Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.1А Молекулалық биология және биохимия Күні: 06.03.2020ж Сынып: 10 |
Мектеп: №86 ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Динара Қатысқандар: 26 Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Редуцирленетін және редуцирленбейтін қанттар.Зертханалық жұмыс «Редуцирленетін және редуцирленбейтін қанттардың тотықсыздандыру қабілетін зерттеу». |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.3 Редуцирленетін және редуцирленбейтін қанттарды анықтау. |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерийі (Ойлау дағдылары:жоғары дағдылар) |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Редуцирленетін және редуцирленбейтін қанттар,көмірсу , полисахарид , Бенедикт және Фелинг реакциясы ,глюкоза , фруктоза , лактоза , гидролиз , альдегид тобы , карбоксил тобы , галактоза, дисахаридтер. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Редуцирлену........................ деген мағынаны білдіреді. Редуцирленбейтін қанттар олар: ................................... |
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және руханият» құндылығына сәйкес оқушыларға редуцирленетін және редуцирленбейтін қанттар туралы кең мағлұмат бере отырып , дұрыс тамақтануға көңіл бөлуге , денсаулықтарын сақтап , салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеймін. |
Пəнаралық байланыс |
Химиядан сахароза тақырыбында алған білімдерін пайдаланады. |
Алдыңғы білім |
7.4.1.3 – азық-түліктерде көмірсулар , нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдей алады . 8.4.1.2 – көмірсулар мен липидтің биологиялық қызметтерін сипаттай біледі. 9.1.2.1 – қорытылу , ассимиляция , сіңіру ,бөліп шығару үдерістерін бөлшектеп сипаттай алады . |
Сабақ барысы |