Материалдар / Рөлдік-сюжеттік ойындар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рөлдік-сюжеттік ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып ойындар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1446
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


CАБАҚ ЖОСПАРЫ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақтың ұлттық ойындары.

Ортақ тақырып: Менің туған өлкем.

Мектеп:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Рөлдік сюжеттік ойындар.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.1 Дене дамуына ықпал ететін қарапайым жаттығулар жинағын орындау және түсіну.

Сабақ мақсаттары

Қарапайым жаттығулар кешенін орындау және қозғалыс ойындар арқылы, физикалық қасиеттерді дамыту, туындайтын қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау.

Бағалау критерийлері

Дене дамуына ықпал ететін қарапайым жаттығулардың пайдасын анықтайды және дене жаттығуларының орындалу маңыздылығын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

ұлттық қазақ ойындары білімін талқылау және көрсету.

Пән лексикасы және терминология

  • «Теңге алу»

  • «Арқан тартыс»

  • «Бәйге»

  • «Қаршығалар және қарлығаштар»

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Біздің ойындарымызда неліктен ережелер бар?

  • Сізге ойынсерікпен жұмыс істеу ұнай ма?

  • Ережелерді ұстанудың және топтық ойындарды әділ ойнаудың неліктен маңызды екені туралы айта аласыз ба?

Құндылықтарды дарыту


Салауатты өмір салты маңызынан хабардарлық (дене,ой, қатынас);

Қимылдар, таңдаулар мен шешімдерде тәуелсіздік;

Жеке, жұпта және командада жұмыс істеу қабілеті;

Мектеп миссиясын, пайымдауын және жаһандық азаматтықты жүзеге асыру

Оқушылардың өз өмірлерінде салауатты өмір салтын ұстануға және үйренген дене қимыл дағдыларын алдағы уақытта қолдануға ынталандыру талпындыру.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы

АКТ қолдану дағдылары

АКТ (әсіресе ғалам торды) байланыс, істестік, мазмұн жасау, дене тәрбиесі саласында көмек сұрау мен ақпарат табу үшін басты құрал ретінде қолдану.

Оқушыларға арналған қазақ ойындары: http://www.bilu.kz/igry.php

Бастапқы білім


Бөлімнің басында оқушылар ұлттық ойындармен танысады, сюжеттік - рөлдік ойындарды ойнайды және бөлімнің соңында ұлттық ойындар арқылы әділ ойын дағдыларды мен ынтымақтастық машықтарын бекітеді.

Жоспарлардағы әрекеттер

Б = барлық сынып ЖЖ = жұптық жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

ф = формативтік бағалауды қолдайды Т = топтық жұмыс

Ж = жеке жұмыс К = оқытушы көрсетеді

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 12-15 мин. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте - бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Комплекстік жаттығу 16-18.



Мұғалімге ысқырық, секундомер,

тексеру журналы.


Сабақтың ортасы














Сюжеттік - рөлдік ойындар.

(К, Г) Қаршығалар және қарлығаштар.

Оқушылар екі тең командаға бөлінеді. Бірінші команда - қарлығаштар, ал екіншісі - қаршығалар. Екі команда да бір-біріне арқасымен қарап екі сапқа тұрады. Мұғалім «Қарлы» немесе «Қаршы» сөзін қатты айқайлап айтады. Команда аты толығымен аталмайынша, қозғалуға болмайды. Мұғалім бір команданың атын толығымен айтқан соң, аты аталған топ жан-жаққа қаша бастайды, белгіленген аймақтан шығып кетуге тырысады, ал аты аталмаған топ ойыншылары оларды қуа жөнеледі. Ұсталған ойыншылар сол топтың мүшесі болып саналады. Ойынды қайтадан бастауға болады.

Мұғалімге нұсқаулық:

Оған шексіз оқушы саны қатыса алады. Бірнеше ойын нәтижесі бойынша жеңушілерді анықтауға болады.

Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң. Оқушыларға арналған қазақ ойындары:

http://www.bilu.kz/igry.php

Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:

Сұрақ: Біздің ойындарымызда неліктен ережелер бар?

Сізге ойынсерікпен жұмыс істеу ұнай ма?

Үйге тапсырма: қол,дене бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

.

Қозғалмалы ойындарындағы тапсырмаларды, жүйелі жаттығулар жинағының реттілігін көрсетеді. Жаттығуларды барынша біркелкі орындау, орындалу сапасы, бірлескен ойындарда тапсырмалардың мағынасын ашу. Орындалуын анықтау.

Қабілеті жоғары оқушылар қозғалыс әрекеттерін қайталап, сынып алдында орындалуын өз бетінше көрсету.

Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен белсенді жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу. Дағдыларын дамытуға ынталану. Қозғалыс әрекеттерін белсендендіру. Ойындар барысында бейресми қалыптастырушы бағалаулар.

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.

Дене қуатын үнемдеу шарттары.

Дұрыс тыныс алу.

Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаты негізгі бөлімдегі іс-қимылдардың орындалуына байланысты қойылған.

Оқу мақсаты оқушыларға түсінікті, белсенді түрде ынталанып қол жеткізді.

Әр тапсырмаға бөлінген уақыт толығымен жеткілікті болды.

Әр түрлі деңгейдегі тапсырмалардың орындалу сапасын бақылау, саралау.

Жоспарланған іс-әрекеттер кезеңдері бойынша толығымен меңгерілді.

Жекелеген оқушыларға дағдысын қалыптастыруға тапсырмалар берілді, қарастырылды.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Жекелей, топтық тапсырмалардың орындалу сапасы.

2: Жаттығулардың орындалу ретінің сақталуы. Өзін-өзі бағалау.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Саралап тапсырмалар беру.

2: Тапсырмалардың орындалуына ықпал ететін факторлар. Тапсырманың мағынасын ашу.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сыныптың ішкі жағдайына, оқушылардың үнін есту, жекелеген оқушыларға әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар беру, ұсыну әдістерін қарастыру. Тапсырманың орындалуына байланысты сұрақтар қою. Тапсырманы бірнеше рет қайталап көрсетуге мүмкіндік беру.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!