Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары " Қатты денелердегі қысым" 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 7 сыныпқа физика пəнінен сабақ беретін мұғалімдер үшін өте қажетті. Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, еңбек пен шығармашылыққа, өмір бойы білім алуға дағдыландыру үшін қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3189
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:№176 мектеп-гимназияКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сыдыққұл Индира ЕрнатқызыСынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: | ||
Сабақтың тақырыбы | Қатты денелердегі қысым | |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме) | 7.3.1.2 қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау7.3.1.3 есептер шығаруда қысымның формуласын қолдану | |
Сабақтың мақсаты | ||
Бағалау критерийі | -оқушы қысым ұғымын түсіндіре алады-есептер шығаруда формулаларды дұрыс қолдана алады және өлшем бірліктерін қорыта алады-жұмысқа арналған құралдарды дұрыс пайдалана алады-математикалық есептеуді дұрыс жүргізе алады-жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтайды | |
Тілдік мақсаттар | Негізгі сөздер мен тіркестер:қысым,Ньютон,Паскал,масса,күш,ауданды ,скалярлық.векторлық шамаларды қолдана аладыСыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Белгілі бір бетке түсетін........әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шама........ екенін көрсете алады | |
Құндылықтарға баулу | Еңбек және шығармашылық ,ынтымақтастық,өмір бойы білім алуҚысым ұғымын түсіндіру негізінде оқушыларды еңбек пен шығармашылыққа баулу.Күнделікті өмірде қысым ұғымы жиі кездесетіндігін тәжірибе жүзінде дәлелдеу арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға баулу | |
Пəнаралық байланыс | Жаратылыстану және математика,химия, орыс және ағылшын тілдері | |
Алдыңғы білім | Заттардың молекулалық құрылымы негізінде қатты денелердің.сұйықтар мен газдардың құрылымын сипаттай біледі | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1.4.Топқа бөлу«Сұрақты ұстап алу» әдісі бойынша сұрақтар қойылады | Кітап,дәптер,түрлі –түсті стикерлер,суреттер,есептер жинағы,электронды оқулықҒаламтор желісі,топ аты жазылған парақшалар Таратылым материалдар |
Сабақтың ортасы | Топтық жұмыс/мәтінмен жұмыс/Ой қозғау:Масса тобына-иненің ұшы болмаса тігу қиын,үшкір инемен тігу оңай.Неге?Күш тобына-өтпейтін пышақпен кесу қиын,өткір пышақпен кесу оңай.Неге?Аудан тобына-шегені ұшымен қабырғаға қағу оңай,қалпағымен қағу қиын .Неге?/оқушылар проблемалық сұрақтың жауабын табу үшін топ ішінде талқылайды қорытынды жасайды.Мәтінмен жұмыс жасайды.Мәтіннің мағынасын ашу үшін тапсырмалар беріледіТапсырма №1Суреттегідей қойылған кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді ме? Дескриптор: Білім алушы - қысымның физикалық шамаларға тәуелділігін түсіндірді Тапсырма №2Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін түсіндіріңіз Дескриптор: Білім алушы - қысымның анықтамасын қолданып, қорытынды жасады«Ой тастау» әдісібойынша оқушыларға осы тақырыптан есеп беріледі.Есептерді әрқайсысы шығарады.Есеп №1. Вагонның барлық дөңгелектерінің рельстермен түйісу ауданы 0,001 м2. Егер осы вагонның массасы 30 т болатын болса, онда оның жерге түсіретін қысымы қандай?Есеп №2Асфальт төсейтін каток жерге 400 кПа қысым түсіреді, каток тірегінің ауданы 0,1 м2. Катоктың салмағы неге тең? Есеп №3Мұз 90кПа қысымға төтеп береді.Осы мұздың үстімен массасы 5,4 т,шынжыр табанының ауданы 1,5 м2трактор өте алама?«Веер » әдісі бойынша дәптерді айналдыра отырып есепті тексереміз.Дескриптор:-шартын оқиды-ХБЖ-ға келтіреді-қысымға байланысты формуланы жазып,есептейді -шыққан мәніне қарап салыстырады | Ине,шеге.пышақ Әр түрлі пішінді тақтайшалар Есептер жинағынан алынған есептер |
Сабақтың соңы | Қорытынды/бекіту/ Жеке жұмыс:.Теориялық білімін өмірмен байланыстыру негізінде бекіту сұрақтары беріледі Дескрипторлар: Білім алушы - қысымның физикалық шамаларға тәуелділігін түсіндіреді,өмірде қолдана «Шатасқан баулар» әдісі Мына шамалардың скаляр немесе векторлық болатынын анықтап, сәйкес бағанға белгі қойыңыз. Дескрипторлар: Білім алушы - берілген шамалардың ішінен скаляр және векторлық шамаларды анықтадыР е ф л е к ц и я: Оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын «Үміт ағашы» саябағында білдіреді.«Түртіп ал »әдісі бойынша үй тапсырмасы беріледі. | Әр түрлі пішінді күректер макеті Алдын ала дайындалған кестеИнтербелсенді тақтада Алма кесінділері |
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
-Дарынды оқушыларға логикалық сұрақтар,есептер беріледі.-Тақырыпқа байланысты тапсырмалар беріледі | ||
Сабақ бойыншарефлексия | ||
Сабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен? | ||
Жалпы бағалау/мұғалім сабақ соңынан кейін өз сабағына баға береді/ Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)