Сабақ: 2-бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағыТақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»
| Мектеп: «Андреевка орта мектебі» КММ |
Күні: 29.11.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Мажитов Сағдат Саматұлы |
Сынып: | Қатысқандар: 6 | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Сейітқұлдың еңбекқор адам екенін ашатын сипаттамаларды мәтіннен табады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Мәтіннің идеясын, тақырыбын ашады |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Сейітқұлдың іс-әрекетін бүгінгі күн тұрғысынан бағалайды |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты терминдер мен сөз тіркестері: |
| Арық, кетпен, бидай, тары, арпа, жұрт, кәсіп, көшпелі халық, жарлы, барымта |
| Талқылауға арналған сұрақтар |
| Мәтіндегі басты кейіпкер кім? Кейіпкердің негізгі кәсібі қандай?Өз кәсібі үшін қай жерді лайық көрді? Неге?Сейітқұлдың ағасы неліктен өзі бөлек қалып қойды, соңында ол қандай халге душар болады?
|
| Не себепті Сейітқұл мен ағасының мінезі екі түрлі деп ойлайсыз? |
Алдыңғы оқу | Автор туралы мәлімет біледі, «Кел, балалар, оқылық» өлеңімен, «Таза бұлақ» әңгімесімен таныс, егіншілік кәсібінен хабарлары бар |
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы (10 мин)3 мин
2 мин
5 мин |
Психологиялық тренинг: «Модельдеу» әдісі сынып ішіндегі ынтымақтастықты нығайту.
Дәнді-дақылдар арқылы топқа бөлу:
3. «Есеннің есебі» ертегісінен стоп кадр жасай отырып тақырыпты анықтауТақырыпты анықтау: Демек, бүгінгі сабағымыз не жайлы деп ойлайсыңдар?Мақсатты айқындауБүгінгі сабақтағы мақсатымыз не?Жаңа тақырып: «Қыпшақ Сейітқұл» |
Шырпылар, ермексаз, картон қағаз
Дәнді-дақылдар
Интербелсенді тақта, бейнефильм
|
Ортасы (25 мин)5 мин
5 мин
5 мин
2-мин
5-мин
5 мин |
Оқушылар мәтіннің бөліктерін аудиодан тыңдайды. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы мәтін бөлігін талдайды.«Ақпараттық ақаулық» әдісі арқылы мәтінмен толық танысады«Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақ қояды.
1-тапсырма (топтық жұмыс)Сызба бойынша шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау:1-топ мәтіннің тақырыбын ашады
2-топ мәтіннің идеясын ашады
Сергіту сәті: «Өсу ретімен орналасу» (туған күн, шаш, салмақ, аяқ киім өлшемі, бой)
3-тапсырма: Бұл не? Деп СҰРАМАҢЫЗКетпен – ауыл шаруашылық жұмыстарында, тұрмыста қолданылатын құрал.Арық – табиғи немесе жасанды су көздерінен егістікке су жіберу үшін қазылған арна
2-тапсырма: 10 сұрақ!Бір оқушыны таңдап алып оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсыру. Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
|
А4 қағаздары
Доп
Кеспе қағаздар
|
Соңы (10 мин) | 4-тапсырма: «Оқиға тізбегі» (топтық жұмыс)1-топ: суреттер арқылы шығарманың мазмұнын жинақтайды.
2-топ: сөйлемдерді ретімен орналастырады:Сейітқұл жұртын жинап кеңесіп, судың бір қолайлы жеріне шымнан биік қорған салдырды.Сауда етуге мал жоқ, барымтамен мал алсам, бір күндерде жау да бізден қуып алады.Сейітқұлдың жұрты жұрттан асқан бай болыпты.Қабырғаның бойына келген соң, Сейітқұл қолына кетпен алып, егін егуге кірісті.Дұрысы: (2, 4, 1, 3)
Саралау: т/д – кейіпкердің портретін мәтіннен табады, қарапайым сұрақтарға жауап береді; о/д – сөйлем мен суреттерді ретімен орналастырады, негізгі ойды анықтайды;ж/д – тақырыпты қорытындылап, өмірмен байланыстырады.
|
суреттер
Кеспе қағаздар |