сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: 2-бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы

Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»


Мектеп: «Андреевка орта мектебі» КММ

Күні: 29.11.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Мажитов Сағдат Саматұлы

Сынып:

Қатысқандар: 6

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Сейітқұлдың еңбекқор адам екенін ашатын сипаттамаларды мәтіннен табады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннің идеясын, тақырыбын ашады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сейітқұлдың іс-әрекетін бүгінгі күн тұрғысынан бағалайды

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты терминдер мен сөз тіркестері:

Арық, кетпен, бидай, тары, арпа, жұрт, кәсіп, көшпелі халық, жарлы, барымта

Талқылауға арналған сұрақтар

  1. Мәтіндегі басты кейіпкер кім? Кейіпкердің негізгі кәсібі қандай?

  2. Өз кәсібі үшін қай жерді лайық көрді? Неге?

  3. Сейітқұлдың ағасы неліктен өзі бөлек қалып қойды, соңында ол қандай халге душар болады?


Не себепті Сейітқұл мен ағасының мінезі екі түрлі деп ойлайсыз?

Алдыңғы оқу

Автор туралы мәлімет біледі, «Кел, балалар, оқылық» өлеңімен, «Таза бұлақ» әңгімесімен таныс, егіншілік кәсібінен хабарлары бар

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

(10 мин)

3 мин




2 мин








5 мин



  1. Психологиялық тренинг: «Модельдеу» әдісі сынып ішіндегі ынтымақтастықты нығайту.


Дәнді-дақылдар арқылы топқа бөлу:


3. «Есеннің есебі» ертегісінен стоп кадр жасай отырып тақырыпты анықтау

Тақырыпты анықтау:

  • Демек, бүгінгі сабағымыз не жайлы деп ойлайсыңдар?

Мақсатты айқындау

  • Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не?

Жаңа тақырып: «Қыпшақ Сейітқұл»



Шырпылар, ермексаз, картон қағаз



Дәнді-дақылдар







Интербелсенді тақта, бейнефильм







Ортасы

(25 мин)

5 мин





5 мин











5 мин






























2-мин













5-мин









5 мин


Оқушылар мәтіннің бөліктерін аудиодан тыңдайды.

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы мәтін бөлігін талдайды.

«Ақпараттық ақаулық» әдісі арқылы мәтінмен толық танысады

«Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақ қояды.










1-тапсырма (топтық жұмыс)

Сызба бойынша шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау:

1-топ мәтіннің тақырыбын ашады

Дәлелденетін пікір:

Сейітқұл қолына кетпен алып,отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті.


Түйінді оймен дәлелде





Себебі






Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 4

Прямая со стрелкой 5

Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 6






2-топ мәтіннің идеясын ашады

Дәлелденетін пікір:

Сейітқұлдың ағасы жұрттың малын ұрлап бай боламын деп жүргенде, Қоңырат жағында қолға түсіп, кім екені де белгісіз, біреу өлтіріп кетіпті.


Мәтін мазмұны туралы қорытынды пікір







Сондықтан






Прямая со стрелкой 7 Прямая со стрелкой 10

Прямая со стрелкой 11

Прямая со стрелкой 8 Прямая со стрелкой 9 Прямая со стрелкой 12









Сергіту сәті: «Өсу ретімен орналасу» (туған күн, шаш, салмақ, аяқ киім өлшемі, бой)











3-тапсырма: Бұл не? Деп СҰРАМАҢЫЗ

Кетпен – ауыл шаруашылық жұмыстарында, тұрмыста қолданылатын құрал.

Арық – табиғи немесе жасанды су көздерінен егістікке су жіберу үшін қазылған арна


2-тапсырма: 10 сұрақ!

Бір оқушыны таңдап алып оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсыру. Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.







А4 қағаздары


Доп











Кеспе қағаздар


























































































Соңы

(10 мин)

4-тапсырма: «Оқиға тізбегі» (топтық жұмыс)

1-топ: суреттер арқылы шығарманың мазмұнын жинақтайды.


2-топ: сөйлемдерді ретімен орналастырады:

  1. Сейітқұл жұртын жинап кеңесіп, судың бір қолайлы жеріне шымнан биік қорған салдырды.

  2. Сауда етуге мал жоқ, барымтамен мал алсам, бір күндерде жау да бізден қуып алады.

  3. Сейітқұлдың жұрты жұрттан асқан бай болыпты.

  4. Қабырғаның бойына келген соң, Сейітқұл қолына кетпен алып, егін егуге кірісті.

Дұрысы: (2, 4, 1, 3)



Саралау:

т/д – кейіпкердің портретін мәтіннен табады, қарапайым сұрақтарға жауап береді;

о/д – сөйлем мен суреттерді ретімен орналастырады, негізгі ойды анықтайды;

ж/д – тақырыпты қорытындылап, өмірмен байланыстырады.

Ойлау

деңгейі

Критерийлер

Дескрипторлар

Қолдану







Мәтіннің идеясына қатысты тақырып ұсыну



1. Түсініп оқиды

2. Сөздер мен сөйлемдерді құрастырады.



Талдау


Мәтін мазмұнына талдау жасай отырып, идеясын ашу



1. Мәтін мазмұнын талдайды.

2. Қосымша ресурстар пайдаланады.

3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады.




суреттер












Кеспе қағаздар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2019
456
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі