Материалдар / Сабақ жоспары 9-сынып. Төле би. "Ердің бақыты - әйел"

Сабақ жоспары 9-сынып. Төле би. "Ердің бақыты - әйел"

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып оқушыларына және мұғалімдеріне Төле бидің шешендік сөздерінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2019
12171
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Пән: Қазақ әдебиеті

Мектеп: Ш. Уәлиханов атындағы №12 мамандандырылған гимназия

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Шуленова Айшат Дуйсеновна

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Төле би. «Ердің бақыты - әйел»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары




Т/Ж: 9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

А/И: 9. 2.4.1. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

Сабақ мақсаттары




Барлық оқушылар орындай алады:

  • Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтай алады.

  • Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаза алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау арқылы автор стиліне сүйеніп, шығармашылық жұмыс жаза алады .

Кейбір оқушылар орындай алады:

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтай отырып,өз көзқарастарын дәлелдеп, шығармашылық жұмыс жаза алады.






Бағалау критерийлері




Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.

Тілдік мақсаттар














Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Төле би, Данагүл, ер, әйел, бақыт, даналық, шешендік, эссе,

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Әнет баба осы сұрақтарға қалай жауап берді?

  1. Үш арсыз?

  2. Үш ғайып?

  3. Үш даусыз?

  4. Үш қадірсіз?

  5. Үш тәтті?

  6. Үш күшті?

  7. Үш жаман?


«Менің ойымша...»

«Менің пікірімше»

«Мен мынадай қорытынды жасаймын...»

Не себепті ....... деп ойлайсыз?

Құндылықтарға баулу


Төле би бабамыздың даналық сөздері арқылы адами қасиеттер, дүниетаным, өзара сыйластық сынды рухани құндылықтарға баулу.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, қазақ тілі, музыка.

Алдыңғы оқу

Шешендік өнер, қазақ шешендік өнерін біледі.

Жоспар

Жоспарлан-

ған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы



3 мин















































5-6 мин















































2 мин







































4-6 мин










































































Сабақтың ортасы 10-15 мин











































































































































































2 минут



























3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру арқылы жағымды көңіл-күй орнату.Күй ойналады. Интерактивті тақтада қазақ даласы, асқар таулар,жайлау, жайылымдағы жылқылар,ақ шанқан киіз үйлер, қазақтың би-шешендерінің суреттері беріледі.

«Шешендік өнері» әдісі Барлығы шеңберге тұрады. Оқушы бір мақал не мәтелді көршісіне қарап айтуы тиіс. Көршісі сол мақал-мәтелден кез-келген сөзді алып, сол сөзге мақал айтады.

Мысалы: «Ашу – дұшпан,ақыл – дос» десе, осы мақалдан «дос» сөзіне «Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды».



Топқа бөлу. «Би-шешендер қоржыны» әдісі арқылы 3 топқа бөлу. Үш бидің нақыл сөздері және аты жазылған жеребелер қоржынға салынады. 3 жеребеде үш бидің нақыл сөздері жазылған. Қалған жеребелерде тек билердің аты ғана бар. Қоржыннан нақыл сөзі бар жеребені алған оқушы нақыл сөзді оқып, топ басшы болады. Басқа оқушылар билердің аты бойынша өз топ басшысына барады.

  1. Төле би

Біліп айтқан сөзге құн жетпейді,
Тауып айтқан сөзге шын жетпейді.

  1. Қазыбек би

Ерден ердің несі артық,

Ептестірген сөзі артық.

  1. Әйтеке би

Қара қылды қақ жарған - жақсылардың белгісі.

(Топ мүшелері орындарына жайғасады)



Үй тапсырмасын сұрау.

Әнет баба. Не арсыз, не ғайып, не даусыз?



«Шахмат» әдісі (Саймон Браунхилл) арқылы үй тапсырмасы сұралады.

Шахмат тақтасының қара ұяшықтарында сұрақтар беріледі. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз жауаптарын кезекпен жазады, кейін өзара ой бөліседі.

Әнет баба осы сұрақтарға қалай жауап берді?

  1. Үш арсыз?

  2. Үш ғайып?

  3. Үш даусыз?

  4. Үш қадірсіз?

  5. Үш тәтті?

  6. Үш күшті?

  7. Үш жаман?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Берген жауаптары бойынша өзара ой бөліседі.

ҚБ: «Табыс сатысы» әдісі бойынша өзін-өзі бағалайды.



Саралау жазу



Оқылым алды тапсырма.

Ұжымдық тапсырма

Төле би



Би-шешен,

қоғам қайраткері,

ойшыл дана,

билер кеңесінің мүшесі,

заң жасаушы,

әулие кісі






Туған жылы, жері

1663ж Жамбыл облысы, Шу ауданы, Жайсаң жайлауы

Әулиелігі, қамқорлығы туралы

12 жасар Әбілмансұрға (Абылай хан) жасаған қамқорлығы, Қарлығаш ұясын бұзбау себептен әулие атануы.(толығырақ айту)

Өмірден өткен уақыты

1756 ж Ақбұрқан күзеуі

Кесенесі

Ташкент қаласында

Топтастыру және кесте

Кесте арқылы Төле би туралы мәлімет беру

«Ұлы жүздің биі кім?» деген сұраққа тақырыпты болжату.

«Топтастыру» әдісі бойынша Төле биге сипаттама:

Төле би

қоғам қайраткері

би-шешен әулие кісі

ойшыл дана заң жасаушы


ҚБ әдісі арқылы бірін бірі бағалау

Саралау

Диалог


Оқылым тапсырмасы.

Әдіс керек

Төле бидің «Ердің бақыты – әйел» мәтінін оқыту.

  1. тапсырма

Төле бидің келін таңдаудағы негізге алған сөздері беріледі:


  1. Байдың байлығына қызықпаймын,

бидің билігіне қызықпаймын.

Асыл пышақ қап түбінде жатпайды.

  1. Келінім ақылды болса,

ұлымның елге даңқы кетеді.


Би түскендей үй болу әйелден.

  1. Әйелі жақсы болмай, ер оңбайды.


Ердің бақытын кетіретін де – әйел, әперетін де – әйел.

1. Төле би

2. Қазыбек би

3. Әйтеке би

Дескриптор:


ҚБ:

Саралау



Оқылымнан кейінгі тапсырма

1-Тапсырма

Оқушылар шығарманы оқыған соң, «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазып, үзінділерге жеке пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

Шығармадағы маған әсер еткен үзінді

Осы үзінді жайында менің пікірім




Жеке жұмыс

Әр оқушы мәтінмен танысып, күнделікті толтырып біткен соң жұпта, топта талқылау ұйымдастырады.

Дескриптор:

  • Шығармадан үзінділерді таба алады.

  • Алған үзінділерін шығармашылық жұмыста қолдана алады.

ҚБ: «Бағалау терезесі» әдісі бойынша оқушылар 4 терезенің қалаған біреуіне стикер жапсыру арқылы өзін-өзі бағалайды.


Саралау диаалог негізінде




3-тапсырма

«Борт журналы» әдісі арқылы оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазу арқылы түйінді ойларын «Борт журналына» енгізеді.

Сұрақтар:

  1. Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін қай тұстан көруге болады?

  2. Ұрпақтар сабақтастығ

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