Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Рационал сандарды бөлу 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
961
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.2 А Мектеп: №97Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аяпова РайкүлСыныбы: 6 Қатысқаны: Қатыспағаны: | ||
Сабақ тақырыбы: | Рационал сандарды бөлу | |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: | 6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Таңбалары әртүрлі және таңбалары бірдей рационал сандардың бөлу ережесін біледі. | |
Оқушылардың басым бөлігі: Таңбалары әртүрлі және таңбалары бірдей сандарды бөлуге берілген өрнектің мәнін табады. | ||
Кейбір оқушылар: Таңбалары әртүрлі және таңбалары бірдей сандарды бөлуге 3 минутта теңдеу құра алады. | ||
Бағалау критерийлері | 1. Таңбалары әртүрлі сандарды бөледі.2. Теріс санды теріс санға бөледі.3. Рационал сандарды бөлуге теңдеу құра алады. | |
Тілдік мақсат: | Оқушылар:- екі теріс санның бөліндісі туралы сипаттайды;- есептер шығаруда рационал сандарды бөлу амалының ережелерін түсініп қолданады.Пәнге бағытталған лексика және терминдер: рационал, таңба, бөлуСыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Таңбалары бірдей екі санның бөліндісі он сан, себебі ... | |
Құндылыққа баулу | Құрмет, ынтымақтастық, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу | |
Пәнаралық байланыс | Физика | |
Алдыңғы оқу: | Рационал сандарды көбейту | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар: (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы:2 мин 2 мин 2 мин | І. Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл-күй» әдісіҮй тапсырмасын есептің жауаптарын дайын жауап үлгімен тексеру арқылы оқушылар өз-өздерін тексереді.№5001. -4а·5=-20а 7. m·(-3) ·(-5)=15m2. 8в·(-3)= -24 8. n·7· (-2)= -14n3. (-5с)·2= -10с 9. (-k)·5· (-3)=15k4. 4х·(-3)= -12х 5. 9у·(-5)= -45у 6. -7m·(-8)= -56m ҚБ: Өзін-өзі бағалауІІІ. Өткен сабақты қорытындылау:«Ашық микрафон» әдісі бойынша арқылы өткен сабақты қорытындылаймын.1. Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту үшін.......................2.Санды 0-ге көбейткенде ........3.Екі теріс санды көбейткенде ................4.Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды .......... сандар деп атайды.5.Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін..........6.Қарама-қарсы сандардың қосындысы........ 7.Теріс санды 0-ге көбейткенде.... 8. Рационал сандарды қосу үшін... 9. Рационал сандарды азайту үшін... 10.Рационал сандарды көбейтуге кері амал?«Жалаушалар» әдісімен бағалауІІІ. Жаңа сабаққа кіріспе:«Мозайка» әдісі арқылы "Рационал сандарды бөлу" тақырыбын шығарып аламынІ топ (Қызыл түс) ІІ топ (Сары түс) ІІ топ (Жасыл түс)-2,5·(-1,3) ·4= (-9) ·15·(-2)=Бүгінгі сабақта біздер "Рационал сандарды бөлу», ережелерімен танысып, оларды амалдар орындауда қолданатын боламыз. | Т. А . Алдамұратова, К. С. Байшоланова, Е. С. Байшоланов «Атамұра», 2018 ж Кеспе парақшалар |
Ортасы:15 мин 5 мин 3 мин 5 мин | ІҮ. Жаңа сабақ: «"Рационал сандарды бөлу"(Тж) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі І –топ.Өрнектің мәнін тап.1) -0,9ІІ-топ. Аралас санды ондық бөлшекке айналдырып алып, бөлуді орындаңдар. ІІІ-топ.Теңдеу құру арқылы шешіңдер. Осы шығарылған есептерден кім ереже қорытып шығара алады?(ой бөлісу)Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу үшін:1)бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек;2)шыққан бөліндінің алдына "-" таңбасын қою керек.Теріс санды теріс санға бөлу үшін, бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек. Дескриптор: -Теріс санды оң санға бөле алады;-Оң санды теріс санға бөле алады;-Теріс санды теріс санға бөле алады;ҚБ:"Екі жұлдыз бір тілек" әдісі арқылы топты бағалау.2.Кеңейтілген тапсырмалар (ЖТ) 1. Математикалық диктант. | Плакат, стикерлер Үлестірме парақшалар Үлестірме парақшалар |
Аяқталуы:3 мин 1 мин 1 мин1 мин | ҮІ. Бекіту:Жаңа сабақты қорытындылау үшін «Дұрыс, дұрыс емес» әдісі арқылы өткен сабақты қорытындылаймын.1.Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу үшін бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөліп, шыққан бөліндінің мәнінің алдына «+» таңбасын қою керек.Дұрыс емес2.Теріс санды теріс санға бөлу үшін бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек.Дұрыс3.Қарама-қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең.. Дұрыс емес4.Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісінің мәні теріс сан . Дұрыс5.Егер көбейткіштердің кемінде біреуі нөлге тең болса, онда көбейтінді 1-ге тең болады. Дұрыс емесГрафик арқылы қалыптастырушы бағалауҮІ. Үйге тапсырма:Үйден №204 есепті шығарып келуді тапсырамын.ҮІІ. Бағалау:ҮІІІ. Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі Кішкене бөбек «Не үйренгенін», Шылдыр шүмек «Қандай жетістікке қол жеткізгенін»Ортан терек «Көңіл-күйім»Балан үйрек «кімге көмектестім»Бас бармақ «Неден қиналдым». | Бағалау парақшалары стикерлер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау –оқушылардың білімін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? | Пән аралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері АКТ мен байланыстыру. Құндылықтардағы байланыс. |
Топтық,жұптық,жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара көмек көрсетемін.Қабілеті жоғары оқушыларға СТО дағдыларын жетілдіретін тапсырмаларды беремін.Оқушыларға кері байланыс жасай отырып деңгейін саралап отырамын. | Оқушылар (ТЖ) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісін «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалайды(Ж) «Математикалық диктант» «Өзара бағалайды» (Жж) «Сәйкестендіру», Өзін-өзі бағалау «Бес саусақ» Бағалау критерийлері:Кішкене бөбек «Не үйренгенін», Шылдыр шүмек «Қандай жетістікке қол жеткізгенін», Ортан терек «Көңіл-күйім», Балан үйрек «кімге көмектестім», Бас бармақ «Неден қиналдым». | Физика пәнімен байланысты . АҚТ-ны қолданып,қауіпсіздік ережелерін сақтау Ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік |
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болады?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз )Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? (оқуды да, оқытуды да)Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?Балаларды тез ойлануға, жинақтылыққа үйрету керек екенін білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)