Материалдар / Р.Мұқанова " Мәңгілік бала бейнесі "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Р.Мұқанова " Мәңгілік бала бейнесі "

Материал туралы қысқаша түсінік
Р.Мұқанова " Мәңгілік бала бейнесі "
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2019
1595
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


Мектеп:



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы


Т.Жүргенов атындағы ЖББ орта мектебі



10 - бөлім. Пайым мен парасат


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубаева Айсәуле

СЫНЫП: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:


Р.Мұқанова " Мәңгілік бала бейне "


Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

8.3.2.1 Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып жаңашылдығына баға беру

Сабақ мақсаттары




Барлық оқушылар орындай алады:

Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды ажыратады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыра алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді

Тілдік мақсат

Семей полигоны, мұң- зар, қайғы -қасірет, күнәсіз қыз, дерт

т.б

Бағалау критерийлері

Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады

Шығарма жаңашылдығына баға береді

Ойлау дағдыларының деңгейі


Жоғары деңгей дағдылары


Құндылыққа баулу

Топпен және жеке жұмыстарда денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету құндылығы көрініс табады.

Пәнаралық байланыс:

Музыка, тарих

Алдыңғы оқу:


Р.Мұқанованың өмірі мен шығармашылығы арқылы сын тұрғысынан ойлауға дағдыланды.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт




Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Басы

5 минут









2 минут











5 минут

Ширату жаттығулары



С. "Қарлы кесек" әдісі арқылы

Оқушылар Р.Мұханованың "Мәңгілік бала бейне" шығармасынан алынған шашыраған сөздер арқылы сөйлем құрастырады.

Топтастыру " Мозайка " арқылы топқа бөлу

1-топ " Дерек" тобы

2-топ "Пікір" тобы

3-топ "Сұрақ" тобы

4-топ " Іс - әрекет" тобы



Үнтаспадан "Мәңгілік бала бейне" монологын тыңдайды "STOP KADR" әдісі арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтаймын.








Кеспе қағаздар











Аудио тыңдалым

Ортасы





15 минут

























































8 минут










Т. Ж.

«FILA кестесі" әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA кестесі» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F/ Дерек/ – шығармадан материалдық және рухани құндылықтар бойына топтасқан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;

I /Пікір/– шығарманың жаңашылдығы туралы өзінің ой- пікірі;

L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын жоғары деңгейлі сұрақтар әзірлеу;

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .

Топтық бағалау.

Дескриптор

Білім алушы

- шығарманың материалдық рухани құндылықтарын кейіпкер бейнесі арқылы көрсете алады;

- шығарманың жаңашылдығына баға береді.

- кейіпкер тұлғасын ашатын жоғары деңгейлі сұрақтар әзірлей алады

-кейіпкерді суреттеуге қолданған шығармадағы тіл көркемдігін табады



Деректерді сұрыптау кестесі



М. Мұнда білім алушылар талдауды әрі қарай сұрыптап, жаңашылдығына салыстыру бойынша баға береді.

ЖЖ

Деректер

ге ұсыныс

Ойларды толықтыру

Сұрақтар жауабы

Іс-әрекет қадамы










Әр тапсырмадан кейін мұғалімнің сындарлы кері байланысы жүреді









«FILA

кестесі" әдісі

Дерек

Пікір

Сұрақ

Іс - әрекет


Соңы

5 минут

Оқушы рефлексиясы:



Қосымша ақпарат







Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс –

Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).



Барынша қолдау көрсету: 1.Тақырыпты болжау мақсатындағы ширату жаттығулары кезінде «Қарлы кесек»әдісі мен стопкадр пайдалану тиімді. Бұл әдісте бірдей тапсырма ұсынылғанымен, түрлі деңгейдегі жауап күтіледі. Бұл тапсырмада нәтиже немесе жауап бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.

Орташа қолдау:

2. Топқа арналған «FILA кестесі" әдісін пайдалану арқылы қарым-қатынас формалары бойынша саралауды (топтық жұмыс) және

мазмұн бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.

Қолдау көрсету аз:

3.Жеке жұмысқа «Деректерді сұрыптау кестесі»әдісі кезінде оқушы дербестігі және жауапкершілігі бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.


Оқушылар бірін-бірі бағалайды, қорытынды бағаны мұғалім өзі қояды.

Қазақ тілі пәнімен байланыс ширату жаттығуларында жүзеге асады.

Музыкамен байланыс -тақырыпты болжау кезінде әуенмен видео қосылып тұрады.

Топпен және жеке жұмыстарда денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету құндылығы көрініс табады.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу

міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іскеасты ма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгеріс

енгіздім жəне

неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!