|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботтехника |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ғаниқы Аида |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Роботтехниканың тарихы және оның келешегі. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.4.3 – робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Робот» ұғымына анықтама береді. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
|
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды атмосфера орнату үшін, «Жүректен жүрекке» тренингін ұйымдастыру. Мақсаты: Оқушылар шеңберде бір-біріне жағымды мінездерін айтып, ынтымақта қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Робот» дегенде біздің көз алдымызға көбінесе ғылыми-фантастикалық фильмдер мен кітаптарда бейнеленген роботтар келеді. Робот –бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Оған кіржуғыш мәшине, авиалайнер және минатазалаушылар сияқты көптеген мысал келтіруге болады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Бүгінде робот біздің өміріміздің түрлі салаларына еніп кетті. Олар ғарышқа ұшады, басқа ғаламшарларды зерттейді, әскери мақсаттарда қолданылады. Роботтехника тарихы Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі атомдық өндірістің пайда болуымен де байланысты. Роботтың әлем мойындаған туған күнін 1966 жыл деуге болады. Бұл күні С.А.Лавочкин атындағы мәшине-құрылыс зауытында алғаш рет «Луноход-1» роботы жасалды. «Луноход-1» роботы -1970 жылы автоматты стансылар құрамында Ай бетінде сәтті жүріп өткен тарихтағы алғашқы ақпарат.
Жаңа тақырыпқа кері байланыс ретінде тапсырмалар орындаймыз. Топтық жұмыс. «Термин сөздер» әдісі. 1-тапсырма.
Дескриптор: Термин сөздерді белгілеп, тапсырманы орындап шығады. ҚБ: стикер /4 балл/ Жеке жұмыс. 2-тапсырма. -Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне қандай мысалдар келтіруге болады? Дескриптор: -Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді. ҚБ: стикер /3 балл/ Сергіту сәті “Хоки поки биі” Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Оқушылар бірігіп, презентация жасайды. “үй шаруасындағы роботтар” “медицина саласындағы роботтар” “жануар роботтар” “білім беру роботтар’ “өнеркәсіптік роботтар’ Дескриптор: Осы тақырыптар бойынша слайд құрап, бірге қорғап шығады. ҚБ: стикер /3балл/ |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
Стикер 4 балл Стикер 3 балл Стикер 3 балл |
Презентация https://learningapps.org/watch?v=pif3p0c6k22 https://learningapps.org/watch?v=prnnwkn3n23 Карточка |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. Кері байланыс «Чемодан және еттартқыш» әдісі «нені білдім? стикерге пікір жазып, чемоданға салады, нені үйрендім? стикерге пікір жазып, еттартқышға салады |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 3.1, 69-бет , «Үй тапсырмасы» |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Роботтехниканың тарихы және оның келешегі
Роботтехниканың тарихы және оның келешегі
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботтехника |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ғаниқы Аида |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Роботтехниканың тарихы және оның келешегі. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.4.3 – робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Робот» ұғымына анықтама береді. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
|
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды атмосфера орнату үшін, «Жүректен жүрекке» тренингін ұйымдастыру. Мақсаты: Оқушылар шеңберде бір-біріне жағымды мінездерін айтып, ынтымақта қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Робот» дегенде біздің көз алдымызға көбінесе ғылыми-фантастикалық фильмдер мен кітаптарда бейнеленген роботтар келеді. Робот –бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Оған кіржуғыш мәшине, авиалайнер және минатазалаушылар сияқты көптеген мысал келтіруге болады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Бүгінде робот біздің өміріміздің түрлі салаларына еніп кетті. Олар ғарышқа ұшады, басқа ғаламшарларды зерттейді, әскери мақсаттарда қолданылады. Роботтехника тарихы Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі атомдық өндірістің пайда болуымен де байланысты. Роботтың әлем мойындаған туған күнін 1966 жыл деуге болады. Бұл күні С.А.Лавочкин атындағы мәшине-құрылыс зауытында алғаш рет «Луноход-1» роботы жасалды. «Луноход-1» роботы -1970 жылы автоматты стансылар құрамында Ай бетінде сәтті жүріп өткен тарихтағы алғашқы ақпарат.
Жаңа тақырыпқа кері байланыс ретінде тапсырмалар орындаймыз. Топтық жұмыс. «Термин сөздер» әдісі. 1-тапсырма.
Дескриптор: Термин сөздерді белгілеп, тапсырманы орындап шығады. ҚБ: стикер /4 балл/ Жеке жұмыс. 2-тапсырма. -Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне қандай мысалдар келтіруге болады? Дескриптор: -Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді. ҚБ: стикер /3 балл/ Сергіту сәті “Хоки поки биі” Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Оқушылар бірігіп, презентация жасайды. “үй шаруасындағы роботтар” “медицина саласындағы роботтар” “жануар роботтар” “білім беру роботтар’ “өнеркәсіптік роботтар’ Дескриптор: Осы тақырыптар бойынша слайд құрап, бірге қорғап шығады. ҚБ: стикер /3балл/ |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
Стикер 4 балл Стикер 3 балл Стикер 3 балл |
Презентация https://learningapps.org/watch?v=pif3p0c6k22 https://learningapps.org/watch?v=prnnwkn3n23 Карточка |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. Кері байланыс «Чемодан және еттартқыш» әдісі «нені білдім? стикерге пікір жазып, чемоданға салады, нені үйрендім? стикерге пікір жазып, еттартқышға салады |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 3.1, 69-бет , «Үй тапсырмасы» |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



















