ІҮ. Жаңа сабақ:
«"Рационал сандарды
бөлу"
(Тж) «Ойлан, жұптас,
талқыла» әдісі
І –топ.Өрнектің мәнін
тап.
1)
-0,9
ІІ-топ. Аралас санды ондық
бөлшекке айналдырып алып, бөлуді
орындаңдар.
ІІІ-топ.Теңдеу құру арқылы
шешіңдер.
Осы шығарылған есептерден кім
ереже қорытып шығара алады?(ой
бөлісу)
Таңбалары әр түрлі сандарды
бөлу үшін:
1)бөлінгіштің модулін
бөлгіштің модуліне бөлу керек;
2)шыққан бөліндінің алдына "-"
таңбасын қою керек.
Теріс санды теріс санға бөлу
үшін, бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу
керек.
(-):(+)=(-)
|
(-):(-)=(+)
|
(+):(-)=(-)
|
(+):(+)=(+)
|
Дескриптор:
-Теріс санды оң санға бөле
алады;
-Оң санды теріс санға бөле
алады;
-Теріс санды теріс санға бөле
алады;
ҚБ:"Екі жұлдыз бір тілек" әдісі
арқылы топты бағалау.
2.Кеңейтілген
тапсырмалар
(ЖТ)
1. Математикалық
диктант.
-
Таңбалары әртүрлі _______
бөлу үшін бөлінгіштің ________ бөлгіштің модуліне бөліп, шыққан
________мәнінің алдына __________таңбасын
_____керек.
-
Теріс санды ______ санға
_______ үшін __________ модулін бөлгіштің _______ бөлу
керек.
1. Математикалық диктант
жауабы:
-
Таңбалары әртүрлі сандарды
бөлу үшін бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөліп, шыққан
бөліндінің мәнінің алдына «-» таңбасын қою
керек.
-
Теріс санды теріс санға
бөлу үшін бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу
керек.
ҚБ « Өзін-өзі
бағалау»
(Ж) 2. "Бір қалам, бір
қағаз" әдісі. Жеке
жұмыс
(Оқушылар дәптерге жеке
жұмысты 3 минутта орындайды)
№533.Асхат ойлаған санын -7-ге
көбейтіп, нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6-ға тең
болды.Асхат қандай сан ойлады?
Шешуі: х-Асхаттың ойлаған
саны;
х·(-7)+15,7=-11,6
х·
(-7)=-11,6-15,7
х·
(-7)=-27,3
х=-27,3:(-7)
х=3,9
Жауабы:Асхаттың ойлаған саны
3,9.
Дескриптор:
-есептің шартын оқып, теңдеу
құрады;
-рационал сандарға амалдар
орындайды;
-теңдеуді шешіп,түбірін
табады.
ҚБ: "Цуперман таяқшасы" әдісі
арқылы сағат тілімен көршісін бағалайды.
(Дұрыс болса, таяқшаны
дәптердің қызыл жиегінің жоғарғы жағына қояды; аздаған қате болса,
таяқшаны ортасына қояды; қатесі көп болса, таяқшаны төменге
қояды).
Сергіту
сәті: "Сен қаншалықты білесің"
әдісі.
Мұғалім "оң сандарды" айтқан
кезде қолдарын жоғары көтереді; "теріс сандарды" айтқан кезде
қолдарын алдына созады; 0(нөл) дегенде бүйірін
таянады.
(Жж) 3.Сәйкестендіру
тесті
№
|
Тапсырма
|
|
жауабы
|
1
|
2,4:(-0,8)=
|
А
|
54
|
2
|
-15.5:5=
|
Ә
|
1,8
|
3
|
-8,7:(-3)=
|
Б
|
-3
|
4
|
-270:
(-5)=
|
В
|
2,9
|
5
|
-5,4:
(-3)=
|
Г
|
-3,1
|
1.......; 2........; 3.......;
4......; 5......;
Дұрыс жауабы:1 Б. 2 Г.3
В. 4 А. 5 Ә
ҚБ: Өзара
бағалау
|