Материалдар / Сабақ жоспары 5-сынып "Векторлық суреттерді құру" Информатика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары 5-сынып "Векторлық суреттерді құру" Информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 5-сыныптар үшін "Векторлық суреттерді құру" тақырыбында Информатикадан 472 бұйрық негізінде жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2021
1907
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік графика

Педагогтың аты-жөні

Тулешова Гулшат

Күні

15.12.2021ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

2.5. Векторлық суреттерді құру ББЖБ

Оқу мақсаты

5.2.2.4 векторлық суреттер жасау және өңдеу;

Сабақтың мақсаты:

Paint.NET , Photo Brush программаларының интерфейсінің жақсы жақтарына мысалдар келтіреді.

Құндылықтарға баулу

Берілген тапсырмаларды орындауда қажет сөздерді тауып сауаттыжаза алады. Нақты жауабын дұрыс табу арқылы еңбек және шығармашылық құндылығы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

3 мин

Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру;

- әртүрлі кескіндер арқылы екі топқа бөлу;

І топ: «Вектор»

ІІ топ: «Растр»

- Оқушылармен бірге үй тапсырмасын қайталау мақсатында екі топқа әр түрлі сұрақ беріледі; («Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы жүргізіледі)

- Оқушылармен бірге үй тапсырмасын қайталау мақсатында екі топқа әр түрлі сұрақ беріледі; («Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы жүргізіледі

.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Берілген сұрақтарға жауап береді Суретті түзету дегеніміз не?

2. Суретке әсерлерді қолданудан көзделген мақсат қандай?

3. Сен өзің графикалық редактордың әсерлер тізімінде жоқ қандай әсерді ұсынар едің?

4. Суреттің сапасы қандай жағдайда төмендеуі мүмкін?

5- жауап

/10- балл/

4-жауап

/ 8- балл/

3-тен аз

/ 5-балл/


Оқулық

Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

25 мин







































Сергіту сәті

2 мин




Графикалық редакторды іске қосып, жаңа файл құру үшін Файл → Создать (Файл → Құру) командасын тінтуір көмегімен орындаймыз. Нәтижесінде редак тор терезесінде жаңа графикалық файл дың пиксельде берілген Ширина (Ені), Высота (Биіктігі) параметрлері мен жұмыс алаңының түсін таңдауға мүмкіндік беретін терезе пайда болады (1-сурет). Жаңа сурет салу алаңының параметрлерін таңдап, сурет салу құралдарын қарастырайық. Photo-Brush-тағы сурет салу және өңдеу құралдарын 4 топқа бөліп қарастыруға болады (2-сурет). Олар: 1. Основные инструменты (Негізгі құралдар).

2. Ретушь (Суретті өңдеу құралдары).

3. Эффекты (Әсерлер).

4. Панель выделения (Ерекшелеу тақтасы).

Photo-Brush графикалық редакторының негізгі құралдарымен танысайық.

Түс терезесі Photo-Brush-та түс таңдау терезесін (3-сурет) іске қосу үшін редактор мәзіріндегі Вид (Түр) → Области (Аймақтар) → Цвет (Түс) командаларын орындау керек. Сонымен бірге редакторда Фильтр (Сүзгі) → Цвет (Түс) командаларын орындау арқылы суреттің түсін қанық етуге болады.

Дескриптор:

  • Оқушылар Photo Brush - де мәліметтерді көшіреді, орналастырады және өзгертеді.

Оқушылар Photo Brush мен жұмыс жасайды түрлі функцияларды орындай алады

Сергіту сәті: «Көз жаттығуы»

Дескриптор

- Графикаға анықтама береді;

- Векторлық графиканың негізгі құрылғыларын біледі;

- Компьютерде қылқалам функциясын қолдана алады;

Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

1 тапсырма (Ж) Графикалық ақпараттың мысалы болып табылатын кескінді салу. «КӨКТЕМ» тақырыбында сурет салу. Суретті «КӨКТЕМ» атауымен сақтау.

2-тапсырманы орындайды

2 тапсырма (Ж) Графикалық ақпараттың мысалы болып табылатын кескінді салу. «Қызғалдақ бейнесі» тақырыбында сурет салу. Суретті «Қызғалдақ» атауымен сақтау.









Сергіту сәті Балалар қайталайды

«Көз жаттығуы» «Ой қозғау» әдісі арқылы төменде берілген мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығарады

Графика дегеніміз не?

Векторлық графиканың негізгі құрылғыларын ата?

Қылқалам функциясын қалай қолданамыз?






Тапсырманы орындау деңгейіне байланысты бағалау

/5 балл/



Оқулық



Жұмыс дәптері

Компьтер,

Photo Brush бағдарламасы


Жұмыс дәптері Компьютермен жұмыс

Сабақтың соңы

1 мин

Рефлекция

2 мин

«Плюс» « Минус» «Қызықты» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс аламын.

1.Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

2.Топта жұмыс істеу саған ұнады ма?

Мен ......................білдім.

Мен үшін................. қызықты болды

Менің ............... білгім келеді.

Мені ............ таң қалдырды.

Өзін-өзі бағалау.


Стикер


Үй тапсырмасы



5 мин

§ 2.5 80 бет. Үй тапсырмасы

Ойлануға берілген сұрақтар бойынша сұрақтарға дайындалып келеді.

Дәптерге жазу




Қосымша ақпарат

Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік.

-әр оқу тоқсанда бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;

-сабақ барысында жайлы жағдай туғызу;

- Компьютермен жұмыс жасау алдындағы қауіпсіздік ережелерін сақтау.

- «Көз жаттығуын орындау» ұйымдастырылды.

-сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!