Материалдар / Рим империасының құлауы 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рим империасының құлауы 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа мұғалімдерге арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
1758
18 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тақырыбы: 1 бөлімі - Рим империясының құлауы

Мектеп Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Дүние жүзі тарихы Сынып 6 қатысқандар қатыспағандар

Сабақ2

Сабақ тақырыбы

Халықтардың ұлы қоныс аударуы және Батыс Рим имериясының құлауы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушыларға: Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін біледі

Көпшілігіне: Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды

Кейбіреуіне: Орта ғасырлар тарихының басталу оқиғаларын баяндайды

Бағалау критерийлері

Орта ғасырлардың тарихи кезеңдерінің анықтайды

Ежелгі дүние тарихы мен Орта ғасырлар арасындағы қоғамдық өзгерістерді түсінеді

Тілдік мақсаттары

Мәнмәтіннен 3 түйінді сөйлем жазып баяндау арқылы ортағасырдлар тарихына сипаттам береді (жазылым дағдысы)

Өкіл және кестені толықтыру әдістері мәнмәтін мазмұнына топтық талдау жүргізеді (оқылым, айтылым дағдысы)

Жағдайды анықта әдісімен сабақ мазмұнына ой жинақтайды (тыңдалым дағдысы)

Негізгі сөздер мен тіркестер: ерте орта ғасыр, дамыған орта ғасыр, кейінгі орта ғасыр, медиум,

Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері:

Қазақстанның орта ғасырлардағы тарихын оқудың маңызы неде? Қазақстанның орта ғасырлық кезеңі қандай ғасырларды қамтиды? Орта ғасырлар тарихында өзгерістер орын алған ба? Орта ғасырлар тарихы кезеңдері «Мәңгілік ел» идеясымен байланысты ма?

Құндылықтар

Қарым-қатынас жасау мәдениеті. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы 7 (6) (5.1.1.1.) Кіріспе

Алдыңғы білім

Орта ғасырлар тарихының тарихи кезеңдерін атайды

Сабақ кезеңдері

Тапсырмалар

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут



3 минут


Сабаққа бетбұрыс: «Шеңбердегі әңгіме» стратегиясы. Барлық оқушыларды шеңберге жинап, әр оқушыға өзінің ерекше қабілеттерін атауын және бірін-бірі қайталамауы сұралады.

Мұғалім оқушылардың ерекше қабілеттерін мадақтап, сабақ барысында сол үдеден шығуға шақырады

1-тапсырма Жеке жұмыс: Орта ғасырлар қандай тарихи кезеңнен тұрады? Сұрағына, Қазақстан тарихы 7 (6) пәнінен алған ақпаратын баяндайды


Сабақтың ортасы

6 минут



6 минут


3 минут



5 минут




9 минут




3 минут




5 минут





2 минут

Кітаптарды, вебсайттарды және тағы да басқа деректерді қолданып, тақырыпты әртүрлі аспектіде зеттеу.

Зерттеу сұрақтары:

Неліктен тағы тайпалар Рим аумағына басып кірді?

Рим империясының саяси, мәдени, экономикалық, мәдени, әлеуметтік әлсіздігі неден көрініс тапты?

Оқушылар зерттеу сұрақтарының жауаптарын жазбаша жазып, басқа топтың оқушыларымен және өзара бөлісу.

Оқушыларға Рим империясы дамуының әлсіз жақтарын ашып көрсететін мәтіндерді үлестіріп беруге болады немесе вебсайттардың сілетемелерін ұсынып, осы деректер негізінде зерттеу жүргізуді ұсыну.

Сабақтың бұл кезеңінде оқушылар Рим империясы дамуының саяси, әлеуметтік, мәдени, экономикалық аяларын анықтайды, талдау жасамайды.

Оқушылар Рим империясы дамуының әрбір аясының әлсіз жақтарын түсіндіреді. Мысалы, Рим империсының экономикалық дамуы аясында, құлдардың еңбегі тиімсіз бола бастады. Екінші ғасырдан әскери күші азайып, мемлекеттің еңбек күшінің сарқылуы мен тапшылығын туындатты, ал мемлекеттегі құлдар ешбір пайда таппағандықтан, еңбек етуге құлықсыз болды.

Мемлекетті басқаруда жергілікті халықтың артықшылары жойыла бастағандықтан, Рим азаматтарының саяси белсенділіктері төмендеді.

Рим империясының әлсіз жақтарын талдауда, әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, ынталандырушы сұрақтар қою. Бұл оқушылардың жауаптарын толық әрі өз ойларын анық және дәл жеткізіп, ойларын жетілдіруне көмектеседі.

