Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Рим империасының құлауы 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа мұғалімдерге арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қараша 2018
1720
18 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар тақырыбы: 1 бөлімі - Рим империясының құлауыМектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Дүние жүзі тарихы Сынып 6 қатысқандар қатыспағандар Сабақ2 | ||
Сабақ тақырыбы | Халықтардың ұлы қоныс аударуы және Батыс Рим имериясының құлауы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушыларға: Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін біледіКөпшілігіне: Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды Кейбіреуіне: Орта ғасырлар тарихының басталу оқиғаларын баяндайды | |
Бағалау критерийлері | Орта ғасырлардың тарихи кезеңдерінің анықтайдыЕжелгі дүние тарихы мен Орта ғасырлар арасындағы қоғамдық өзгерістерді түсінеді | |
Тілдік мақсаттары | Мәнмәтіннен 3 түйінді сөйлем жазып баяндау арқылы ортағасырдлар тарихына сипаттам береді (жазылым дағдысы)Өкіл және кестені толықтыру әдістері мәнмәтін мазмұнына топтық талдау жүргізеді (оқылым, айтылым дағдысы)Жағдайды анықта әдісімен сабақ мазмұнына ой жинақтайды (тыңдалым дағдысы) | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: ерте орта ғасыр, дамыған орта ғасыр, кейінгі орта ғасыр, медиум, | ||
Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: Қазақстанның орта ғасырлардағы тарихын оқудың маңызы неде? Қазақстанның орта ғасырлық кезеңі қандай ғасырларды қамтиды? Орта ғасырлар тарихында өзгерістер орын алған ба? Орта ғасырлар тарихы кезеңдері «Мәңгілік ел» идеясымен байланысты ма? | ||
Құндылықтар | Қарым-қатынас жасау мәдениеті. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы | |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы 7 (6) (5.1.1.1.) Кіріспе | |
Алдыңғы білім | Орта ғасырлар тарихының тарихи кезеңдерін атайды | |
Сабақ кезеңдері | Тапсырмалар | Ресурстар |
Сабақтың басы3 минут 3 минут | Сабаққа бетбұрыс: «Шеңбердегі әңгіме» стратегиясы. Барлық оқушыларды шеңберге жинап, әр оқушыға өзінің ерекше қабілеттерін атауын және бірін-бірі қайталамауы сұралады.Мұғалім оқушылардың ерекше қабілеттерін мадақтап, сабақ барысында сол үдеден шығуға шақырады1-тапсырма Жеке жұмыс: Орта ғасырлар қандай тарихи кезеңнен тұрады? Сұрағына, Қазақстан тарихы 7 (6) пәнінен алған ақпаратын баяндайды | |
Сабақтың ортасы6 минут 6 минут 3 минут 5 минут 9 минут 3 минут 5 минут 2 минут | Кітаптарды, вебсайттарды және тағы да басқа деректерді қолданып, тақырыпты әртүрлі аспектіде зеттеу. Зерттеу сұрақтары: Неліктен тағы тайпалар Рим аумағына басып кірді?Рим империясының саяси, мәдени, экономикалық, мәдени, әлеуметтік әлсіздігі неден көрініс тапты? Оқушылар зерттеу сұрақтарының жауаптарын жазбаша жазып, басқа топтың оқушыларымен және өзара бөлісу. Оқушыларға Рим империясы дамуының әлсіз жақтарын ашып көрсететін мәтіндерді үлестіріп беруге болады немесе вебсайттардың сілетемелерін ұсынып, осы деректер негізінде зерттеу жүргізуді ұсыну. Сабақтың бұл кезеңінде оқушылар Рим империясы дамуының саяси, әлеуметтік, мәдени, экономикалық аяларын анықтайды, талдау жасамайды.