Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалім:

    Сынып: 3

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күз келді

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.​1.​3.​1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

    3.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)

    3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: күз мезгілі туралы шағын әңгіме құра алу ,сұраулық шылауларды тақырып аясында орынды қолдана алу

    Оқушылардың көпшілігі: тыңдағанмәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,тірек сөздер негізінде сөйлейді, жалғауларды дұрыс қолданады

    Оқушылардың кейбірі: тақырып бойынша білетін қосымша ақпаратымен бөліседі

    Бағалау критерийлері

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

    Берілген тірек сөздер негізінде сөйлейді.

    Сөйлемде сөздерді дұрыс байланыстырады.

    Күз жыл мезгілі туралы әңгімелей алады

    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, алшығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

    Пәнаралық байланыс:

    Дүние тану

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    PowerPoint таныстырылымы.

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар:

    Мәтінннің жазылу ережесін біліп, қолдануын дағдыға айналдырады.

    Пән лексикасы және терминология:

    Жаңа сөздер мен терминол өзгеру, сыныптастар

    Тәуелдік жалғау, көптік жалғау

    Сыныптасым, сыныптастарым огия.

    Алақай! Бәрекелді! Әттеген-ай! Қап! Пай-пай! Жә! Тәйт! Ойпырай! Шөре-шөре! Құрау-құрау!

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.

    Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    «Табиғат» тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын дамытты. Мүмкін, шығар көмекші етістіктерінің қолданылу ережесін дағдыға айналдырады.

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақ басы

    10мин


    Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

    Ертеңгілік шеңбер «Менің есімім».

    Әркім кезекпен өз атын атап, есімінің бас әрпінен басталатын сөз айтады. Мысалы: Сандуғаш -сникерс, Әсел-әлем, Марат-мықты, Қанат-қайсар, Женя- жеңімпаз

    Ой қозғау. Оқушылар суреттер арқылы жаңа тараудың мазмұнын болжайды.

    Жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету және сұрақ қою:

    • Бүгінгі сабағымыз қай мезгілге қатысты деп ойлайсыңдар? Неліктен?(оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтайды)

    Сабақтың мақсатымен таныстыру

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеймін.

    Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстырамын.Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

    Жетістік критерийлерін болжайды;

    Жетістік критерийлерімен танысады.

    Сұрақтарға жауап беру.

    1. Сөзжұмбақ арқылы. Күз



    к

    и

    і

    м

    к

    ү

    ш

    т

    і

    ж

    а

    з



    1. «Одежда» сөзінің аудармасы.

    2. «Сильный» сөзінің аудармасы.

    3. «Лето» сөзінің аудармасы.

    2. Қазір қай жыл мезгілі?


    Дидактикалық материал 1,

    Слайд 1-5





    Сабақ ортасы

    10 мин





    10 мин







    5 мин

    МК, Ұ) Жаңа сөздерді сурет арқылы, анықтама беру арқылы меңгерту

    Сөздік жұмысын жүргізу.

    .Оқушылар мұқият тыңдап,сонан соң қайталайды.Қазақ әліпбиінде тән дыбыстармен фонетикалық жұмыс жүргізіледі.

    күз-осень қазан-октябрь

    қыркүйек-сентябрь қараша-ноябрь

    «Сұрақты ұстап ал» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.

    1.Қандай киім түрлерін білесің?

    2.Күзде қандай киім киесің?

    3.Басыңа не киесің?

    4.Қолыңа не киесің?

    5.Аяғыңа не киесің?

    6.Үстіңе не киесің?

    Топтық жұмыс

    1-топ: 1-тапс.Сурет бойынша бұл қай жыл мезгілі екенін әңгімелеу.

    2-топ.. Мәтінді түсініп оқып, аудару.

    Мәтінді оқыңыз;

    Мәтіннен одағайларды тауып, тыныс белгісін қойыңыз;

    .Күз-жыл мезгілдерінің бірі.Күз айлары-қыркүйек,қазан,қараша.Күзде жапырақтар сарғаяды.Егін орылады.Жеміс-жидек жиналады.Күз мезгілі тамаша!

    Мәтінді оқыту,аудару.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру:

    -Жылдың неше мезгілі бар?

    -Күз айлары қандай?

    -Сен қандай жыл мезгілін жақсы көресің?

    3-топ. «Топтастыру» әдісі Күз және Жапырақтарды қызыл, сары, жасыл, қоңыр түстерге бояу.

    Бағалау: Әткіншек әдісі арқылы бағаланады

    Тыңдалым.

    Бүгін – бірінші қыргүйек. Қыргүйек- күздің бірінші айы. Күзде күн райы өзгереді. Күн салқындайды, жапырақтар сарғаяды. Күзде сабақ басталады. Биыл Әлібек үшінші сыныпқа барады. Қанат пен Әлібек бір сыныпта оқиды. Олар – сыныптастар.