Мысалы, Құлиеленушілік құрылыс қаншалықты тиімді болды?

Құлиеленушілік қоғамның тиімділігін қалай дәлелдейсіз?

Талдау және талқылау

Оқушылар себептерді/факторларды анықтағанан кейін, осы себептер/факторлар қалайша өзара байланысты және олардың қайсысы маңыздырақ болып келетіні туралы ойланады. Оқушылар Рим империясы неліктен ғұндардың қысымынан құлағанын себептерінің моделін құрастырады.

Шағын топтарда категорияларға (мысалы, қандай әлеуметтік, саяси, мәдени, экономикалық болып табылады? Қайсысы ұзақ мерзімді/қысқа мерзімді болып табылады) бөліп, олардың өзара байланысы (қай факторалар басқа бір факторларға әсер етті? Қайсысы алдымен қалыптасты) және салыстырмалы маңызы (Қандай факторалар алғышарт/жағдай болды? Қайсысы катализатор болды? Қайсысы ең басты рөль атқарды) туралы ойлануын ұсыну


2-тапсырма Топтық жұмыс – «Өкіл» әдісі

1.Мәтінмен оқып танысады, жұпта, топта талдайды

2.Топтастыру: ерте, орта, кейінгі топтарына топтасады

Алгоритмі:

§1 Мәнмәтін бөлікке бөліп оқып танысады, топта талдайды

Мәнмәтіннен 3 тұйінді сөйлем әзірлейді

Дайындаған түйінді сөйлемін басқа өкіл жіберу арқылы түсіндіредді

Бағалау: «Егер 5 минут болса .....»

Оқушылардан қосымша 5 минут берілсе не істейтінін сұрау арқылы жұмысты қалай жақсартатынын сұрау


Сергіту сәті. «Батыр, ханшайым, айдаһар» жаттығуы

Сынып батыр, ханшайым, айдаһар болып бөлінеді, әр топ өз тобында 1 ролді келісіп алып, оны эмоциямен көрсету арқылы белсенділігін арттыру

3-тапсырма. Жұптық жұмыс: Батыс Рим империясының құлауының себеін анықтау

§2, 1-тақырыпшасымен оқып танысады, жұптық талдау жасайды

1-топтағылар Б.Р.И. құлауының саяси себебін

2-топтағылар Б.Р.И. экономикалық себебін

3-топтағылар Б.Р.И. әлеуметтік себебін анықтайды

саяси

экономикалық

әлеуметтік







Берілген кестедегі тармақтарға тиісті ұғымдарын жазып, кестені толықтыру

Бағалау: «Алғыр. Жүйрік. Жылдам» әдісі

Тақтаға 3 номинация ілінеді, тапсырманы алғашқы орындаған 3-тіктер «Алғырлар», 2 орындағандар «Жүйріктер», 3 орындап аяқтағандар «Жылдамдар» болып мараптталады


4-тапсырма: Топтық жұмыс: «Жағдайды анықта»

Батыс Рим империясы құлауының 3 нақты себебін анықтаңыз

1.

2.

3.

Топта пікірлесіп, Б.Р.И. құлауының нақты бірнеше себебін анықтап, атайды

Сабақты бекіту:

  • Рим империясының әлсіреуінің басты себебі неде?

  • Герман тайпаларын неліктен Рим жеріне басып кірді?

  • «Халықтардың ұлы қоныс аударуын» кімдер басқарды?

  • Франктердегі жер иелену тәртібі қандай болды?

  • Франктер неліктен христиан дінін қабылдады?

  • Құл иеленуші қоғам қашан жойылды?

Үй тапсырмасы:

Орта ғасырлық Қазақстан тарихы мен дүние жүзі тарихы бір-бірімен байланысты жағы неде?

Ұқсастығы мен айырмашылығын жазу


Саралау

өкіл әдісімен Кіріспе бөлім мазмұнын біледі

Кестені толықтыру арқылы Б.Р.И. неге құлады себебін анықтайды

Жағдайды анықта әдісі арқылы Б.Р.И. құлауының нақты себебін толықтырады

Бағалау

«Алғар. Жүйрік. Жылдам»

«Егер 5 минут қалса ....»

«Сөйлемді толықтыр»

Сергіту

«Батыр, ханшайым, айдаһар» жаттығуын жасайды


Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе:

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді:

1.2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

Жетістіктері:

Қиыншылықтары туралы нені анықтадым:

Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!