«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
М.Камалова
Күні:
18.11.13
Сыныбы:
9
Пәні:физика
Сабақтың аты
|
§21. Реактивті қозғалыс
|
Сілтеме
|
Жоспар
|
Жалпы мақсаты
|
-
Реактивті қозғалыс жайлы
мағлұмат беру
-
Реактивті қозғалысты
күнделікті тұрмыста және формулаларын есептер шығаруда қолдана
білуге үйрету
-
Бірін-бірі бағалауға баулу
|
Күтілетін нәтиже
|
-
Реактивті қозғалыс жайлы
мағлұмат алады
-
Реактивті қозғалысты
күнделікті тұрмыста және формулаларын есептер шығаруда қолдана
білуге үйренеді
-
Бірін-бірі бағалай алатын
болады
|
Негізгі идеялар
|
«Ғарыш және Қазақстан»
электрондық презентациямен таныстыру.
Денеің бір бөлігі одан қандай да бір
жылдамдықпен бөлініп шыққан кездегі қозғалысты реактивті қозғалыс
деп атайды.
Қарапайым зымыран
құрылысы:
Осы күнгі зымырандар көп сатылы болып
жасалады. Яғни оның әр сатысының отын қоры, тотықтандырғышы және
реактивті қозғалтқышы бар болады
|
Тапсырмалар
|
Топтық жұмыс
«Джигсо»
|
Жеке
жұмыс
|
Жеке жұмыс «Блум
таксономиясы»
|
Сабақ бойынша мұғалімнің
жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2.
Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа
бөлінеді)
ІІ. Үй
тапсырмасын сұрау (4
минут)
-
Дене импульсі дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Күш импульсі жөнінде не
білесіңдер?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар
беріледі (3 минут)
-
Зымыран қалай қозғалады?
-
Реактивті қозғалыс деген не?
-
Оған мысалдар келтіріңдер.
-
Қандай мақсатпен зымырандар көпсатылы болып
жасалады?
ІҮ.
Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы,
хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс
төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен
бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған
жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
№
|
Бағалау өлшемдері
|
Көш
басшы
|
Хатшы
|
Баяндамашы
|
Уақыт сақшысы
|
1
|
Тақырыптың ашылуына үлес қосу
|
|
|
|
|
2
|
Міндетін атқару
|
|
|
|
|
3
|
Топтық жұмысқа атсалысуы
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін
атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жеке жұмыс «суретпен
жұмыс» (5
минут)
VІ. Жеке жұмыс «Блум
таксономиясы» (13 минут)
1
|
Білу
|
Реактивті қозғалыс дегеніміз
не?
|
|
2
|
Түсіну
|
Реактивті қозғалыстың
формуласын жаз?
|
|
3
|
Қолдану
|
18 –жаттығу.
№1 есеп
|
|
4
|
Талдау
|
Реактивті қозғалыс пен жай
қозғалысты салыстыр?
|
|
5
|
Жинақтау
|
Байқоңыр ғарыш айлағындағы
зымыранның ұшуын түсіндір?
|
|
6
|
Бағалау
|
Реактивті қозғалыс зымыранның
ұшуы үшін маңызы қаншама?
|
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен
бағалау.
ҮІ. Кері
байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3
минут)
Кейінгі
тапсырмалар
|
18 –жаттығу.
№3
|
Кейінгі оқу
|
§21. Реактивті қозғалыс
|