рефлексия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

рефлексия

Материал туралы қысқаша түсінік
кері байланыс
Материалдың қысқаша нұсқасы

Рефлексивті есеп

11-қаңтар күні «Шал мен балалар» Спандияр Көбеевтің әңгімесін өттім.Негізгі мақсатым: тақырыптың мән-мағынасын ашу.Оқушылардың қиялын,шығармашылық қабілетін дамыту.Өзінің және өзгенің даралығын бағалауға баулу.

Нәтижесінде өз ойларын жеткізе біледі,бағалайды,мәтінмен жұмыс жасайды,оқиғаға өзіндік баға береді.Топта жұмыс жасау қабілеттері қалыптасады.

Сабағымның басында оқушылардың қызығушылықтарын ояту,түрлі ой тастау,психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Жылы сөздер» жаттығуын өткіздім.Қыс мезгіліне байланысты ойындар,мерекелер жайлы сұрап, суреттегі заттарға қарап топтарға біріктіріп отырғыздым.

Үй тапсырмасы «Атасы мен немересі» еді. «Мина» әдісі бойынша сұрақ –жауап, жоспар бойынша өз ойларын әңгімелеу, «Отбасы» тақырыбына эссе жазып келгендерін оқыды.

Өткен сабақты « Фишбоун» әдісін қолдана отырып қорытындылады.

Жаңа сабақтың мазмұнын айқындау мақсатында АКТ-дан ата-аналар туралы әндер тыңдатқыздым.Тыңдап болған соң пікірлерін тыңдадым. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өз бетінше анықтауды ұсындым. Сабақтың тақырыбын қиындықсыз айта білді де,мақсатын менің сұрақтарымның көмегімен кідіріңкіреп барып айтты,бұрын соңды сабақтың мақсатын өзім айтатынмын.Оқушылар сыни ойлауға бейім екенін көрсетті және де мақсат қоя білуге,қорытындылауға үйренді.Авторлар жайлы мәлімет берілді.Өлеңдегі боранға байланысты теңеу сөздерді «Ассоцация» әдісін қолданып жазды. Шығармаға сүйеніп «Бес жолды» өлең құрады. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы екі шығарманы салыстырды.Осы кезде оқушылар бір-бірімен сөйлесіп,топ болып ақылдасып,ұтқыр шешімдер айту арқылы кеңінен мазмұндай түсті. «Сәйкестендіру тесті» арқылы сабақты қорытындыладым.

Бұдан кейінгі сабақтарымды жоспарлағанда бағдарламадан алған теориялық және практикалық білімді пайдаланып, үздіксіз көтеріп отыру, К.Д.Ушинскийдін сөзімен айтқанда « Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады». Алдағы уақытта сындарлы оқытуды мақсат ете отырып, оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беремін;өзін-өзі бағалау, өзін-өзі талдау, өзін-өзі түзету, өзін-өзі бақылау, өзіндік рефлексияны сабақта қамтуға тырысамын.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
933
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі