×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Р.Мұқанова " Мәңгілік бала бейнесі "

Автор:Тлеубаева Айсәуле Әбдімәлікқызы
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-04

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Р.Мұқанова " Мәңгілік бала бейнесі "

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Мектеп:







Күні:
Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:

Р.Мұқанова " Мәңгілік бала бейне "

Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)8.3.2.1 Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып жаңашылдығына баға беру
Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:




Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыра алады


Кейбір оқушылар орындай алады:


Тілдік мақсатСемей полигоны, мұң- зар, қайғы -қасірет, күнәсіз қыз, дерт т.б
  • Бағалау критерийлеріШығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады


    Жоғары деңгей дағдылары

    Құндылыққа баулу
    Пәнаралық байланыс: Музыка, тарих
    Алдыңғы оқу:

    Жоспар
    Жоспарланғануақыт



    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы 5 минут



















    Оқушылар Р.Мұханованың "Мәңгілік бала бейне" шығармасынан алынған шашыраған сөздер арқылы сөйлем құрастырады. Топтастыру " Мозайка " арқылы топқа бөлу 1-топ " Дерек" тобы2-топ "Пікір" тобы3-топ "Сұрақ" тобы4-топ " Іс - әрекет" тобы









    Кеспе қағаздар









    Аудио тыңдалым
    Ортасы





































































    Т. Ж.ДескрипторБілім алушы - шығарманың материалдық рухани құндылықтарын кейіпкер бейнесі арқылы көрсете алады; - шығарманың жаңашылдығына баға береді. -кейіпкерді суреттеуге қолданған шығармадағы тіл көркемдігін табады

    Деректерді сұрыптау кестесі

    ЖЖ



















    кестесі" әдісі

    Соңы



    Қосымша ақпарат








    Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,



    Барынша қолдау көрсету: 1.Тақырыпты болжау мақсатындағы ширату жаттығулары кезінде «Қарлы кесек»әдісі мен стопкадр пайдалану тиімді. Бұл әдісте бірдей тапсырма ұсынылғанымен, түрлі деңгейдегі жауап күтіледі. Бұл тапсырмада нәтиже немесе жауап бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.Орташа қолдау:мазмұн бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.Қолдау көрсету аз:

    Оқушылар бірін-бірі бағалайды, қорытынды бағаны мұғалім өзі қояды.Қазақ тілі пәнімен байланыс ширату жаттығуларында жүзеге асады.Музыкамен байланыс -тақырыпты болжау кезінде әуенмен видео қосылып тұрады.Топпен және жеке жұмыстарда денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету құндылығы көрініс табады.
    Рефлексиямен оқуміндеттеріне үйренді?өтті?Жоспарланған(тапсырмаларпайдаландым?Жоспарыманеге?

    1:2:1:2:1:2:






    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: