Материалдар / Рухани денсаулық – өмірдің мәні. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рухани денсаулық – өмірдің мәні. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2791
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Рухани денсаулық – өмірдің мәні.


Уақыты: 16.10

Мұғалімнің аты-жөні: Айткожина А. Д.


Сыныбы 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Осы сабақтың сол мақсатқа қол жеткізуде тигізетін үлесі


7Т/А6Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

7.Ж2. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орында қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу.

7ӘТН2. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлығы: диалогке қатысып, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі.

Көбі: шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазады.

Кейбірі: интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады.

Күтілетін нәтижелер

Жаны саудың - тәні сау болатынын біліп, рухани байлық білім, тәрбие және салауатты өмір салтында екенін ұғынады.

Осыған дейінгі меңгерілген білім

« Денсаулық және қоршаған орта»

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс - әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы


«Қарама-қарсы саптар» тренингі. Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып, таныстыру сұрақтарын қояды. Оқушылар жұптарын өзгертіп, тақырып аясында өзгелермен сұхбаттасады.


https://www.youtube.com/watch?v=NR041K1KrXQ



Сабақтың ортасы






























Сергіту сәті: оқушылар топта саналу арқылы бөлінеді



Тыңдалым.

1-тапсырма.

А) Өлеңді аудиотаспадын тыңдап, тірек сөдерді табады.

Ә) Айтылым.

2-тапсырманы орындайды. Сұрақтарға жауап береді.


Тілдік бағдар. Эмоционалды сөздер туралы мағлұмат беру.


Жазылым

3-тапсырма. «Дербес пікір» тәсілі бойынша әр оқушы тақырыпқа қатысты өз көзқарасын білдіреді. Оқушы 7-8 минут ішінде қарастырылған тақырып бойынша өз ойын жазады. Құрылымы:

1.Өзіндік пікір-1 сөйлем

2.Дәлел-2 сөйлем

3.Өз пікірін дәлелдейтін мысал-2 сөйлем

4.Өз пікіріне қарсы дәлел-1 сөйлем

5.Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал – 1 сөйлем

6.Қорытынды-2сөйлем.


Сергіту сәті.


Оқылым.

4- тапсырма. Мәтінді оқиды, әр жолдағы абзацтағы ойдың берілу жолдарын анықтайды.



Қалыптастырушы бағалау.





Ү/Т:







Білім беру құндылығы















Сабақтың соңы


Рефлексия

11-тапсырма. «Шығу парағын» толтыру.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!