Материалдар / Руханият
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Руханият

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
863
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 9 «а»

Сабақтың тақырыбы: Руханият


Сабақтың мақсаты: Руханият ұғымы туралы түсінік алу

Сабақтың міндеті: Рухани байлық көздерін ұғындыру;

Рухани байлықтарды бағалауға, қастерлеуге үйрету;

Рухани байлығын қалыптастыру:


Күтілетін нәтиже: Бірлесіп жұмыс жасау дағдыларын игереді.Өз ойларын айқын жеткізеді.

Сабақтың типі: жаңа сабақ

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі:

Сабақтың көрнекілігі: Қима қағаздар, стикер, маркерлер, слайдтар, А4.


Сабақтың барысы: АКТ, кері байланыс, жеке жұмыс,бейне ролик, «Т» кестесі, көшбасшылық, венн диаграмма, миға шабуыл.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1) Білім алушылармен амандасу.

2) Білім алушылардың сабаққа қатынасын тексеру.

3) Сергіту сәті кезінде «Кенгуру » әдісін пайдаландым.


ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Адамды білім сақтайды»тақырыбына эссе жазу.

Эссені бағалау критерийі. Тақырып толық ашылған болса - 10 балл, мазмұны толық ашылмаған болса - 8 балл, мазмұны толық емес, сөздері мағынасыз, мәнсіз болған жағдайда - 6 балл, немқұрайлық танытып, жазбай келгендерге қосымша сұрақтарға жауап ала отырып, 4 балға дейін бағалаймын.

Миға шабуыл:

  • Өткен жолы қандай тақырыппен жұмыс істедік?

  • Тақырып бойынша түйіп, білгенің?

  • Үй тапсырмасында алған білімдеріңді күнделікті өмірде пайдалана аласың ба?

  • Үй тапсырмасында кездескен проблемалық сұрақтарың?

  • Ұсыныс, тілектерің.

Қызығушылығын ояту.


  1. Бейне роликтер. Оқудан жалықтың ба? Қытай балеті.

(Оқушылардың бейне роликтерден алған әсерлерін диологтік талқылауға салу).

  • Осы бейне ролик бойынша қандай әсер алдыңдар?

  • Рухани дүние дегенде не түсінесіңдер?

  • «Білімді жетер- мұратқа» деген даналық сөзбен келісесіңдер ме?

  1. Түсіну.

  • Руханияттың қоғам дамуымен байланысы.

  • Көркем өнердің рухани жетілуге әсері.

  • Рухани дамудың мәдениеттегі рөлі.

  • Тіл - аса қадірлі рухани байлық.


  1. Қолдану. Венн диаграмма



мәдениетті ортақ қасиет мәдениетсіз


Shape1 Shape2















  1. Талдау. «Т» кестесі арқылы сұрақтар қояды. Сұрақтармен жұмыс жасайды; өзгені тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.



Оңай сұрақ

Қиын сұрақ
























  1. Синтез. БҮҮ стратегиясы бойынша жұмыс жүргізілді.

Әр оқушыға А4 фарматты қағаздар берілді. Мәдениеттің рухани дамудағы рөлі туралы не білесіңдер?

Білетінім


Үйренгенім

Үйренгім келеді





  1. Бағалау. Оқушылар өзін бағалайды.


  1. Үй жұмысын беру. Көркемөнердің рухани жетілуге ықпалы туралы мәліметтер жинау.

Кері байланыс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!