Сабақтың тақырыбы:Қиял – адмға тән қасиет |
|
Күні:
| Мұғалімнің аты – жөні: |
Сынып: 5 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты | 5. Т/А2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтерді көтерілген мәселені түсіндіру.5. О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.5. ӘТН. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: Берілген тақырыптарға байланысты диалог, монологтерді көтерілген мәселені түсіндіреді. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Лексиканың ауызекі сөйлеу және стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы таниды. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Зат есімніңи мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы т.рлендііріп қолданады. |
Күтілетін нәтижелер | Қиялдың адам арманын шарықтататын құбылыс екенін түсінеді, сөз таптарын меңгереді |
Қажетті құрал-жабдықтар | Интерактивті тақта, тақырыпқа қатысты слайдтар, үнтаспа, кестелер |
Пәнаралық байланыс | Әдебиет |
Оқыту әдістері | Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, «Ой шақыру»әдісі, ассоциаграмма, диаграмма, кластер |
Сабақ барысы |
Жоспарланған уақыт | Мұғалімнің қызметі | Оқушының қызметі |
Сабақтың басы
| Мұғалім оқушылармен амандасып, оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.
| Оқушылар мұғаліммен амандасып, бүгінгі сабаққа әзірленеді. |
Сабақтың ортасы
|
Үй тапсырмасын «Автор орындығы» әдісі арұылы сұрайды. Тақтаға шыққан басқа оқушылар сұрақтар қояды. Дескриптор:Білім алушыҮй тапсырмаларын қорғайдыҮй тапсырмасын қортындылайды.
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» мақсатын пайдаланып, «қиял» сөзіне ассоциаграмма құрғызады.
2-тапсырма. Айтылым«Қиял», «қиялдау» сөздерінің мағынсы қандай?«Қиял» мен «арман» сөздерінің арасында қандай айрмашылық пен ұқсастық бар?Кімді қиялшыл деп санайсың? Неге?Қиял ғажайып ертегі дегенді естідің бе? Егер естісең, оның кәдімгі ертегіден айырмашылығы неде?Дескриптор:Білім алушыБерілген сұрақтарға жауап бере алады.
4-тапсырма. Тыңдалым
Тілдік бағдар. Сөз таптары.«Сөз таптары» - қазақ тілінің терминдер жүйесін жасағаган, қазақ тіл білімінің негізін қалаған А.Байтұрсынұлы енгізген термин. Тілдегі сөздер де адамзат қоғамы сияқты өз ішінде бірнеше таптарға бөлініп, бір-біріне бағынып, іштей аралас-құралас болып жатады. Кейбір сөздерге сөз тудырушы жұрнақтар жалғанып, сол сөздер бір сөз табынан екінші бір сөз табына «ауысатын» жағдайлар кездеседі. Сөздер де сол секілді «араласа» жүріп, адамның ойын білдіреді. Бірақ тілдегі барлық сөз нақты бір белгілеріне қарай сөз табына жатады.Бір сөз табына енетін сөздің барлығы бірыңғай ұғымдарды білдіреді.Бір сөз табына енетін сөздердің барлығы бірдей сұраққа жауап береді: зат есімдер кім? не?, сын есімдер қандай? қай?, етістіктер не істеді? не қылды? және т.б Бір сөз табына енетін негізгі түбір сөздер бірдей сөйлем мүшесі қызметін атқарады.Бір сөз таына жататын сөздерге бірдей қосымшалар жалғанады.Оны сөз табының түрленуі дейді.
8-тапсырма. Оқылым
9-тапсырма. Жазылым«Қиял әлемі» тақырыбында жұптық диалог құрастыру.
Дескриптор:Білім алушыӘр оқушы өз көршісімен тағыз байланыста жұмыс орындайды |
Үй тапсырмасын айтады. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
ҚБ « Шапалақ»
Әр оқушы тақтада тұрған шеңберге өз түсінігін жазады.
Оқушылар кітапта берілген сұрақтарға өз ойлары бойынша жауап береді.
Оқушылар сөз таптары туралы және зат есімнің мағыналық түрлері туралы түсінеді.
Мәтінді бір оқушы оұып, түсінігің баяндайды.
Оқушылар өздерінің қиялы туралы жұптық диалог құрастырады. |
Сабақтың соңыБағалау
Үйге тапсырма:
Рефлексия
|
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды формативтті бағалау.
Қиял әлемі тақырыбында эссе жазу«Бағдаршам» әдісі
|
|