Сабақтың басы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу.
2. Психологиялық
ахуал
Оқушыларды шеңбер
бойымен тұрғызу.
Білу.
«Сөзді тап»
тәсілі
Қобдишаға тақырыпқа қатысты
түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы
қобдишадан қиынды қағазды алып, бір минутта ондағы сөздің атын
атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді
түсіндіруді жалғастырады (Семей, полигон, бомба,
қасірет).
Түсіну. «Тақырыпты
болжау»
Оқушыларға мәтін мазмұнынан
хабар беретін суреттер беріледі.
-
Бұл суреттердің бүгінгі
сабаққа қандай қатысы бар?
-
Екінші суреттегі бала
ше?
-
Ал мына тұлға сіздерге таныс
па?
-
Тұлғаның қазақ халқы үшін орны
қандай?
-
Қоғамға қандай еңбегімен
танымал?
(оқушылар жауабы
тыңдалады)
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады
Қобдишаға тақырыпқа қатысты
түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы
қобдишадан қиынды қағазды алып, бір минутта ондағы сөздің атын
атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді
түсіндіруді жалғастырады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы
бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ
ҚБ
|
8-сынып қазақ
әдебиеті
Суреттер
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны
тану. «Семей-Невада» немесе полигон туралы бейнежазба
көрсету.
https://www.youtube.com/watch?v=zwDlvHK4qiA
1-топ: Бейнежазбадағы оқиғаларды еске
сақтайды;
2-топ: Бейнежазба кейіпкерлерін еске
сақтайды.
3-топ: Оқиға орнын еске
сақтайды;
4-топ: Әр көріністе пайда болған сезімдерін
қағазға түсіріп отырады.
Дескриптор:
-
Бейнежазбадағы оқиғаларды еске
сақтайды;
-
Бейнежазба кейіпкерлерін еске
сақтайды;
-
Оқиға орнын еске
сақтайды;
-
Әр көріністе пайда болған
сезімдерін қағазға түсіріп отырады.
ҚБ
Топтардың
қорғауы.
Енді осы қасірет туралы
жазылған көркем шығармалар білеміз бе?
Қандай?
Топтық жұмыс
Автор туралы мәлімет.
«Тұлғаны таны» әдісі
Кері байланыс
Автор туралы не білдік? Автор өмірбаянынан не
білдік? Не үйрендік?
ҚБ
«Шапалақ» тәсілі
Ең ұтымды жауап пен сұраққа-төрт шапалақ, Ең
қызықты жауап мен сұраққа- үш шапалақ, Ең
дәлелді
жауап пен сұраққа – екі шапалақ.
Ж/ЖЖ.
Қолдану,
талдау. «Болжам кестесі» әдісі.
Оқушылар шығарма мазмұнымен танысады.
1-қадам. Мұғалім әңгімені бөліп
оқиды.
2-қадам. Үзінді оқылып болған соң,
мұғалім оқушылардан әрі қарай не болатынын сұрайды және жорамалын
кестенің 1-бағанына жаздырады:
Мәтіннен
1-үзінді
|
Не
болады?
|
Өз жауабыңызды 1-үзіндіге сүйеніп
дәлелдеңіз
|
Шын мәнінде не
болды?
|
Мәтіннен
2-үзінді
|
Не
болады?
|
Өз жауабыңызды 2-үзіндіге сүйеніп
дәлелдеңіз
|
Шын мәнінде не
болды?
|
3-қадам. Оқушылар өз болжамдарын 1-үзіндінің мазмұнына
сүйене отырып, кестенің 2-бағанын толтырады.
Жұмыс осы сызба бойынша
жалғасады.
Жинақтау.
Шығарманы
сюжеттік-композициялық құрылымына
талдау.
Дескриптор:
ҚБ
Бағалау. «DEAL»
әдісі
1-топ: Мұндағы D – describe –
баяндау, суреттеу (оқығандарыңды, көргендеріңді сипаттаңдар,
сынаңдар);
2-топ: E – explain – түсіндіру (оқиға
бойынша не білетіндеріңді, не білгендеріңді, не түсінгендеріңді
суреттеңдер);
3-топ: A – annalise – талдау
(ақпаратты талдаңдар, себептерін анықтаңдар, қорытынды
жасаңдар);
4-топ: L – links – байланыс
(болжамдар немесе қорытынды жасау үшін өздеріңде бар біліммен
байланыстырыңдар).
Дескриптор:
-
оқығандарын, көргендерін
сипаттайды, сынайды;
-
оқиға бойынша не білетіндерін,
не білгендерін, не түсінгендерін
суреттейді.
-
ақпаратты талдайды, себептерін
анықтайды, қорытынды жасайды;
-
болжамдар немесе қорытынды
жасау үшін өздерінде бар білімді байланыстырады, ой қорытындысын
жасайды.
ҚБ
|
«Семей-Невада» немесе полигон
туралы бейнежазба көрсету.
Бейнежазбадағы оқиғаларды еске
сақтайды;
Бейнежазба кейіпкерлерін еске
сақтайды;
Оқиға орнын еске
сақтайды;
Әр көріністе пайда болған
сезімдерін қағазға түсіріп отырады.
Автор туралы мәлімет
алады.
«Болжам кестесі» әдісі.
Оқушылар шығарма мазмұнымен танысады.
Шығарманы
сюжеттік-композициялық құрылымына талдау.
«DEAL» әдісімен шығарманы
талдап, ой қорытындылайды.
|
ҚБ
ҚБ
«Шапалақ»
тәсілі
Ең
ұтымды жауап пен сұраққа-төрт
шапалақ, Ең қызықты жауап мен сұраққа- үш шапалақ,
Ең дәлелді жауап пен сұраққа – екі
шапалақ.
ҚБ
ҚБ
|
https://www.youtube.com/watch?v=zwDlvHK4qiA
Р. Мұқанова «Мәңгілік бала
бейне» әңгімесі
|