Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

С. Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» 6 сынып

Автор:Тлеубаева Айсәуле Әбдімәлікқызы
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 6 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-04

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...»бөлімі С. Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» тақырыбы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР








Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)6.2.2.1. –эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.
С Сабақ мақсаттары

















Тілдік мақсат











Ойлау дағдыларының деңгейі


Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:






Қолдану
Бағалау критерийлері
Құндылыққа баулу«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылығы негізінде-«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы С және Ж жұмыстарға берілген тапсырмаларда көрініс табатын болады.
Пәнаралық байланыс:
Жоспар
Жоспарланғануақыт



Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар

Басы(7мин.)



















ОртасыТапсырма

ЖЖ. Оқушылар ЖЖ арқылы жұмыс жасап болғаннан кейін бір-бірін ауызша кері байланыс беру арқылы бағалайды.



Шығамын тірі болсам адам болып,Жүрмеймін бұл жаһанда жаман болып.Жатқаным көрде тыныш жақсы емес пе,

Мен балаң жарық күнде сәуле қуған,Алуға күнді барып белді буған.Жұлдыз болып көрмеймін елдің бетін,Болмасам толғанайдай балқып туған.

Бұл сөзім асып айтқан асылық емес,Ойында оты барлар асылық демес.Тебем деп тірі болсам надандықты,Серт етіп өз-өзіме еткем егес.







Мұғалімнің сындарлы кері байланысынан кейін оқушы дәптеріне жазбаша баға береді.

Дескриптор:-шығарма жанрын ажыратады;-автор бейнесін ашады;-сұрақтарға жауап бере алады.









Соңы(7 мин)





Қосымша ақпарат











Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?







Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,

Барынша қолдау көрсету:

Тапсырмаларды орындау кезінде оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша саралауды жүзеге асырамын.

Қолдау көрсету аз:Оқушылар Ж. жұмыс кезінде мұғалім тарапынан берілетін талқылау сұрақтары арқылы кестені дәптерлеріне жазады.



«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылығы негізінде-«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы бойынша байланысатын болады.
Рефлексиямен оқуміндеттеріне үйренді?өтті?Жоспарланған(тапсырмаларпайдаландым?Жоспарыманеге?





.




1:2:1:2:1:2:












50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.