    . (Т) Оқылым. Жұптық жұмыс. Алдымен оқушылар оқулықтағы мәтінді оқып, мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген сөйлемдерді 3 сөйлемнен бөліп беру. Жұптар өздеріне берілген сөйлемдерге сұрақ құрастырады.

    Оқылым мәтіні

    Мен үшінші сыныпқа барамын. Менің сыныбымда он ұл, он екі қыз оқиды. Бұлар – менің сыныптастарым. 2-топ:

    Бұл- Әнел. Мына сыныптасымның аты – Саша. Менің сыныптастарым әдепті, ақылды.Олар табиғатты жақсы көреді.

    Сосын топтар сұрақтарымен ауысып, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

    Жұптар бір-бірін комментарий айту арқылы бағалайды.


    Кері байланыс

    «Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.


    • Жеңіл болды


    • Ойландырды


    • Қиын болды



    (МК,Ұ) Грамматикалық қоржын

    Кесте бойынша грамматикаға қысқаша түсінік беру.

    «Сынып» сөзіне «-тас» қосымшасын жалғағанда, сөздің мағынасының өзгергендігін, жаңа сөз пайда болғандығын түсіндіру. Ал «-ым» қосымшасының меншілікті көрсетіп тұрғандығын айту.

    Менің сынып+тас+ым

    Менің сынып+тас+тар+ым

    Сенің сынып+тас+ың

    Сенің сынып+тас+тар+ың

    Оның сынып+тас+ы

    Оның сынып+тас+тар+ы


    Оқушылар екі қатарға тұрып, бір сөзді жекеше және көпше түрде айтады.

    Менің досым-Менің достарым.

    Менің ағам- Менің ағаларым.

    Бір-біріне қарсы тұрған оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы бірден бағалап отырады.

    Сұраққа «Иә (жоқ)» деп жауап бере алуды және түс атауларын емес сөзімен қолдануды үйренеді.

    -Алма қызыл ма?

    -Иә, қызыл.

    -Гүл қызыл ма?

    -Жоқ, қызыл емес, сары.

    . «Есте сақта!» айдарымен берілген кесте бойынша көптік жалғауы қайталанады.

    Құс – құстар

    Ағаш – ағаштар

    Жапырақ – жапырақтар

    (Ж) Айтылым. Сурет бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, әр оқушы жұбына бір сөйлемнен айтады. Менің сыныптасым күз мезгілін жақсы көреді/ұнатады.

    Сөйлем үлгісі тақтаға жазылады. Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар бұл сөйлемді жалғастырып, неліктен жақсы көретінін түсіндіріп айтады.

    Менің сыныптасым күз мезгілін жақсы көреді, себебі күзде жемістер піседі.

    Әр оқушы, «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.

    (Т) Айтылым. Оқушылар 3 топқа бөлініп, «Сабақ басталды» тақырыбы бойынша ауызша мәтін құрастырады. «Ой бұлты» әдісін қолдану.Топқа ақ парақ беріледі. Топ мүшелері бірлесіп, берілген тақырып бойынша сөздер мен сөз орамдарын қағазға түсіреді. Сол сөздер негізінде 5 сөйлемнен тұратын мәтін құрап айтады.

    Топтар жауаптарын дескриптор бойынша бағалайды.

    Дескриптор:

    • Тақырып бойынша мәтін құрастырады (4-5 сөйлем).

    • Тақырып бойынша сөздерді дұрыс қолданады.

    Сөздерді дұрыс байланыстырады.

    Тыңдаған топтардың кері байланысы.

    Сұрақтарға жауап беріңіз:

    1. Көріністің идеясы қандай? Топ оны қаншалықты жеткізе алды? Себебін түсіндіріңіз.

    2. Одағайлар мағынасына сай қолданылды ма? Себебін түсіндіріңіз.

    Слайд 6

    Мәтін жазылған үлестірме қағаз;

    Дидактикалық материал 2,

    Таймер


    Сабақ соңы

    5мин


    «Құпия хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.



    1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

    2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

    3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

    4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

    5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?



    Бағалау

    Жетістік критерийлері бойынша

    Үй жұмысы

    Жаңа сөздерді жаттау

    Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

    Сабақта маған не пайдалы болды?

    Сабақта маған не қызықты болды?

    Сабақта маған не қиын болды?.

