1-тапсырма.(Т.ж)«Эксперимент»әдісі Зертханалық
жұмыс.
А)Берілген кестеде
редуцирленетін қанттарға сипаттама
беріңіз.
Б) Фелинг реакциясы
бойынша түсінік беріп, жұмыстың реті бойынша байқалатын нәтижені
кестеге түсірініз.
Жұмыстың
реті
Фелинг
реакциясы
Сынауыққа редуцирленетін
қанттың 2 мл ерітіндісін құю.
Оның үстіне 1 мл
А.Фелинг және 1 мл В. Фелинг реактивтерін
қосу.
Шайқап тұрып қайнағанға дейін
қыздыру.
|
Байқалатын
нәтиже
|
Түсініктеме
|
Дескриптор:
-
Редуцирленетін қанттарға
сипаттама береді .
-
Фелинг реакциясында байқалатын
нәтижені жазады;
-
Фелинг реакциясына түсінік
береді.
Қ.Б : « Шаршылар »
тәсілі
2.тапсырма.(Т.ж)«Эксперимент»әдісі Зертханалық
жұмыс.
А)Берілген кестеде
редуцирленетін қанттарға сипаттама
беріңіз.
Б) Бенедикт реакциясы бойынша
түсінік беріп, жұмыстың реті бойынша байқалатын нәтижені кестеге
түсірініз.
Жұмыстың
реті
|
Байқалатын
нәтиже
|
Түсініктеме
|
Бенедикт
реакциясы
Сынауыққа редуцирленетін
қанттың 2мл ерітіндісін құю.Оған дәл осы мөлшерде Бенедикт
ерітіндісн қосу .Сынауықты шайқап , абайлап қайнауға
дейінқыздыру,сынауықты шайқауды үзбей жалғастыру, тек сұйықтық
сынауықтан шашырап төгілмеуі керек.
|
|
|
Дескриптор:
-
Редуцирленетін қанттарға
сипаттама береді .
-
Бенедикт реакциясында
байқалатын нәтижені жазады;
-
Бенедикт реакциясына түсінік
береді.
Қ.Б : « Шаршылар»
тәсілі
3-тапсырма.(Тж)«Эксперимент»әдісі Зертханалық
жұмыс.
А)Берілген
кестедередуцирленбейтін қанттарға
сипаттама беріңіз.
Б) Йодты реакцияға түсінік
беріп, жұмыстың реті бойынша байқалатын нәтижені кестеге
түсірініз.
Жұмыстың
реті
|
Байқалатын
нәтиже
|
Түсініктеме
|
Йодты
реакция. Сынауыққа 2 мл 1 % -тік
крахмал ерітіндісін құйып , оған бірнеше тамшы йод ерітіндісін
қосу.
Екінші нұсқа : йод ерітіндісін
құрғақ крахмалға қосу
|
|
|
Дескриптор:
-
Редуцирленбейтін қанттарға
сипаттама береді .
-
Йодтық реакцияда байқалатын
нәтижені жазады;
-
Йодтық реакцияға түсінік
береді.
Қ.Б : « Шаршылар»
тәсілі
|
Редуцирленетін қантты
тестілеуді көрсететін бейне баян (ағылшын тілінде)
:
http://goo.gI/L3dx2
http://goo.gI/ZuF5b
Сынауық,редуциленетін
қант,А.Фелинг В.Фелинг рективтері
Биология 10-
сынып
оқулық«Мектеп»баспасы2019ж,
21-22 бет
Биология 10-
сынып
оқулық«Мектеп»баспасы2019ж
21-22
бет
Сынауық,редуциленетін
қант,Бенедикт ерітіндісі
Редуцирленбейтін қантты
тестілеуді көрсететін бейнебаян:
(ағылшын
тілінде):
https://
www.youtube.com/watch?v=QU0BcHnQOk
Биология
10-сынып
оқулық«Мектеп»баспасы2019ж,21-22
бет
Сынауық,крахмал
ерітіндісі,йод ерітіндісі
|
Оқушының оқу нәтижесінің үнемі
алға жылжып және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы,
оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс
қалыптастырушы бағалау болып табылады. Оқыту үдерісінде әр оқушының
ілгерілеуі мен түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды.
Сондықтан күнделікті сабақта қалыптастырушы бағалау жүргізіліп
отырады, және ол оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға
мүмкіндік бере отырып , мұғаліммен оқушы арасындакері байланыс
орнатуға мүмкіндік береді.
Берілген тапсырманы орындауына
қарай оқушыларды
қалыптастырушы бағалаудың
«Шаршылар» тәсілі арқылы кері байланыс орнату арқылы
бағалаймын.
Жұмысты аяқтағаннан кейін
окушы дәптеге шаршының суретін салады.Егер жұмыс түсініксіз болса ,
шаршыны қызыл түске,аздап түсінікті болса- сары түске , егер
тақырып түсінікті болса –онда шаршыныжасыл түске
бояйды.
|
Оқушылар ды салауатты өмір
салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға
дағдыландыру.
Сыныпта қауіпсіздік техникалық
ережелерді үнемі еске түсіре
отырып,
зертханалық жұмыс
барысында А.Фелинг және В. Фелинг ,
Бенедикт ерітіндісі зиянды реактив болып
табылғандықтан көзді қорғау үшін көзілдірік халат және қолғап киген
жөн.
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту
мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң
ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы
немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені
анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару
қажет?
|