Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.4А бөлім - Нысандар мен оқиғаларды модельдеу | Мектеп: «Мұхамеджан Сералин атындағы орта мектеп» КММ |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Базылбекова Салтанат Маралбековна |
СЫНЫП: 7 | Қатысқандар саны: 9 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы | Редакторға кіріктірілген нысандар |
Оқу мақсаты | 7.4.1.1 нысандар мен оқиғаларды 3D моделін құру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Қарапайым нысандардың 3D моделін құруды үйренеді |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Курделі нысандар моделін құруды үйренеді |
| Кейбір оқушылар: |
| Нысандар мен оқиғаларды 3D моделін құруды үйренеді |
|
|
Бағалау критерийі | Қарапайым нысандар 3D моделін құрадыКүрделі нысандар моделін құрадыНысандар мен оқиғаларды 3D моделін құрады |
Тілдік мақсаттары | Анимация, диаграмма,стиль,нысана,оқиға. |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауДенсаулық, қарым-қатынас, өмір бойы оқуға дайын болу |
Пәнаралық байланыс | Орыс тілі, ағылшын тілі, геометрия, сызу, бейнелеу, музыка |
Алдыңғы білім | Үш өлшемді модельдер |
Сабақ барысы |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы0-5 минут | 1. «Символды тілек» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (сиқырлы сандықшаңың ішінде: флешка,модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б. оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін тілекке айландырамыз мысал: сағат –уақыт алтыннан қымбат, өшіргіш-қателікке жол жоқ.2. «Мозаика» әдісі арқылы «Телефон» «Компьютер» топтарға біріктіру |
|
| Үй тапсырмасы: «Қызметін анықтау » стратегиясы берілген суретке қарап батырманың қызметін анықтауКартачканы таратып беремін суреттке қарап, батырманың атауын және қызметін анықтайды.
|
|
Сабақтың ортасы20 минут | І тапсырма: «Стикердегі диалог» стратегиясы1. Нысандар мен оқиғалардың моделін құрады кұрал-саймандарды қалай тиімді қолдануға болады?2. Нысандардың модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажет деп ойлайсындар?
Мағынаны тану (жаңа тақырып)Редакторға кіріктірілген нысандарІІ тапсырма: Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Оқулықтан алынған ақпаратты төмендегі кестеге толтырады
Кестемен жұмыс
ІІІ тапсырмаТәжірибелік жұмыс (компьютерде жеке жұмыс атқарады)SketchUp бағдарламасының құралдарын пайдаланып параллелепипед құрастырыңдар.Бағдарламаны іске қосамыз.Тиісті шаблонды таңдаймыз. Шаблондар ішінен әзірге «Простой шаблон–метры» таңдаймыз.Бағдарлама терезесі ашылғаннан кейін «Прямоугольник» батырмасын шертеміз. Жұмыс алаңындағы «Сүйеніп тұрған адам» координаталық сызықтардың басына меңзердің ұшын қойып, тіктөртбұрыш сызамыз.Тяни /Толкай батырмасын баса отырып, тіктөртбұрышты созу арқылы, 134-суреттегі көлемді фигураны саламыз.«Окно – Материалы (Терезе – Материалдар)» командасының көмегімен модульді іске қосамыз. Пайда болған сұхбат терезесі көмегімен параллелепипед қабырғаларын (134-суретте) көрсетілгендей кірпішпен қаптаймыз.Параллелепипед төбесін «Кровля» бөліміндегі «Черепицамен» қаптаймыз. (135-сурет)
134 сурет 135 сурет |
|
Бағалау критерийі1. Батырманың қызметін анықтай алады2. Нысандар мен оқиғалардың моделін құрады кұрал-саймандарды қалай тиімді қолдана алады3. Нысандардың модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажет деп айта алады4. SketchUp бағдарламасының құралдарын пайдаланып параллелепипед құрастыра алады. | Дискриптор 1. Батырманың қызметін анықтайды2. Нысандар мен оқиғалардың моделін құрады кұрал-саймандарды қалай тиімді қолданады 3. Нысандардың модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажеттілігін айталады4. SketchUp бағдарламасының құралдарын пайдаланып параллелепипед құрастырыңды.
|
Сабақтың соңы15 минут | Кері байланыс: «Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты бекітуНысандардың үш өлшемді моделін қалай құрамыз?Оқиғалардың модельдерін қалай құрамыз?Редакторға кіріктірілген нысандар дегеніміз не?
«3,2,1» әдісі бойынша кері байланыс алу (сабақта унаган екі тапсырма, қызық болған екі тапсырма, бір ұсыныс)
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
АКТ дағдыларын дамыту | Бағалау парағы арқылы өзін бағалау өз-ара бағалау | Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі кауыпсыздік ережесімен танысу |