Материалдар / Сабақ жоспар Қазақстан эпиграфикасы 6-сынып

Сабақ жоспар Қазақстан эпиграфикасы 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар: қажетті ақпаратты тауып, жалқы есімдердің емлесін орфографиялық нормаға сай қолданады.Сұхбаттаушыға арнайы сұрақтар қою және қойылған сұрақтарға дәйекті жауап береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
503
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қысқа мерзім жоспары6-сабақ

Бөлім тақырыбы: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуыМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты -жөні:
Сынып: 8Сабаққа қатысушылар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыҚазақстан эпиграфикасы
Оқу мақсаттары Т/А8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау
Сабақ мақсаттарыОқушылар:
  • қажетті ақпаратты тауып, жалқы есімдердің емлесін орфографиялық нормаға сай қолданады
  • Бағалау критерийіСұхбаттаушыға арнайы сұрақтар қою және қойылған сұрақтарға дәйекті жауап беру
    Тілдік мақсатПәннің лексикасы мен терминологиясы: Эпиграфика, палеографика, пірі тұтынған, руникалық жазуДиалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс:Ғалымдардың зерттеуі бойынша..., тарихқа көз жүгіртсек, дегенмен, менің ойымша, біріншіден, қорыта айтқандаЖұптық тапсырмада Қазақстан эпиграфикасы туралы әңгімелеседі.
    Құндылықтарды дарыту



    Бұл сабақ оқушыларды жәдігер жазулардың сырын ұғуға бағытталады
    Пәнаралық байланысТарих, әдебиет, география

    Бастапқы білімКөне жазба ескерткіші туралы алтыншы сабақ. Оқушылар бұған дейін қазақ әдебиеті, тарих пәндерінен Орхон –Енесей жазба ескерткіштері туралы хабардар. Бұл сабақта Қазақстан эпиграфикасы туралы мәтіндерден ақпарат тауып, тілдік қолданыста пайдаланады.

    Сабақтың барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдеріЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерҚорлар
    Сабақтың басы



    Қызығушылықты ояту:Төменде берілген сұрақтарға оқушылар жұбымен ақылдасып жауап береді: 1.Ен, таңба дегенді қалай түсінесің?2.Таңба не үшін қажет деп ойлайсың?3.Тасқа ойылып жазылған таңбалар нені білдіреді?



    Сабақ ортасы

























    Мәтінмен жұмыс кезеңі.1-тапсырма. Оқушылар алдымен мәтінді мұқият тыңдап, берілген ақпараттан астарлы ойды анықтайды. Содан кейін, мәтінде кездескен географиялық атаулар қазақстанның қай өңірінде орналасқаны жөнінде жұбымен ойбөліседі.

    Тыңдалым мәтін үзіндісі:

    Түркі филологиясында ерекше орын алып, дамып келе жатқан және болашағы зор салалары – түркі эпиграфикасы мен түркі палеографикасы. Олар көне таңбаларының эволюциясын, яғни графиканың даму тарихын зерттеуді өзінің еншісіне айналдырған. Былайша айтқанда, эпиграфика тас, металл, сүйек, саз балшық т.бұйымдарға ойылып жазылған таңбаларды тексерсе, палеография қолжазба мен кітаптағы жазба таңбаларды зерттейді

    2-тапсырма.Оқушылар тыңдалым мәтінідегі негізгі және қосымша ақпараттарды төмендегі кестеге толтырып, негізгі ақапартты басшылыққа алып, Қазақстан эпиграфикасы жөнінде әңгімелеседі (жұптық жұмыс).



    3-тапсырма. Сынып оқушылары «Қазақстан эпиграфикасы» тақырыбындағы мәтінді тағы бір рет тыңдайды және мәтіндегі бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды анықтап, орфографиялық нормаға сай жазады.

    Үлгі. Өзен атаулары: Талас, Іле, Сыр, Ертіс т.б. 4-тапсырма.

    «Кезбе тілші» әдісі. «Ұлттық байлық халық игілігіне қаншалықты деңгейде жұмсалуы керек?» сұрағына ортақ талқылау жүргізіледі. Топтарда талқылау басталғанда әр топтан бір «кезбе тілші» ерікті түрде шығып, басқа топтардағы оқушылармен сұхбаттасады. Сұхбаттасу немесе диалог құру барысында ғылыми терминдерді, ғылыми деректерді, жалқы есімдерді орынды қолдануы керек. Жинаған мәліметтерін өз тобының басқа мүшелерімен бөліседі.

    Сұхбат жазудың алгоритмі:

  • сұхбат берушімен амандасу;
  • сұхбат алу мақсатымен хабардар ету;
  • сұхбат алу мақсатына орай сұрақтарды іріктеу;
  • сұхбат беруші үшін қолайлы тілдік қорды қолдану;
  • сұхбат берушінің жауабына қарай сұрақтарды өзгерту.


  • Әр топ бірін – бірі төмендегі бағалау критерийімен бағалайды:

    Дифференциация:
    А.Аманжолов «Түркі филологиясы және жазу тарихы»













    Сабақтың соңы

    1-тапсырма.

    Кері байланыс «3-2-1»
  • Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат
  • Қиындық тудырған 2 аспект
  • Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ


  • 2-тапсырма.

  • «Идеялар галереясы»
  • Көне таңбалар туралы өз тұжырымыңды жазып, сынып қабырғаларына орналастыр. «Идеялар галереясын» аралап, сыныптағы бір оқушының тұжырымдамасына стикерге ткері байланыс жазып іліп қой.





    «3-2-1» жазылған парақшалар, стикер






















































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