9 сыныпСабақ тақырыбы: Өз ұрпағына жеті атасын үйретуСабақ мақсаты: білімділік: оқушыларға өз елін, жерін, қадірлеуге, улкенді сыйлауға, кішіге ізет көрсетіп, жеті атасын білуге баулу. дамытушылық: сөздік қорын байытып, зейінін тұрақтандырып, ойлану, салыстыру қабілеттерін арттыру.тәрбиелік: ата-баба аруағына тәу етіп, адамгершілікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: дәстүрліСабақтың әдісі: сұрақ-жауап, сұхбаттасу.Сабақты дидактикалық материалдармен қамту: слайд, қосымша материалдар.Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих Сабақ барысыІ. Ұйымдастыру кезеңі:1. СәлемдесуІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Оқулықтан мақалдарды жаттау.ІІІ. Жаңа материалды зерделеу.Сөздікпен жұмысАта – дедушкаӘже – бабушкаНағашы – родственники по линии материЖиен – племянник, племянница по женской линииНемере – внукШөбере – правнукТуыстар – родственникиӨскенде, ержеткенде – взрослый, зрелыйКөргенділік, тәрбиелік – воспитательныйЕрлік, өжеттік, батырлық – мужество, упорство, упрямство, геройствоӘңгіме шерткен, әңгіме айтқан – обсуждалиДәстүр, салт, әдет-ғұрып – обычаи и обряды, традиция«Жеті атасын білген ұлЖеті жұрттың қамын білер.Жеті атасын білмегенҚұлағы мен жағын жер», – деген жүйелі сөз көп мағынаны білдіреді. 1.Ата. 2.Әке. 3. Бала. 4. Немере. 5. Шөбере. 6. Шөпшек. 7. Немене. Мәтінмен жұмысӨз ұрпағына жеті атасын үйрету атадан балаға жалғасып келе жатқан қазақтың тәрбиелік дәстүрі бар. Біріншіден, жеті ата тәртібі туыстық, ағайындық бірлікті, ынтымақты ұстана отырып, бір ауыл, бір бауыр болып өмір сүрген. Бір рудың адамдары осы күнге дейін бір жерде мекендеп келе жатыр.Екіншіден, жеті атаға дейінгі туыс-туғандардың тұрмыс-тіршілігі де, күнкөрісі де, тұрған жер, суы да, өріс, қоныс, жайлауы да қысы-жазы қатар немесе бірге болады. Қиындықта бір-біріне демеуші, қамқоршы-пана, қуанышты да, реніш-қайғыны да бірге көтеріп бөліседі. «Туысы бірдің – уысы бір» деген сөз осыдан шыққан.Үшіншіден, бір атадан тараған туыстар мен жас ұрпақтар бірін-бірі жақсы таниды. Ағалы-інілі, апалы-сіңілі дегендей, сыйластықта, бауырмалдықта бірге өседі. Мұндай туыс-туған, жақын-жуықтар арасында орынсыз жанжал, ұрлық-қарлық, барымта, зорлық-зомбылық сияқты жат істер болмайды Жазбаша бірнеше сұрақтар құрастырып; дәптерге жазОқулықпен жұмыс.1-тапсырма. Оқулықтағы өлеңді рөлмен кезектесіп оқыңдар, тыңдаңдар.2-тапсырма. Оқулықтағы берілген тірек сөздерді оқу.. ІV. Үй тапсырмасы туралы ақпарат беру:Тақырыптық жаңа сөздерді жаттау. V. Қорытындылау. VI. Бағалау. Өзін-өзі бағалау.