Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары 9-сынып. Төле би. "Ердің бақыты - әйел"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Пән: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: Ш. Уәлиханов атындағы №12 мамандандырылған гимназия |
||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Шуленова Айшат Дуйсеновна |
||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Төле би. «Ердің бақыты - әйел» |
||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
Т/Ж: 9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. А/И: 9. 2.4.1. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. |
||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||
Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау арқылы автор стиліне сүйеніп, шығармашылық жұмыс жаза алады . |
|||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтай отырып,өз көзқарастарын дәлелдеп, шығармашылық жұмыс жаза алады. |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері
|
Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. |
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||||||||
Төле би, Данагүл, ер, әйел, бақыт, даналық, шешендік, эссе, |
|||||||||||||||||||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Әнет баба осы сұрақтарға қалай жауап берді?
|
|||||||||||||||||||
«Менің ойымша...» «Менің пікірімше» «Мен мынадай қорытынды жасаймын...» |
|||||||||||||||||||
Не себепті ....... деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Төле би бабамыздың даналық сөздері арқылы адами қасиеттер, дүниетаным, өзара сыйластық сынды рухани құндылықтарға баулу. |
||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі, музыка. |
||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Шешендік өнер, қазақ шешендік өнерін біледі. |
||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Басы
3 мин
5-6 мин
2 мин
4-6 мин
Сабақтың ортасы 10-15 мин
2 минут
3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру арқылы жағымды көңіл-күй орнату.Күй ойналады. Интерактивті тақтада қазақ даласы, асқар таулар,жайлау, жайылымдағы жылқылар,ақ шанқан киіз үйлер, қазақтың би-шешендерінің суреттері беріледі. «Шешендік өнері» әдісі Барлығы шеңберге тұрады. Оқушы бір мақал не мәтелді көршісіне қарап айтуы тиіс. Көршісі сол мақал-мәтелден кез-келген сөзді алып, сол сөзге мақал айтады. Мысалы: «Ашу – дұшпан,ақыл – дос» десе, осы мақалдан «дос» сөзіне «Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды».
Топқа бөлу. «Би-шешендер қоржыны» әдісі арқылы 3 топқа бөлу. Үш бидің нақыл сөздері және аты жазылған жеребелер қоржынға салынады. 3 жеребеде үш бидің нақыл сөздері жазылған. Қалған жеребелерде тек билердің аты ғана бар. Қоржыннан нақыл сөзі бар жеребені алған оқушы нақыл сөзді оқып, топ басшы болады. Басқа оқушылар билердің аты бойынша өз топ басшысына барады.
Біліп айтқан сөзге құн
жетпейді,
Ерден ердің несі артық, Ептестірген сөзі артық.
Қара қылды қақ жарған - жақсылардың белгісі. (Топ мүшелері орындарына жайғасады)
Үй тапсырмасын сұрау. Әнет баба. Не арсыз, не ғайып, не даусыз?
«Шахмат» әдісі (Саймон Браунхилл) арқылы үй тапсырмасы сұралады. Шахмат тақтасының қара ұяшықтарында сұрақтар беріледі. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз жауаптарын кезекпен жазады, кейін өзара ой бөліседі. Әнет баба осы сұрақтарға қалай жауап берді?
Дескриптор:
ҚБ: «Табыс сатысы» әдісі бойынша өзін-өзі бағалайды.
Саралау жазу
Оқылым алды тапсырма. Ұжымдық тапсырма
Кесте арқылы Төле би туралы мәлімет беру «Ұлы жүздің биі кім?» деген сұраққа тақырыпты болжату. «Топтастыру» әдісі бойынша Төле биге сипаттама: Төле би қоғам қайраткері би-шешен әулие кісі ойшыл дана заң жасаушы ҚБ әдісі арқылы бірін бірі бағалау Саралау Диалог Оқылым тапсырмасы. Әдіс керек Төле бидің «Ердің бақыты – әйел» мәтінін оқыту.
Төле бидің келін таңдаудағы негізге алған сөздері беріледі:
бидің билігіне қызықпаймын. Асыл пышақ қап түбінде жатпайды.
ұлымның елге даңқы кетеді.
Би түскендей үй болу әйелден.
Ердің бақытын кетіретін де – әйел, әперетін де – әйел. 1. Төле би 2. Қазыбек би 3. Әйтеке би Дескриптор: ҚБ: Саралау Оқылымнан кейінгі тапсырма 1-Тапсырма Оқушылар шығарманы оқыған соң, «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазып, үзінділерге жеке пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)
Жеке жұмыс Әр оқушы мәтінмен танысып, күнделікті толтырып біткен соң жұпта, топта талқылау ұйымдастырады. Дескриптор:
ҚБ: «Бағалау терезесі» әдісі бойынша оқушылар 4 терезенің қалаған біреуіне стикер жапсыру арқылы өзін-өзі бағалайды. Саралау диаалог негізінде 3-тапсырма «Борт журналы» әдісі арқылы оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазу арқылы түйінді ойларын «Борт журналына» енгізеді. Сұрақтар:
|