Сабақтың
мақсаты:
|
Білім алушылар
рационал сандарды
көбейтуді орындайды, таңбалар ережелерін
біледі және есептер
шығаруда ережелерді қолданады. Тапсырмалар орындау
барысында бағытталған сұрақтар
қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне
деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі,
бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен
қарауға, ынтымақтастыққа, өзара
қарым-қатынасқа тәрбиелейді.
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Көңіл күйлеріңіз қалай?- Керемет (қолдарын
көтереді)
Сабаққа дайындықтарыңыз
қалай?- Тамаша (алақандарын
соғады)
Ынтамыз ше?- Ғажап (бас бармақтарын
көтереді)
Өтілген материалдарды еске түсіру
мақсатында
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы шолу
сұрақтары қойылады.
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тез жауап
беріп өткен білімді еске түсіреді.
|
Рахмет айту
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
15 минут
|
Жаңа білімді
қалыптастыру
Таңбалары бірдей сандарды көбейту
1) сандардың модульдерін көбейту
керек;
2) алынған көбейтіндінің алдына «+» таңбасын қою керек
(жауабын жазғанда «+» таңбасын алып тастауға
болады).
Мысалы: (–3)
⋅
(–6) =
+18 = 18;
2,2 ⋅ 5 =
11
Таңбалары әртүрлі сандарды
көбейту
1) сандардың модульдерін көбейту
керек;
2) алынған көбейтіндінің алдына «–» таңбасын қою
керек.
Мысалы: (–0,3)
⋅ 0,5
= –1,5;
1,2 ⋅
(–7) = –8,4.
Көбейту үшін таңбалар ережесі
- бұл ереже
жақша ашу ережесімен бірдей. Минусты минусқа көбейткенде плюс
таңбасы, ал плюсті минусқа көбейткенде минус таңбасы
шығады.
(–)(+) = (–)
(–)(–) = (+)
Бірге және нөлге
көбейту
Егер көбейткіштердің ішінде бір көбейтінді нөлге немесе
бірге тең болса, онда көбейтінді төмендегі ереже бойынша
орындалады:
0 ⋅ a = 0
a ⋅ 0 = 0
a ⋅ 1 = a
Мысалы:
0 ⋅
(–5) =
0;
0,7 ⋅ 1 =
0,7.
Рационал сандарды көбейтуде (–1)-ге көбейту маңыды рөл
атқарады.
Санды (–1)-ге көбейткенде қарама-қарсы санға
айналады.
Әріпті өрнек түрінде былай жазуға
болады:
a ⋅ (–1) = (–1)
⋅ a = – a.
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тапсырмалар:
№1. Кестені
толтырыңдар.
a
|
-
4
|
-
1,5
|
7
|
12
|
-
0,9
|
17
|
b
|
6
|
-
8
|
-
2,1
|
-
3
|
-
1,4
|
10
|
a •
b
|
|
|
|
|
|
|
№2. Берілген сандарды
көбейтіңдер.
21 ⋅ 5
=
–13 ⋅
(
–4) =
–2 ⋅ 18
=
4 ⋅ (
–18) =
( –1) ⋅
(
–3) =
( –7) ⋅
( –3)
=
( –4) ⋅
( –2)
=
Дескриптор:
-
Таңбалары
бірдей сандарды көбейтеді;
-
Таңбалары
әртүрлі сандарды көбейтеді;
-
Көбейту үшін
таңбалар ережесін қолданады;
- Өрнектің мәнін
анықтайды.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
|
Оқулықпен жұмыс
20 минут
|
Оқулықпен жұмыс,
деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері
№471(ж), №472(ж), №473(ж)
В деңгейінің есептері
№473(ж), №474
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
Әрбір жауапқа
1 балл қойылады.
|
Үлестірмелі қағаздар,
оқулық
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты бекіту:
Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма: №471 -
№473(т)
Кері байланыс
Рефлексия: «Табыс
ағашы»
Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы
және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері
байланыс береді.
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау.
Рефлексия: «Табыс ағашы»
Оқушылар бәрі тұрып алма түстерін көрсету арқылы
түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді.
|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын
қою
|
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|