    Шағын 3 қорапша

    Дидактикалық материал 4


    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциация үш түрде іске асады:

    1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

    2 –оқушылардың тапсырмасы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    11 Қырқүйек 2021
    587
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары " Күз келді"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары " Күз келді"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабакқ жоспары "Күз келді" 3 сынып Сабақтың мақсаты:.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау 3.2.2.1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем) 3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалім:

    Сынып: 3

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күз келді

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.​1.​3.​1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

    3.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)

    3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: күз мезгілі туралы шағын әңгіме құра алу ,сұраулық шылауларды тақырып аясында орынды қолдана алу

    Оқушылардың көпшілігі: тыңдағанмәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,тірек сөздер негізінде сөйлейді, жалғауларды дұрыс қолданады

    Оқушылардың кейбірі: тақырып бойынша білетін қосымша ақпаратымен бөліседі

    Бағалау критерийлері

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

    Берілген тірек сөздер негізінде сөйлейді.

    Сөйлемде сөздерді дұрыс байланыстырады.

    Күз жыл мезгілі туралы әңгімелей алады

    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, алшығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

    Пәнаралық байланыс:

    Дүние тану

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    PowerPoint таныстырылымы.

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар:

    Мәтінннің жазылу ережесін біліп, қолдануын дағдыға айналдырады.

    Пән лексикасы және терминология:

    Жаңа сөздер мен терминол өзгеру, сыныптастар

    Тәуелдік жалғау, көптік жалғау

    Сыныптасым, сыныптастарым огия.

    Алақай! Бәрекелді! Әттеген-ай! Қап! Пай-пай! Жә! Тәйт! Ойпырай! Шөре-шөре! Құрау-құрау!

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.

    Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    «Табиғат» тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын дамытты. Мүмкін, шығар көмекші етістіктерінің қолданылу ережесін дағдыға айналдырады.

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақ басы

    10мин


    Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

    Ертеңгілік шеңбер «Менің есімім».

    Әркім кезекпен өз атын атап, есімінің бас әрпінен басталатын сөз айтады. Мысалы: Сандуғаш -сникерс, Әсел-әлем, Марат-мықты, Қанат-қайсар, Женя- жеңімпаз

    Ой қозғау. Оқушылар суреттер арқылы жаңа тараудың мазмұнын болжайды.

    Жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету және сұрақ қою:

    • Бүгінгі сабағымыз қай мезгілге қатысты деп ойлайсыңдар? Неліктен?(оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтайды)

    Сабақтың мақсатымен таныстыру

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеймін.

    Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстырамын.Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

    Жетістік критерийлерін болжайды;

    Жетістік критерийлерімен танысады.

    Сұрақтарға жауап беру.

    1. Сөзжұмбақ арқылы. Күз



    к

    и

    і

    м

    к

    ү

    ш

    т

    і

    ж

    а

    з



    1. «Одежда» сөзінің аудармасы.

    2. «Сильный» сөзінің аудармасы.

    3. «Лето» сөзінің аудармасы.

    2. Қазір қай жыл мезгілі?


    Дидактикалық материал 1,

    Слайд 1-5





    Сабақ ортасы

    10 мин





    10 мин







    5 мин

    МК, Ұ) Жаңа сөздерді сурет арқылы, анықтама беру арқылы меңгерту

    Сөздік жұмысын жүргізу.

    .Оқушылар мұқият тыңдап,сонан соң қайталайды.Қазақ әліпбиінде тән дыбыстармен фонетикалық жұмыс жүргізіледі.

    күз-осень қазан-октябрь

    қыркүйек-сентябрь қараша-ноябрь

    «Сұрақты ұстап ал» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.

    1.Қандай киім түрлерін білесің?

    2.Күзде қандай киім киесің?

    3.Басыңа не киесің?

    4.Қолыңа не киесің?

    5.Аяғыңа не киесің?

    6.Үстіңе не киесің?

    Топтық жұмыс

    1-топ: 1-тапс.Сурет бойынша бұл қай жыл мезгілі екенін әңгімелеу.

    2-топ.. Мәтінді түсініп оқып, аудару.

    Мәтінді оқыңыз;

    Мәтіннен одағайларды тауып, тыныс белгісін қойыңыз;

    .Күз-жыл мезгілдерінің бірі.Күз айлары-қыркүйек,қазан,қараша.Күзде жапырақтар сарғаяды.Егін орылады.Жеміс-жидек жиналады.Күз мезгілі тамаша!

    Мәтінді оқыту,аудару.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру:

    -Жылдың неше мезгілі бар?

    -Күз айлары қандай?

    -Сен қандай жыл мезгілін жақсы көресің?

    3-топ. «Топтастыру» әдісі Күз және Жапырақтарды қызыл, сары, жасыл, қоңыр түстерге бояу.

    Бағалау: Әткіншек әдісі арқылы бағаланады

    Тыңдалым.

