СЫНЫП: 6
|
Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы:
| Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Бауыржан Момышұлы өмірімен, ерлік жолдарымен, кітаптарымен таныстыру;Шығарманы оқу арқылы, тапсырмаларды орындау;Оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
|
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Бауыржан Момышұлының өмірімен танысады.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: шығарманы оқып, талдайды, сұрақтарға жауап береді.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:сабақ барысында тапсырмаларды орындайды. |
Дереккөздері | Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар. |
Күтілетін нәтижелер | Бауыржан Момышұлының өмірімен танысады, шығарманы оқып, талдайды, сұрақтар мен тапсырмаларды орындайды. |
Ресурстар | Оқулық, қағаздар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, тарих. |
Сабақтың жоспары |
Сабақ барысы: | Мұғалімнің іс – әрекеті. | Оқушының іс – әрекеті.
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| Ұйымдастыру кезеңі. Амандасады. Оқушыларды түгелдейді. Психологиялық ахуал.Ашық аспан болсын!Әр күніміз біздің Сәтілікке толсын!«Конверт -сұрақ» арқылы үй тапсырмасын тексеремін.1. Әбу Сәрсенбаев кім?2. 1934 -1936жылдары қандай газетте редакторлық қызмет атқарды?3. Әбу Сәрсенбаевтың марапаттары?4. Күпі дегеніміз не?«Ойтүрткі»Кеңес Одағының батыры, даңқты жауынгер, жазушы кім?Бауыржан Момышұлы туралы не білесіздер?
Бауыржан Момышұлының өмірі мен шығармашылығы хронологиялық кесте арқылы түсіндіремін. «Жауынгердің тұлғасы» шығармасы бойынша мазмұндаймын. «Сұрақтар мен тапсырмалар»1.Жауынгердің намысқа тырысуы дегенді қалай түсінесің?2.Оқиға қай жылы, қайда болған?3. Шығармадағы кейіпкерлерді ата?4. Шығармадағы тұрақты сөз тіркестері мен мақал – мәтелдерді тауып дәптеріңе жаз. Кері байланыс «Білім нәрі ыдысы» арқылы кері байланыс жасаймын. Бағалау Мұғалім өз тарапынан бағалайды. Үйге тапсырма «Елдің қамын ер ойлар» тақырыбында эссе жазып келу.
|
Амандасады.
Кезекшілер қызметін атқарады.Сабақ құралдарын шығарады.
Оқушылар өлеңдң мәнерлеп айтады.
1. Ақын, жазушы.
2. «Темір жолшы» газетінде.3. "Еңбек Қызыл Ту" ордені,"Халықтар достығы" ордені,«Қызыл Жұлдыз» ордені,"Құрмет белгісі" ордені
4. Сыртқы киім түрі.
Бауыржан Момышұлы.
Бауыржан Момышұлы 1910 жылы 24-желтоқсанда Жамбыл облысының Жуалы ауданындағы Көлбастау мекенінде дүниеге келді. Баруыржан Момышұлы – Екінші дүние жүзілік соғыстың даңқты жауынгері, халық қаһарманы, қазақтың көрнекті жазушысы.
Оқушылар түсінеді, діптерлеріңе жазып алады.
Оқушылар тыңдайды.
1.Өз елің қорғау кезіндегі бар күш-жігері, елінің амандығы мен жұртының тыныштығы үшін аянбай еңбек етуі.2. 1941жылы, соғыс кезі.
3. Серебряков, Мұхаметқұл, генерал, Бауыржан.
4. «Түсі жақсыдан түңілме», «Қоянды қамыс, ерді намыс өлтіреді», «Білекті бірді, ақыл – айлалы мыңды жеңеді», т.б.
Таратылған стикерлерге бүгінгі сабақтан не түсінгендерін жазып, жапсырады.
Оқушыларды бағалайды.
Үй тапсырмасын жазып алады. |