Ұйымдастыру
кезеңі
3-5
минут
|
Сергіту
сәті
Шағын топқа
бөлу
|
Амандасады,түгендейді.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады,сергіту сәтін жасатады,топқа
бөледі.
|
Орындарында тұрып сергіту
сәтін жасайды, топқа
бөлінеді.
|
|
Кіріспе
7-10
минут
|
Үй тапсырмасына
шолу: «Гүл сыйлаймын»
әдісі
|
Үй тапсырмасын «Гүл сыйлаймын»
әдісі арқылы сұрайды. Оқушылар үйге берілген мәтіннен түсінгендерін
кезек-кезек
бір-біріне гүл беру арқылы айтып
шығу керек.
|
Оқушылар үй тапсырмасын
бір-біріне гүл сыйлау арқылы
мәтіннен түсінгендерін айтып
шығады.
|
Қағаздан жасалған
гүл
|
Негізгі
бөлім
25
минут
|
«Радиоэфир»
стратегиясы
«Жүзім шоқтары»
әдісі
«Футбол»
ойыны
«Сөзімді жалғастыр»
әдісі
|
1. «Радиоэфир»
стратегиясы бойынша мәтінді тележүргізушіге оқытады. Мәтінді
меңгергендерін анықтау үшін келесі тапсырмаларды
қолданады.
2. «Жүзім шоқтары»
әдісі арқылы әр топқа парақшалар таратып, жаңа сабақ бойынша алған
білімдерін сол парақшаларға түсіруді тапсырады. Тапсырманы аяқтаған
соң, топ спикері тапсырманы баяндап
береді.
3.
«Футбол» ойыны арқылы сабақты
қорытады. Әр топқа параққа сұрақтар жазуын тапсырады. Дайын
сұрақтарды бір-бірлеріне лақтыру арқылы беріп жауап берулерін
сұрайды.
4. «Сөзімді жалғастыр» әдісі
арқылы жаңа мәтін бойынша оқушылар
кезек-кезек мәтіннен түсінгендерін
айтып шығуы тиіс.
|
1. Тележүргізуші
жаңа сабақтың мәтінін мұқият оқиды, сынып мұқият
тыңдайды.
2. «Жүзім шоқтары»
әдісі арқылы әр топ мұғалім таратқан парақшаларға жаңа сабақ
бойынша түсінген ақпараттарды жазады. Тапсырманы аяқтаған соң, топ
спикері тапсырманы баяндап
береді.
3. «Футбол» ойыны арқылы оқушылар
парақшаларға жаңа сабаққа байланысты сұрақтар жазып, бір бірлеріне
лақтырып береді және сұрақтарға жауап
береді.
4.«Сөзімді жалғастыр» әдісі
арқылы оқушылар жаңа мәтінмен танысқан соң, мәтінне түсінгендерін
кезек-кезек айтып
шығады.
|
Оқулық,
фишкалар
атлас картасы, үлестірме
қағаздар, стикер, доп.
|
Қорытынды
бөлім
(5минут)
|
Кері
байланыс
Бағалау
Үйге
тапсырма:
|
Кері байланыс
парағын таратады,
мадақтайды.
§
63
оқу,
390
бет
|
Кері байланыс: екі
жұлдыз, бір тілек.
|
Үлестірмелі
парақтар.
|