Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мирзабаев Б.Б.Дарынды ер балаларға арналған «Білім-Инновация» мектеп-интернатыӨтетін орны : Облыстық өлкетану мұражайыҚатысатын сынып: 7 Ұлттық мәдениет- Акмеқоғам бастауы
( Н.Ә.Назарбаевтың : « Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» мақаласының желісі бойынша)Оқу мақсаты: Болашаққа бағдар, рухани жаңғыру, акмеқоғам, мәдени мұра, ізгілік туралы құндылықтарды түсіндіру
Сабақтың мақсаты: Елбасымыздың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» - ұлттық кодты және акме қоғам құру жолындағы ұлттық құндылықтарды сақтау мен қазақ елінің өзіндік моделін қалыптастырудағымаңызды бағдары екенін түсіне алады.
Тілдік міндеттер: оқушыларды пікірталас, диалогтарға тарту Пәндік лексика мен терминология: - Акмеқоғам, жаңғыру, прагматизм, көп-мәдениеттілік, демография, эволюциялық даму, патриот, өмір салты, жаһандықДиалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:Басқа өркениеттер әсері…Мәдени Алуантүрлілік Жаһандану Акме қоғамынталандырылуы (-мауы) керек,себебі…Мен ... деп ойлаймын, себебі…Мен келісемін (-пеймін), себебі…Бұл айырмашылықтар Қазақстанғапайдалы/ зиян, себебі…Құндылықтарды дарыту:Өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну- патриотизм- ұлттық сана-сезім- тәуелсіздік- ар-ождан бостандығыАлдыңғы білім:Қазіргі замаңғы Қазақстан елінің рухани мәдениеті бөлімі бойынша формативті жұмыс жүргізілді.
Сабақтың басы:Ұйымдастыру кезеңі.Ой-шақыру.
«Әлем бізді қара алтынмен немесе сыртқы саясаттағы ірі бастамаларымызбен ғана емес, мәдени жетістіктерімізбен де тануы керек»
«Ұлттық код», «Акмеқоғам», «Жаңғыру» ұғымын қалай түсінесіздер? деген проблемалық сұрақтар қойып, топтық талқылауға ұсынады. Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.
Сабақтың ортасы
Жапуап алу немесе Диалог. (Оқушылармен ой бөлісу. Әр оқушы өз ойын айтады. Пікірін білдіреді. Қоғамдағы келелі мәселерден сөз қозғайды. Еркін бағытта жүреді)
Мен қазақстандықтардың ешқашан бұлжымайтын екі ережені түсініп, байыбына барғанын қалаймын. Біріншісі – ұлттық код, ұлттық мәдениет сақталмаса, ешқандай жаңғыру болмайды. Екіншісі – алға басу үшін ұлттың дамуына кедергі болатын өткеннің кертартпа тұстарынан бас тарту керек. Н.Ә.Назарбаев
«Ұлттық код» деген не?
Ұлттық код қайда?
Ұлттық код, ұлттық мәдениет сақталмаса, ешқандай жаңғыру болмайды
(кестеге 1 сөзбен қорытынды жазып шығады)
Тіл
Рухани болмыс
ізгілік
Мәдениет
адалдық
Парыз
Ұлттық мәдениет
Заманауи мәдениет
этикет
Командалық талқылау стратегиясы. (оқушылар топ ішінде идеялармен тиімді алмасуын қамтамасыз ету үшін «өкіл», «көңілді топтар» сияқты стратегияларды қолданып, команда жұмысын құрылымдайды)
ХХ ғасырдағы батыстық жаңғыру үлгісінің бүгінгі заманның болмысына сай келмеуінің сыры неде?
Қазір салтанат құрып тұрған жаңғыру үлгілерінің қатері не деп ойлайсыз?
Қазақ деген ұлт, этнос ретінде болмысымызды сақтап, төтеп бере аламыз ба?!
Бұл жоба нені көздейді?
Сабақтың соңы. « Күллі жер жүзі біздің көз алдымызда өзгеруде. Әлемде бағыты әлі бұлыңғыр, жаңа тарихи кезең басталды. Күн санап өзгеріп жатқан дүбірлі дүниеде сана-сезіміміз бен дүниетанымымызға әбден сіңіп қалған таптаурын қағидалардан арылмасақ, көш басындағы елдермен тереземізді теңеп, иық түйістіру мүмкін емес. Өзгеру үшін өзімізді мықтап қолға алып, заман ағымына икемделу арқылы жаңа дәуірдің жағымды жақтарын бойға сіңіруіміз керек» Елбасының Болашаққа бағдар:Рухани жаңғыру“ мақаласынан үзінді.Мәңгілік ел” болу жолындағы ұлы істеріңіз жаңа дәуірлерге жол ашсын!»Кері байланыс: Қиын болды… Бүгін мен білдім… Қызықты болды… Бағалау. Мұғалім оқушыларға оқу мақсатына жеткенің немесе жетпегенін айтады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз