Сыныбы: 9
«а»
Сабақтың тақырыбы:
Руханият
Сабақтың мақсаты: Руханият ұғымы туралы
түсінік алу
Сабақтың міндеті: Рухани байлық көздерін
ұғындыру;
Рухани байлықтарды бағалауға,
қастерлеуге үйрету;
Рухани байлығын
қалыптастыру:
Күтілетін нәтиже: Бірлесіп жұмыс жасау
дағдыларын игереді.Өз ойларын айқын
жеткізеді.
Сабақтың типі: жаңа
сабақ
Сабақтың түрі: аралас
сабақ
Сабақтың
әдісі:
Сабақтың көрнекілігі: Қима қағаздар, стикер,
маркерлер, слайдтар, А4.
Сабақтың барысы:
АКТ, кері байланыс, жеке
жұмыс,бейне ролик, «Т» кестесі, көшбасшылық, венн диаграмма, миға
шабуыл.
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
1) Білім алушылармен
амандасу.
2) Білім алушылардың сабаққа
қатынасын тексеру.
3)
Сергіту сәті кезінде
«Кенгуру » әдісін пайдаландым.
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау: «Адамды білім
сақтайды»тақырыбына эссе жазу.
Эссені бағалау
критерийі. Тақырып толық ашылған болса
- 10 балл, мазмұны толық ашылмаған болса - 8 балл, мазмұны толық
емес, сөздері мағынасыз, мәнсіз болған жағдайда - 6 балл,
немқұрайлық танытып, жазбай келгендерге қосымша сұрақтарға жауап
ала отырып, 4 балға дейін бағалаймын.
Миға
шабуыл:
-
Өткен жолы қандай тақырыппен
жұмыс істедік?
-
Тақырып бойынша түйіп,
білгенің?
-
Үй тапсырмасында алған
білімдеріңді күнделікті өмірде пайдалана аласың
ба?
-
Үй тапсырмасында кездескен
проблемалық сұрақтарың?
-
Ұсыныс,
тілектерің.
Қызығушылығын
ояту.
-
Бейне
роликтер. Оқудан жалықтың ба? Қытай
балеті.
(Оқушылардың бейне роликтерден
алған әсерлерін диологтік талқылауға
салу).
-
Осы бейне ролик бойынша қандай
әсер алдыңдар?
-
Рухани дүние дегенде не
түсінесіңдер?
-
«Білімді жетер- мұратқа» деген
даналық сөзбен келісесіңдер ме?
-
Түсіну.
-
Руханияттың қоғам дамуымен
байланысы.
-
Көркем өнердің рухани жетілуге
әсері.
-
Рухани дамудың мәдениеттегі
рөлі.
-
Тіл - аса қадірлі рухани
байлық.
-
Қолдану. Венн
диаграмма
мәдениетті ортақ қасиет
мәдениетсіз
-
Талдау. «Т» кестесі арқылы сұрақтар
қояды. Сұрақтармен жұмыс жасайды; өзгені тыңдай отырып, өз білімін
толықтырады.
-
Синтез. БҮҮ стратегиясы бойынша жұмыс
жүргізілді.
Әр оқушыға А4 фарматты
қағаздар берілді. Мәдениеттің рухани дамудағы рөлі туралы не
білесіңдер?
Білетінім
|
Үйренгенім
|
Үйренгім
келеді
|
|
|
|
-
Бағалау. Оқушылар өзін
бағалайды.
-
Үй жұмысын
беру. Көркемөнердің рухани жетілуге
ықпалы туралы мәліметтер жинау.
Кері
байланыс