Оқушылар Рим империясы дамуының әрбір аясының әлсіз жақтарын түсіндіреді. Мысалы, Рим империсының экономикалық дамуы аясында, құлдардың еңбегі тиімсіз бола бастады. Екінші ғасырдан әскери күші азайып, мемлекеттің еңбек күшінің сарқылуы мен тапшылығын туындатты, ал мемлекеттегі құлдар ешбір пайда таппағандықтан, еңбек етуге құлықсыз болды. Мемлекетті басқаруда жергілікті халықтың артықшылары жойыла бастағандықтан, Рим азаматтарының саяси белсенділіктері төмендеді. Рим империясының әлсіз жақтарын талдауда, әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, ынталандырушы сұрақтар қою. Бұл оқушылардың жауаптарын толық әрі өз ойларын анық және дәл жеткізіп, ойларын жетілдіруне көмектеседі. Мысалы, Құлиеленушілік құрылыс қаншалықты тиімді болды? Құлиеленушілік қоғамның тиімділігін қалай дәлелдейсіз?Талдау және талқылау Оқушылар себептерді/факторларды анықтағанан кейін, осы себептер/факторлар қалайша өзара байланысты және олардың қайсысы маңыздырақ болып келетіні туралы ойланады. Оқушылар Рим империясы неліктен ғұндардың қысымынан құлағанын себептерінің моделін құрастырады. Шағын топтарда категорияларға (мысалы, қандай әлеуметтік, саяси, мәдени, экономикалық болып табылады? Қайсысы ұзақ мерзімді/қысқа мерзімді болып табылады) бөліп, олардың өзара байланысы (қай факторалар басқа бір факторларға әсер етті? Қайсысы алдымен қалыптасты) және салыстырмалы маңызы (Қандай факторалар алғышарт/жағдай болды? Қайсысы катализатор болды? Қайсысы ең басты рөль атқарды) туралы ойлануын ұсыну 2-тапсырма Топтық жұмыс – «Өкіл» әдісі1.Мәтінмен оқып танысады, жұпта, топта талдайды2.Топтастыру: ерте, орта, кейінгі топтарына топтасадыАлгоритмі:§1 Мәнмәтін бөлікке бөліп оқып танысады, топта талдайдыМәнмәтіннен 3 тұйінді сөйлем әзірлейдіДайындаған түйінді сөйлемін басқа өкіл жіберу арқылы түсіндіредді Бағалау: «Егер 5 минут болса .....» Оқушылардан қосымша 5 минут берілсе не істейтінін сұрау арқылы жұмысты қалай жақсартатынын сұрау Сергіту сәті. «Батыр, ханшайым, айдаһар» жаттығуыСынып батыр, ханшайым, айдаһар болып бөлінеді, әр топ өз тобында 1 ролді келісіп алып, оны эмоциямен көрсету арқылы белсенділігін арттыру 3-тапсырма. Жұптық жұмыс: Батыс Рим империясының құлауының себеін анықтау§2, 1-тақырыпшасымен оқып танысады, жұптық талдау жасайды1-топтағылар Б.Р.И. құлауының саяси себебін2-топтағылар Б.Р.И. экономикалық себебін3-топтағылар Б.Р.И. әлеуметтік себебін анықтайды Берілген кестедегі тармақтарға тиісті ұғымдарын жазып, кестені толықтыруБағалау: «Алғыр. Жүйрік. Жылдам» әдісіТақтаға 3 номинация ілінеді, тапсырманы алғашқы орындаған 3-тіктер «Алғырлар», 2 орындағандар «Жүйріктер», 3 орындап аяқтағандар «Жылдамдар» болып мараптталады 4-тапсырма: Топтық жұмыс: «Жағдайды анықта»Батыс Рим империясы құлауының 3 нақты себебін анықтаңыз1.2.3.Топта пікірлесіп, Б.Р.И. құлауының нақты бірнеше себебін анықтап, атайды Сабақты бекіту: | |
Саралауөкіл әдісімен Кіріспе бөлім мазмұнын біледіКестені толықтыру арқылы Б.Р.И. неге құлады себебін анықтайдыЖағдайды анықта әдісі арқылы Б.Р.И. құлауының нақты себебін толықтырады | Бағалау«Алғар. Жүйрік. Жылдам»«Егер 5 минут қалса ....»«Сөйлемді толықтыр» | Сергіту«Батыр, ханшайым, айдаһар» жаттығуын жасайды |
Сабақ бойынша рефлексия | ||
Жалпы бағалау | Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе:1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді:1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңЖетістіктері:Қиыншылықтары туралы нені анықтадым:Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет: |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)