Материалдар / Редакторға кіріктірілген объектілер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Редакторға кіріктірілген объектілер

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған сабақ жоспары жаңартылған бағдарламада құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
1522
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.4А бөлім - Нысандар мен оқиғаларды модельдеуМектеп: «Мұхамеджан Сералин атындағы орта мектеп» КММ
Күні:Мұғалімнің есімі: Базылбекова Салтанат Маралбековна
СЫНЫП: 7Қатысқандар саны: 9Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбыРедакторға кіріктірілген нысандар
Оқу мақсаты7.4.1.1 нысандар мен оқиғаларды 3D моделін құру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Қарапайым нысандардың 3D моделін құруды үйренеді


Оқушылардың басым бөлігі:


Курделі нысандар моделін құруды үйренеді


Кейбір оқушылар:


Нысандар мен оқиғаларды 3D моделін құруды үйренеді




Бағалау критерийіҚарапайым нысандар 3D моделін құрадыКүрделі нысандар моделін құрадыНысандар мен оқиғаларды 3D моделін құрады
Тілдік мақсаттарыАнимация, диаграмматиль,нысана,оқиға.
Құндылықтарға баулуШығармашылық және сын тұрғысынан ойлауДенсаулық, қарым-қатынас, өмір бойы оқуға дайын болу
Пәнаралық байланысОрыс тілі, ағылшын тілі, геометрия, сызу, бейнелеу, музыка
Алдыңғы білімҮш өлшемді модельдер
Сабақ барысы
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
Сабақтың басы0-5 минут1. «Символды тілек» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (сиқырлы сандықшаңың ішінде: флешка,модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б. оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін тілекке айландырамыз мысал: сағат –уақыт алтыннан қымбат, өшіргіш-қателікке жол жоқ.2. «Мозаика» әдісі арқылы «Телефон» «Компьютер» топтарға біріктіру



Үй тапсырмасы: «Қызметін анықтау » стратегиясы берілген суретке қарап батырманың қызметін анықтауКартачканы таратып беремін суреттке қарап, батырманың атауын және қызметін анықтайды.













Сабақтың ортасы20 минутІ тапсырма: «Стикердегі диалог» стратегиясы1. Нысандар мен оқиғалардың моделін құрады кұрал-саймандарды қалай тиімді қолдануға болады?2. Нысандардың модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажет деп ойлайсындар?

Мағынаны тану (жаңа тақырып)Редакторға кіріктірілген нысандарІІ тапсырма: Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Оқулықтан алынған ақпаратты төмендегі кестеге толтырады

Кестемен жұмыс



ІІІ тапсырмаТәжірибелік жұмыс (компьютерде жеке жұмыс атқарады)SketchUp бағдарламасының құралдарын пайдаланып параллелепипед құрастырыңдар.
  • Бағдарламаны іске қосамыз.
  • Тиісті шаблонды таңдаймыз. Шаблондар ішінен әзірге «Простой шаблон–метры» таңдаймыз.
  • Бағдарлама терезесі ашылғаннан кейін «Прямоугольник» батырмасын шертеміз. Жұмыс алаңындағы «Сүйеніп тұрған адам» координаталық сызықтардың басына меңзердің ұшын қойып, тіктөртбұрыш сызамыз.
  • Тяни /Толкай батырмасын баса отырып, тіктөртбұрышты созу арқылы, 134-суреттегі көлемді фигураны саламыз.
  • «Окно – Материалы (Терезе – Материалдар)» командасының көмегімен модульді іске қосамыз. Пайда болған сұхбат терезесі көмегімен параллелепипед қабырғаларын (134-суретте) көрсетілгендей кірпішпен қаптаймыз.
  • Параллелепипед төбесін «Кровля» бөліміндегі «Черепицамен» қаптаймыз. (135-сурет)


  • 134 сурет 135 сурет


    Бағалау критерийі1. Батырманың қызметін анықтай алады2. Нысандар мен оқиғалардың моделін құрады кұрал-саймандарды қалай тиімді қолдана алады3. Нысандардың модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажет деп айта алады4. SketchUp бағдарламасының құралдарын пайдаланып параллелепипед құрастыра алады.Дискриптор 1. Батырманың қызметін анықтайды2. Нысандар мен оқиғалардың моделін құрады кұрал-саймандарды қалай тиімді қолданады 3. Нысандардың модельдерін қай сала мамандары үшін аса қажеттілігін айталады4. SketchUp бағдарламасының құралдарын пайдаланып параллелепипед құрастырыңды.

    Сабақтың соңы15 минутКері байланыс: «Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты бекіту
  • Нысандардың үш өлшемді моделін қалай құрамыз?
  • Оқиғалардың модельдерін қалай құрамыз?
  • Редакторға кіріктірілген нысандар дегеніміз не?


  • «3,2,1» әдісі бойынша кері байланыс алу (сабақта унаган екі тапсырма, қызық болған екі тапсырма, бір ұсыныс)



    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
    АКТ дағдыларын дамытуБағалау парағы арқылы өзін бағалау өз-ара бағалауКомпьютермен жұмыс жасау кезіндегі кауыпсыздік ережесімен танысу


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!