ құрылымы:


І. Құзырлылық қалыптастыру (35 мин) IІ. Шығармашылық қалыптастыру (5 мин.).ІІІ. Бағамдау - бағалау (4 мин.).
Оқыту әдісі:


• Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:


• Бағыт-бағдар және нұсқау береді, қажет болғанда оқушыларға көмек береді, олардың танымдық есептерді өз бетімен орындауын қадағалайды.
Негізгі ұғымдар мен терминдер:


• Салыстыру, теңсіздік белгілері, модульдері бойынша салыстыру.
Оқушыда дағды қалыптастыру:


• Тақырып бойынша логикасы әр түрлі есептерді шығара білу, өзін-өзі дамыту, өзінің деңгейін бағалау, берілген мақсатқа жету, бүкіл топ жұмысының нәтижесін көре білу, өз ойын сынып алдында қорғай алу.
Оқушы іс әрекетін ұйымдастыру:Күтілетін нәтижеге(мaқсатқа) қол жеткізу үшін жоспар бойынша ҚӘ блогы аясында өз мүмкіндігіне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау; ШӘ блогында топтық жұмыс істеп, тапсырма бойынша ұжымдық қорытынды шығаруға қатысу..




ҚҰЗЫРЛЫЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУ.


Миға шабуыл

. Оң сандар дегеніміз
  • Теріс сандар
  • Оң санға датеріссанға дажатпайтын сан
  • Таңбалары әртүрлі сандарды қалай қосамыз?
  • Қарама-қарсы сандар деп
  • Санның модулі
  • Теріс санды бөлу
  • Теріс санды көбейту




  • Топтық жұмыс.
  • Сынып оқушылары екі-екі жұптарға бөлініп,топ басшыларын сайлап мына тапсырмаларды орындайды.
  • 1.Кестені толтырыңдар
а вА-вА*в
4-8



-558



-6-82



-254





Ауызша есептеңіздер а/ 9 + ( - 4) = в/ - 3 + 8 = ә/ - 6 + 2 = г/ 7 + ( - 7 ) = б/ 5 + (- 7 ) = д / 2,7 + (- 0,5)= ғ/ 9,3 + (-10) е/ 3 + (- 5,8) =

2.Сүңгуір - 30 м тереңдікте жүзіп , + 7 м –ге жоғары көтеріліп, тағыда – 5 м-ге тереңдеді. Сүңгуір соңғы мезетте нене метр тереңдікте болды? Түсте ауаның температурасы - 150 С, ал кешке - 190 С болды. Ауаның температурасы неше градусқа өзгерді ?3. Бөлшектерді тиімді тәслідермен есепте4.Таңбалар ережесін пайдаланып , есептеңдер:-24 +(- 16) + (- 40) =-6,9 - (- 5) - (- 0,4) =- 4х - (-7х) - (17) =
  • - (- 3х) + (-3х) =
5.Бос орынға тиісті қосылғышты қойыңдар:а/ 10 + ( - ) = - 8ә/ + ( - ) = - б/ 3,5 + (- ) = 1,8



6.Өрнектердің мәндерін салыстырыңдар:а/ - 5,9 + 3,6 және 5,9 + ( - 3,6 ) ә/ 4,5 + (- 1,6) және 1,6 + ( - 4,5) б/ - 7 + (- 3,2) және 3,2 + (- 7)



7. Өрнектің мәнін табыңдар:-(-(-(-1))); -(-(-1)); -(-(-(-(-1))))б) Өрнектің мәнін табыңдар: -(-с), егер с=2,3 ; -4¼ -(-(-а)), егер а = -12,3 ; 7½

8.Өрнекті ықшамдаңдар:а/ а + (-в) – 2а = ә) – 3а + (-2в)+ а – в = б) - а + (-4в) + 2а - в = в) 3 а - (- в) + (- 5а) – 4 в = 9.Шахмат ойыныңдағы ат жүрісімен жүру арқылы математика туралы сөзді оқу



10.Берілген тапсырманың ішінде қай тапсырма дұрыс орындалған

-54+66=1266-54=1254-66=12-66+54=120

11.Амалдарды орындаңдар:-5 - 8 - 12 – 19 = 25 – 17 + 4 – 30 =54 – 9 – 16 – 10 – 2 =
  • 3,5 – 4 – 0,5 + 8 =
12.Сематикалық карта

1,2х=-3,6 -0,9х=-5,4 -2,8х=-8,4-6х=-42 х:(208-22,8)=-54

Сергіту жаттығуы

13.Теңдеуді шешіңдер:а/ -2,8х = - 8,4 ә/ х : (6,3 - 8) = - 0,2 б/ - 0,9 х = - 7,2а/ 1,2х = - 3,6 ә/ -6 х = 13 б/ - 0,9 х = - 7,






Топтық жұмыс.Сынып оқушылары келесі екі топқа бөлініп, келесі тапсырмаларды орындайды: Рационал сандарға қосу және азайту амалдарын қолданып,есептерді шығарыңдар.
  • Қосудың қасиетін қолданып, қосындының мәнін табыңдар.
1) 2)





. бағамдау-бағалауТоптағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды Рефлексия



Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігі туралыДаналық ағашына өз ұсыныс ,пікірлерін жазадыБүгінгі сабақта менің білгенім...Қызықты болғаны... Қиын болғаны...... енді мен орындай аламын.... мен жасай алады екенмін.Мені таңғалдырғаны


үй жұмысы

. Мотоцикл жылдамдығы велосипед жылдамдығынан екі есе артық,ал велосипед жылдамдығы жаяу адамның жылдамдығынан екі есе артық.Барлық жолды велосипедпен жүрген тезірек пе, әлде барлық жолдың бірінші жартысын мотоциклмен, ал екінші жартысын жаяу жүрген тезірек пе?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