Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Мектеп: Тереңкөл
ОЖББМ
Ақпарат және оны
өңдеу
Күні: Мұғалімнің
аты-жөні: Бопишева Б.С.
Сынып: 5
Қатысқандар:
Қатыспағандар: 0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Растрлық кескіндерді құру
және өңдеу
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
5.2.2.2
– Растрлық кескіндерді құру
және өңдеу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Ақпараттың түрлерін атайды,
ажыратады, Paint программасында растрлық кескіндерді құрып, оны
өңдей алады. Берілген ақпаратты
қабылдайды, есінде
сақтайды.
Басым
көпшілігі:
Компьютерде Paint
программасында растрлық кекіндерді құрып, оны өңдеп жеке жұмыс
жасай алады,
түсіндіреді, қайта жасайды,
көрсетеді.
Кейбір
оқушылар:
Растрлық кекіндермен еркін
жұмыс жасап, компьютерлік графика түрлерін ажырата
алады, білімін
көрсетеді.
|
Бағалау
критерийі
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Терминдер:
Кескін –
изображение – image
Графика –графика
– graphic arts
Пішін – фигура
– shape
Графикалық
редактор - Графический редактор -
Graphic editor
Диалогтар мен
сөз тіркестер:
-
Графика дегеніміз
не?
-
Компьютерлік графиканың қандай түрлері
бар?
-
Қандай сурет салу программаларын
білесің?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің
бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан
қатысуы -
азаматтық жауапкершілікті, ашықтық пен
ынтымақтастықты қалыптастыру, патриоттық тәрбие
беру, өмір бойы білім
алу
|
Пəнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі –
тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйледерді нақты әрі дұрыс
қолдану мен мазмұндау.
Орыс тілі,
ағылшын тілі – компьютермен жұмыс
жасау
Өзін-өзі тану – өзара
ынтыматастық пен адамгершілік құндылығында жұмыс жасау
білу
|
Алдыңғы
білім
|
-
Оқушылар ақпарат не
екендігін және оның түрлері мен қасиеттерін ажыратып, қалай
қабылдайтыны туралы жалпы
біледі.
-
Ақпараттың өлшем
бірліктерін пайдаланып, есептеулер
жүргізеді.
-
Программа мен программалық
жабдықтама туралы түсінігі бар және операциялық жүйе мен драйвер
қызметі туралы біледі.
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
1
минут
|
Ұйымдастыру
бөлімі
|
|
3
минут
|
Үй тапсырмасын
сұрау
Ж: Оқушыларға өткен тақырып
бойынша тест арқылы білімдері
тексеріледі.
ҚБ: смайлик арқылы
бағалау
|
Дербес
компьютер, Easy
Quezzy программасы
|
1
минут
|
|
Топ аты
жазылған қиынды беттер,
сандықша
|
Сабақтың
ортасы
(15
минут)
|
«Жаңа білімді
меңгеру».
1. Ребусты шешу.
Сол арқылы тақырыптың мазмұны
ашылады.
,,
,,,
,,,,,,,,
1-топ. Ерте заманда адамдар
ақпаратты қалай сақтады?(мәтін ретінде
жазу)
2-топ. Ерте заманда адамдар
ақпаратты қалай сақтады?(сурет ретінде
салу)
ҚБ: әр топ бірін-бірі отшашу
арқылы бағалайды.
Мтүс:Екі топ бір-біріне
түсіндіріп, жұмыстарын қорғап болғаннан кейін
мұғалім видео көрсету және оқулық
бойынша мәлімет беру арқылы тақырыпты
нақтылап береді.
ҚБ: «Ынталандыру
сөздері» - мұғалім
бағалауы
-
Бәрекелді!
-
Жарайсың!
-
Өте
жақсы!
-
Керемет!
|
Флипчарт
дербес
компьютер
видео
«Информатика»
оқулығы
5-сынып 76-77
бет
|
Сабақ
соңы
(
минут)
15
минут
3
минут
7
минут
|
Рефлекция
Жеке жұмыс:
«Практикалық жұмыс»
Paint графикалық
редакторын іске қосу
-
Бастау –
Бағдарламалар –
Стандартты –
Paint
Дескриптор:
ҚБ: дескриптор
бойынша дұрыс жауап берген оқушыға
смайлик арқылы
бағалау
(ЖЖ) Графикалық редакторды қолдана
отырып, «Менің
Отаным-Қазақстан» тақырыбында сурет
салу
Д
ескриптор:
-
сурет сызықтарының
қалыңдығы мен түсін
таңдайды;
-
стандартты
фигураларды салу үшін құралдарды
қолданады;
-
ауыстыру, көшіру,
өшіру амалын қолданып растрлық кескінді
өңдейді;
-
амалын қолданып
растрлық кескінді өңдейді;
ҚБ: екі топ бірін-бірі отшашу
арқылы бағалайды.
|
дербес
компьютер/ноутбук
|
Сабақты
бекіту
1-топ. Сурет салуда қандай
фигураларды қолданасың? Үш тілде атап бер.
Сызық – линия -
line
Үшбұрыш
– треугольник -
triangle
Сопақша – овал –
oval
Көпбұрыш –
многоугольник – polygon
Жұлдыз – звезда –
stars
2-топ. Сурет салуда қандай құралдарды
қолданасың? Үш тілде атап
бер.
Қарындаш –
карандаш – pencil
Өшіргіш – ластик
- eraser
Жазу – надпись -
inscription
Қылқалам – кисть
–brush
ҚБ: екі топ бірін-бірі бас
бармақ арқылы бағалайды.
|
|
Қорытындылау
ТЖ:
«Ассоцация»
Дескриптор:
ҚБ: мұғалім тарапынан топты
мадақтайды.
|
Флипчарт
|
Кері
байланыс.
Ж: «Бағдаршам» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
Оқушылар:
толықтай түсінсе, сенімді
болса ЖАСЫЛ
ТҮСТІ;
түсінуге жақын болса, аздап
білсе САРЫ
ТҮСТІ;
түсінбесе, сенімді
болмаса ҚЫЗЫЛ
ТҮСТІ көрсетеді.
Үй
тапсырмасы: ІІІ тарау бойынша тест
жұмысына дайындалып келу
|
|