    Бүгін – бірінші қыргүйек. Қыргүйек- күздің бірінші айы. Күзде күн райы өзгереді. Күн салқындайды, жапырақтар сарғаяды. Күзде сабақ басталады. Биыл Әлібек үшінші сыныпқа барады. Қанат пен Әлібек бір сыныпта оқиды. Олар – сыныптастар.

    . (Т) Оқылым. Жұптық жұмыс. Алдымен оқушылар оқулықтағы мәтінді оқып, мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген сөйлемдерді 3 сөйлемнен бөліп беру. Жұптар өздеріне берілген сөйлемдерге сұрақ құрастырады.

    Оқылым мәтіні

    Мен үшінші сыныпқа барамын. Менің сыныбымда он ұл, он екі қыз оқиды. Бұлар – менің сыныптастарым. 2-топ:

    Бұл- Әнел. Мына сыныптасымның аты – Саша. Менің сыныптастарым әдепті, ақылды.Олар табиғатты жақсы көреді.

    Сосын топтар сұрақтарымен ауысып, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

    Жұптар бір-бірін комментарий айту арқылы бағалайды.


    Кері байланыс

    «Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.


    • Жеңіл болды


    • Ойландырды


    • Қиын болды



    (МК,Ұ) Грамматикалық қоржын

    Кесте бойынша грамматикаға қысқаша түсінік беру.

    «Сынып» сөзіне «-тас» қосымшасын жалғағанда, сөздің мағынасының өзгергендігін, жаңа сөз пайда болғандығын түсіндіру. Ал «-ым» қосымшасының меншілікті көрсетіп тұрғандығын айту.

    Менің сынып+тас+ым

    Менің сынып+тас+тар+ым

    Сенің сынып+тас+ың

    Сенің сынып+тас+тар+ың

    Оның сынып+тас+ы

    Оның сынып+тас+тар+ы


    Оқушылар екі қатарға тұрып, бір сөзді жекеше және көпше түрде айтады.

    Менің досым-Менің достарым.

    Менің ағам- Менің ағаларым.

    Бір-біріне қарсы тұрған оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы бірден бағалап отырады.

    Сұраққа «Иә (жоқ)» деп жауап бере алуды және түс атауларын емес сөзімен қолдануды үйренеді.

    -Алма қызыл ма?

    -Иә, қызыл.

    -Гүл қызыл ма?

    -Жоқ, қызыл емес, сары.

    . «Есте сақта!» айдарымен берілген кесте бойынша көптік жалғауы қайталанады.

    Құс – құстар

    Ағаш – ағаштар

    Жапырақ – жапырақтар

    (Ж) Айтылым. Сурет бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, әр оқушы жұбына бір сөйлемнен айтады. Менің сыныптасым күз мезгілін жақсы көреді/ұнатады.

    Сөйлем үлгісі тақтаға жазылады. Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар бұл сөйлемді жалғастырып, неліктен жақсы көретінін түсіндіріп айтады.

    Менің сыныптасым күз мезгілін жақсы көреді, себебі күзде жемістер піседі.

    Әр оқушы, «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.

    (Т) Айтылым. Оқушылар 3 топқа бөлініп, «Сабақ басталды» тақырыбы бойынша ауызша мәтін құрастырады. «Ой бұлты» әдісін қолдану.Топқа ақ парақ беріледі. Топ мүшелері бірлесіп, берілген тақырып бойынша сөздер мен сөз орамдарын қағазға түсіреді. Сол сөздер негізінде 5 сөйлемнен тұратын мәтін құрап айтады.

    Топтар жауаптарын дескриптор бойынша бағалайды.

    Дескриптор:

    • Тақырып бойынша мәтін құрастырады (4-5 сөйлем).

    • Тақырып бойынша сөздерді дұрыс қолданады.

    Сөздерді дұрыс байланыстырады.

    Тыңдаған топтардың кері байланысы.

    Сұрақтарға жауап беріңіз:

    1. Көріністің идеясы қандай? Топ оны қаншалықты жеткізе алды? Себебін түсіндіріңіз.

    2. Одағайлар мағынасына сай қолданылды ма? Себебін түсіндіріңіз.

    Слайд 6

    Мәтін жазылған үлестірме қағаз;

    Дидактикалық материал 2,

    Таймер


    Сабақ соңы

    5мин


    «Құпия хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.



    1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

    2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

    3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

    4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

    5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?



    Бағалау

    Жетістік критерийлері бойынша

    Үй жұмысы

    Жаңа сөздерді жаттау

    Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

    Сабақта маған не пайдалы болды?

    Сабақта маған не қызықты болды?

    Сабақта маған не қиын болды?.

    Шағын 3 қорапша

    Дидактикалық материал 4


    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциация үш түрде іске асады:

    1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

    2 –оқушылардың тапсырмасы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 3 сынып
    11.00.2021
    587
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации